Én is úgy tudom, hogy a motorszerelés nem telephelyengedélyköteles.
Mi is csináljuk, autófényezés mellett, de szakirányú végzettség kell hozzá, ami én vagyok.
Tévedés, a motorszerviz nem engedélyköteles! Az önkormányzatoknál érdeklödj. A képzés pedig 1-2 iskola jellegű tanfolyamon keresztűl működik. De azt nem tudom, hogy a ''mami'' -t elfogadja -e a hivatal. Hivatalosan pl autogépészmérnök végzettség nem! elég a motorkerékpár javitáshoz! , Csak motorkerékpár szerelői végzettség. Ezt mondták a hivatalban. Nem is értem milyen kardináli külömbségek vannak működés szempontjából autó és motor közt. OK két kerék a néggyel szemben. De hajtáslánc, motor, fék, nyomatékváltó, üzemanyag ellátás stb... a spanyol viaszt nem találták fel újra. Hát ilyen ez az ország.
kell csinálni egy schwartz szerelők klubját majdnem olyan lenne mint a motorklubunk ahol alapkövetelmény a jogosítvány nélkül beíratlan járművel részegen motorozás
na, hát most kétszer is mellélőttél! Van motorkerékpár-szerelő képzés, a motorkerékpár javító műhely üzemeltetése pedig jelenleg működési engedély köteles tevékenység! A működési engedélyhez viszont szükség van telepengedélyre! A telepengedélyhez pedig egy sor szakhatósági engedélyre! pl ÁNTSZ, Vízügyi és környezetvédelmi köcsögségre, stb. Szóval szopjon csak a paraszt!
"A Suzukival az a baj, hogy elég hiányos a műhely, a főnök egy fasz, fizu is elég gyenge volt"
Na ezt lássa meg a főnök... nem illik így nyilatkozni arról aki munkát ad neked, főleg ha a továbbiakban is ott kell dolgoznod...
vállalkozzatok! A motorkerékpár szervizhez nem kellenek engedélyek, csak szakirányú végzettség. Ilyen képzés meg nincs Magyarországon iskolai formában. Ezért Bt. vagy Kft ként kell indulni.
fene tudja
egy rendes helyen meg sokkal több ismeretséget össze tud szedni az ember
meg ebben a rák rendszerben muszáj valami melóhely tb adó stb miatt
vállalkozni meg kezdőként nem éri meg....
Bakker, én is azt mondom, hogy csinálj saját műhelyt! Még ha nehezen is haladsz vele! Legalább a tiéd! Én az első robogóimat úgy szereltem, hogy egy gumis haveromhoz szaladgáltam át velük meglazitani a tengelyeken az anyákat, mert nem volt se légkulcsom, se lendkerék kitámasztóm, se semmim! Mégis ment!
Úgyhogy hajrá!
Még csak tanuló vagyok, május környékén fejezem be a sulit. Nyáron egy Suzuki szervizben tevékenykedtem, de nem voltak komoly munkák, főleg csak szervizelés, néhány lánccser, blokkba 3-4 alkalommal kellet nyúlnom. Egy intruder blokkot szedtem szét de össze már nem én raktam. Elvileg jövő tavasszal visszavárnak, de nem sok kedvem van hozzá. Jobb volna itthon csinálni egy műhelyt, de tapasztalat nélkül nem sok értelem lenne, az ügyfélkör is nehezen alakulna ki. A Suzukival az a baj, hogy elég hiányos a műhely, a főnök egy fasz, fizu is elég gyenge volt. De kénytelen leszek ott dolgozni, mivel nem számít a tapasztalatlanságom. Ha jól csinálom még néhány ügyfélre is szert tehetek.
A Buzetti derékszög csavarhúzó érdekelne, egy olyanra beruházok.
BUZETTI szerszámokat találsz a weboldalunkon, szinte a teljes katalógus megtalálható. Ráadásul ha motorszereléssel foglalkozol akkor nagyon sok alkatrész megtalálható nálunk és legalább van mögötte raktárkészlet is.
Citybike Győr
Kézi szerszámok nagy részét megvettem amire úgy gondolom szükség lehet, Kingtony-t. A minősége egész tűrhető és az ára sem annyira horror. Egy-két speciálisan motorszereléshez szükséges dolog kellene még.
az biztos........
szar szerszám semmit sem ér
nekem is van pár készlet kínai cuccom, de azt csak kölcsönadásra használom
igaz egyre kevesebbet kérik
nagyobb méretű kulcsokat érdemes használtpiacon a régi "ruszki" kiszélesített kulcsokat keresni sok városi nép megvette anno aztán semmire sem használta
pár ezerből kijön egy 100ezres készlet
Debizony hogy qrva drága. A Konrad egyébként is az egyik legdrágább bolt. De a mindennapi gyakorlatban nem igen lesz rá szükséged. ha mégis, akkor egy 0-5 Mhz-es bőven megteszi, ilyet meg 10 000 körül kapsz.
Mi is csináljuk, autófényezés mellett, de szakirányú végzettség kell hozzá, ami én vagyok.