meg a chip chip csóka vak varjúcska ! aminek a lényege hogy 2 madárra két chip jut de vajon hova rakják ? nincs fülük hogy belecsippentsék a chippet mint a tehény fülébe ....
A szikra ha jó, 6-8mmről is át kell ugorjon. Azért mondtam , hogy ha jó menni lehet vele, felülsz rá mikor ráérsz, eljössz, megnézzük, hazamész.70 Km körül van 2 óra alatt ideérsz.
Nézd meg a szikrát.Lecsavarod a gyertyapipát, aztán a drótból testhez 4-6 mm-ről át kell ugrani a szikrának.A szivatófuvókába.n is találtam már porszemet
Szerintem nem a szivatóval lesz a probléma .Mert ezt nem régóta csinálja...de régebben problátam szivató nélkül inditani és akkor is nehezebben indult de akkor ez a gyujtás kihagyásra emlékeztető jelenség nem volt.
mármint meghagyni a trafót illetve áttekercselni ? kapcsolóüzemben nem olyan vészes a soros szabályzás pláne mikor pár volt a különbség terheléskor ... de ki kellene próbálni ....
üdv!
újra feltenném a kérdésem, mert nem kaptam választ.
Azt szeretném megtudni hogy leállított állapotban egy mechanikus (kawasaki kx 125 '89) power szelep nyitott vagy zárt állapotban van?
Ha valaki tud kérem segítsen
Azért nem akarnék soros áteresztős stabilizátort,mert veszteséggel szabályoz. én inkább egy kidobott Pc . táp felhasználásán gondolkodom. Olyan megoldással, hogy csak a 12v os kimenetet hagynám meg.Illetve 14,2V-al tökéletes lenne.
Hello!
Szeretnélek megkérni titeket h segitsetek mert márt nem tudom mi lehet a probléma .Az lenne a gond h a motorom nagyon nehezen indul, ez azt takarja h rugásra egyáltalán nem csak tolásra és akkor is sokat kell tologatni és amikor beindulna akk kihagyogat a gyujtás....rángat egy darabig és utána jó lesz...megy szépen...akkor márt erő is van benne alapjáraton se hagy ki a gyujtás se magasabb fordulaton...de és ha ez után megállok akkor kőnyebben indul...egyet lőkők rajta és márt megy is, de ha 3-4 percig nem inditom újra akk megint előlről kezdi.
Amugy ez egy Derbi FDS 80.
Szerintetek mi a gond?
nem kell 20 tól 100 voltig működjön csak tudja elviselni a nagyobb feszültséget vagyis ne menjen tönkre ha 50-70 volt megy rá .... mert normális üzemállapotban nem túl valószinű még a 28 volt sem ....TL494 es PWM szabályzó egy soros áteresztő mosfettel vagy IGBT-vel lenne áramkorlát, viszonylag olcsó ...szerintem... elég jó kis IC régebben szinte minden PC tápban ez volt én is csináltam már vele 12-24 es átalakítót, akkutöltőt, töltésszabályzót kocsiba szóval univerzális cucc.
igen és ? mi a gond ? terheléssel szabályoz .... csak azt ne mond hogy több mint 100 voltot zár rövidre folyamatosan mert beköpöm a gyertyát na de legalább valamit konyítsz a kapcsolási rajzhoz minden esetre nem mai csirke ez a típusú áramkör én PWM szabályzóval csinálnám ..... nem terhelné feleslegesen a generátort ....
Könbyörgöm, nézd már meg azt a rajzot, amit belinkeltél. 6 darab dióda egyenirányítja a váltóáramot, ami direktbe kimegy az akkumlátorra. A 3 darab tirisztor pedig negatív irányba rövidrezárja a tekercseket, ha megnőne a feszültség..... A tirisztorokon nem folyik át a terhelőáram, csak a diódákon. Azért rajzot olvasni csak tudsz.......Főleg ha te linkelted be.
CSÍPSZEK= megcsípnek egy másodperc alatt...
Az a CDI vagy ECU-ban van.
A karbit meg meglesem holnap
De szivatóval sem jobb a helyzet
újra feltenném a kérdésem, mert nem kaptam választ.
Azt szeretném megtudni hogy leállított állapotban egy mechanikus (kawasaki kx 125 '89) power szelep nyitott vagy zárt állapotban van?
Ha valaki tud kérem segítsen
Szeretnélek megkérni titeket h segitsetek mert márt nem tudom mi lehet a probléma .Az lenne a gond h a motorom nagyon nehezen indul, ez azt takarja h rugásra egyáltalán nem csak tolásra és akkor is sokat kell tologatni és amikor beindulna akk kihagyogat a gyujtás....rángat egy darabig és utána jó lesz...megy szépen...akkor márt erő is van benne alapjáraton se hagy ki a gyujtás se magasabb fordulaton...de és ha ez után megállok akkor kőnyebben indul...egyet lőkők rajta és márt megy is, de ha 3-4 percig nem inditom újra akk megint előlről kezdi.
Amugy ez egy Derbi FDS 80.
Szerintetek mi a gond?