Valszeg. az történt, hogy a szelep elszakadt ( amikor a gyertya kipróbálása mián megnyelezték a motort,) és az szétütötte a gyertyát. Amennyiben a középső porcelán , törött lett volna, akkor az oldali elektródának meg kellett volna fogni. Szerintem ez a valószínű.
Ezt a gyertyát valami rendesen szétütötte alulról,semmi köze az olvadáshoz,szerintem vagy a szelep szakadt el,vagy valami más került bele,én autós vagyok,majd itteni hozzáértőkkel elemezzétek ki,ha szétgurult a motor.kár érte,nagyon jó vas...Denso illetve hks gyertyákról még nem találtam semmi negatív infót,ha valaki tud,szóljon.
Hyosungomon úgy néz ki besz@rt (12,8-13,2V-val tölt) a feszszabályzó. 27000 lenne bele egy új, (inkább töltögetem havonta az aksit ennyiért úgyis kibírja addig csak gázos ha be kell tolni)
A fesz. szabályzó 5 vezetékes: 3 a generátor tekercsei 1 test 1 kilépő áram (vagy ez a gerjesztő áram?) Nem lehetne-e valamilyen fesz.szabályzót beletákolni ami állítható (pl.:1200es zsiga, Skoda)?
Jah és elég rendesen melegszik a fesz.szabályzóm (kézzel éppen lehet fogni.
A generátor elvileg hibátlan.
Feleslegesen kacsázod le a csávót.Ismerem,gyertya berakásnál Ő biztos nem hibázott.Megértem hogy rosszul esett hogy fikázta a gyertyádat,de szerintem Őt is meglehet érteni mivel a kár elég komoly összeg.Neked milyen mocid van?
A Sléber Zsolt nevű illető vagy ok akit a Törő József nevű illető feketít itt a fórumotokban.olvassátok el a levelet amit neki küldtem,miután több mint 20 nap után sikerült elküldenie a vásárolt gyertya árát,és végre el is tudtam postázni.:
"A saját 260 le-s turbós toyotámban is ez a típusú gyertya van,nem kímélem és kifogástalanul működik.sajnálom a meghibásodást,de kizártnak tartom,hogy én,vagy az általam árult gyertya okozta volna ezt meghibásodást.amennyiben gondolja,segítek a garanciális ügyintézésben,a gyertyát a gyártóhoz el kell juttatni,és ha bebizonyosodik,kártérítést fizetnek.angolul le kell írni a meghibásodást,fényképeket mellékelni.a gyertyát postán elküldeni.mindenben segítek ha gondolja."
Válasz nem jött,és ha a beszerelést is olyan alapossággal végezte mint a vásárlást akkor ott lehet a probléma.A gyertyák japánból vannak hozva és nem hamisak.
Nekem még azt írta:"Üdvözlöm! Az öntől vásárolt gyertya ezeket a károkat okozta nekem,mivel a használatba vétel után 1 azaz egy perccel a motorba cseppent.Ezért van az ,hogy ezt írtam a termékére.Szerintem öntől kártalanításra nem számolhatok.De kíméljen meg ez után a megjegyzéseitől.A károm Kb 300000Ft-ra tehető."
Szerintem eltörte a porcelánt az aki beszerelte.Volt már olyan is aki azért reklamált,mert le akarta csavarni a kupakot a gyertya végéről,de kiderült,hogy nincs kupak,hanem egyben van az egész.
"Nem a víz a hibás ha a kacsa nem tud úszni".Továbbra is van minden fajta eredeti iridium gyertya a vatera-n.
sziasztok!
a kérdésem a power szelep összerakására irányul (mechanikus- kx 125 89es) összeszerelésnél a csatornák nyitva vanna vagy zárva? hallottam már ezt is azt is és nem tudom hogy kinek van igaza ezért kérem a segítségeteket!
alapvetően ugyanaz mind a kettő az X gyűrűs az újabb fejlesztés azt mondják kissebb a súrlódás ezért könnyebben hajtható a lánc ha képeket meg magyarázást keresel lehet nézegetni a nagy gyártók honlapjait ...DID , RK , REGINA stb
esetlegesen lehet kezdeni valamit evvel?
az újracsapágyazáson kívül, mivel az kivitelezhetetlen
40ezer alatt kikopik? vagy vélhetően sok port kaphatott és azért.....
mondjuk 20 éves a vas......
a ford mérő nagyon pipec csak a km óra a teng-leng
bowdent fúrógéppel meghajtva is ilyen
esetleg valami kosz lehetne benne?
http://www.datasheetcatalog.or...