Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

tegyél bele egy sima stabilizátor ict... 100ft...
http://www.datasheetcatalog.or...
Valszeg. az történt, hogy a szelep elszakadt ( amikor a gyertya kipróbálása mián megnyelezték a motort,) és az szétütötte a gyertyát. Amennyiben a középső porcelán , törött lett volna, akkor az oldali elektródának meg kellett volna fogni. Szerintem ez a valószínű.
Ezt a gyertyát valami rendesen szétütötte alulról,semmi köze az olvadáshoz,szerintem vagy a szelep szakadt el,vagy valami más került bele,én autós vagyok,majd itteni hozzáértőkkel elemezzétek ki,ha szétgurult a motor.kár érte,nagyon jó vas...Denso illetve hks gyertyákról még nem találtam semmi negatív infót,ha valaki tud,szóljon.
Hali! Keeway Flash 50 55km/h-val képes menni max. Fojtások kivétele után mire lesz képes vajon?
Bálint, az előző hozzászólás Norbimotard néven az enyém lett volna, csak tesóm nem lépett ki a nevével
Hyosungomon úgy néz ki besz@rt (12,8-13,2V-val tölt) a feszszabályzó. 27000 lenne bele egy új, (inkább töltögetem havonta az aksit ennyiért úgyis kibírja addig csak gázos ha be kell tolni)
A fesz. szabályzó 5 vezetékes: 3 a generátor tekercsei 1 test 1 kilépő áram (vagy ez a gerjesztő áram?) Nem lehetne-e valamilyen fesz.szabályzót beletákolni ami állítható (pl.:1200es zsiga, Skoda)?
Jah és elég rendesen melegszik a fesz.szabályzóm (kézzel éppen lehet fogni.
A generátor elvileg hibátlan.
Feleslegesen kacsázod le a csávót.Ismerem,gyertya berakásnál Ő biztos nem hibázott.Megértem hogy rosszul esett hogy fikázta a gyertyádat,de szerintem Őt is meglehet érteni mivel a kár elég komoly összeg.Neked milyen mocid van?
Itt a gyertya, de azt már említettem neked ,hogy külföldön tartózkodom.
Kifejezetten hasznos hogyha tölt... főleg ha 400km-t kell megtenni a motorral...

Konkrétan mire vagy kíváncsi?
Van itt olyan aki ért a motorok generátorához?
A Sléber Zsolt nevű illető vagy ok akit a Törő József nevű illető feketít itt a fórumotokban.olvassátok el a levelet amit neki küldtem,miután több mint 20 nap után sikerült elküldenie a vásárolt gyertya árát,és végre el is tudtam postázni.:
"A saját 260 le-s turbós toyotámban is ez a típusú gyertya van,nem kímélem és kifogástalanul működik.sajnálom a meghibásodást,de kizártnak tartom,hogy én,vagy az általam árult gyertya okozta volna ezt meghibásodást.amennyiben gondolja,segítek a garanciális ügyintézésben,a gyertyát a gyártóhoz el kell juttatni,és ha bebizonyosodik,kártérítést fizetnek.angolul le kell írni a meghibásodást,fényképeket mellékelni.a gyertyát postán elküldeni.mindenben segítek ha gondolja."
Válasz nem jött,és ha a beszerelést is olyan alapossággal végezte mint a vásárlást akkor ott lehet a probléma.A gyertyák japánból vannak hozva és nem hamisak.
Nekem még azt írta:"Üdvözlöm! Az öntől vásárolt gyertya ezeket a károkat okozta nekem,mivel a használatba vétel után 1 azaz egy perccel a motorba cseppent.Ezért van az ,hogy ezt írtam a termékére.Szerintem öntől kártalanításra nem számolhatok.De kíméljen meg ez után a megjegyzéseitől.A károm Kb 300000Ft-ra tehető."
Szerintem eltörte a porcelánt az aki beszerelte.Volt már olyan is aki azért reklamált,mert le akarta csavarni a kupakot a gyertya végéről,de kiderült,hogy nincs kupak,hanem egyben van az egész.

"Nem a víz a hibás ha a kacsa nem tud úszni".Továbbra is van minden fajta eredeti iridium gyertya a vatera-n.
sziasztok!
a kérdésem a power szelep összerakására irányul (mechanikus- kx 125 89es) összeszerelésnél a csatornák nyitva vanna vagy zárva? hallottam már ezt is azt is és nem tudom hogy kinek van igaza ezért kérem a segítségeteket!
alapvetően ugyanaz mind a kettő az X gyűrűs az újabb fejlesztés azt mondják kissebb a súrlódás ezért könnyebben hajtható a lánc ha képeket meg magyarázást keresel lehet nézegetni a nagy gyártók honlapjait ...DID , RK , REGINA stb
Sziasztok!

Volna egy amatőr kérdésem: mi a különbség az O és az X gyűrűs lánc között? Melyiket mikor használják, esetleg ha képet is mutatnátok..

Köszi
Van benne egy kb. 6-mm-es tengely , aminek a végén van a mágnes, amit a spirál forgat . Azt csapágyazni?
Behelyettesítés?
csere? használtat nem kapok.... nem újat
cagivára kellene
Cserélendő. Mivel semmit sem vesztesz szedd szét, ha megvan az új,és nézd meg .Aztán dobd el.
esetlegesen lehet kezdeni valamit evvel?
az újracsapágyazáson kívül, mivel az kivitelezhetetlen
40ezer alatt kikopik? vagy vélhetően sok port kaphatott és azért.....
ki van kopva a csapágy, és a mágnes eléri a serleget.
mondjuk 20 éves a vas......
a ford mérő nagyon pipec csak a km óra a teng-leng
bowdent fúrógéppel meghajtva is ilyen
esetleg valami kosz lehetne benne?
Keresd meg Don Robertót, vagy Sharky-t a hyo fórumon, ők egyenesen koreából hozatják az alkatrészeket, de ez lehet polcon is van nekik.
Szerintem nem, a Hyo alapból elég olcsó alkatrész ügyileg.
a csiga a keréknél be fogja adni a kulcsot .... nem ártana megnézni nekem a DR650 nél csinált úgy aztán ledarálta a műanyag fogaskerékről a fogakat
Tisztelt Sándor.
Hyosung GT 650-hez nem tudsz szerezni hengerfej tömítést és hengerfej csavar készletet?
Hátha jobb árat tudsz mondani a szervíznél...