Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

az nem jelent semmit, persze az óra is lehet már rossz ha öreg a gép vagy kapott egy ütést....
teljesen új spirál nincs benne 100km
ha spirálos akkor ott....ez jelzi, hogy előbb-utóbb el is akar szakadni......
ha a km óra mutatója ide-oda lengedezik akkor hol keressem a hibát?
kis sebességnél jobban, 90 felé kevésbé lengedezik
Ezek szerint a szabályzónak az a jó, ha legalább 80%-os terhelésen dolgozik, mert akkor nem melegszik?
A szabályzó a terhelő áramot növeli, ezzel nyomja le a feszt. Tulképpen mintha egyre több fogyasztót kapcsolna be.
Csak egy kérdés...
Ugye jól gondolom, hogy a szabályzó a töltő feszültséget szabályozza és a töltőáram mindig a terheléstől függ?
Biztos.
akkor biztos befolyásolja.... hmmm
Most látom karburátoros. Az én öreg Hondámon cseréltem gyári kipufogót, mert a rajtalevő ki volt herélve és nagyon hangos volt. és a csendes tehát lefolytott dobbal jobban megy.Azonos uton szélcsendben, azonos gázállásnál. Pedig nem kéne, nem logikus.Beletörődtem.
köszi szépen
Tudod ha a dobod olyan mint a gyári akkor nincs vele probléma.Ha nem, és pl.megváltozik az átöblítés,változott a keverék arány, lehet egy beállítás nem ártana. De majd a többiek is hozzászólnak.Én inkább a villamosságban vagyok otthon. Elnézést nem kell kérni, az út mellett is megállok, ha látom gond van.
Szia Petro, bocs hogy idepofátlankodok de tanácsot kérnék, van egy 1995 ös 900 rr em sc 28 as, most volt rajta gyertya csere olaj , láncszett stb . volt karbiszinkron is és 7-8 ezernél ha lenyelezem van bent egy kicsi átmenet benne viszont a dobot én csináltam rá nyitott, nincs hozzá gyárim igy nem tudom milyen lenne vele, ez befolyásolhatja? köszi
Írod, hogy fordulaton,visszaesik a feszültség.Keress olyan pontot, ami rázkódáskor kontakt hibát okozhat !
Nézd át tüzetesen, hol vannak csatlakozások, azokat széthúzni , kontaktsprével lekezelni, megnézni, nincs-e valahol melegedésre utaló jel, és ahogy látom, elektromos haver kellene. Fizetni meg annak fizess aki megjavítja.
Rosszul van összerakva a hűtőrendszer?
Azt is írta lecso, hogy elvállalja.
Ha érintkezési hiba okozza a kevés töltést, nem a dióda a megoldás.
Ezért mondta lecso, hogy mérj a fesszabon feszt.
Kitöltöttem.
Motorszerelőnél is voltam, autóvillamossági szakembernél is, nem tudom, hogy hova mehetnék, s fizethetnék még, hogy egyszer tényleg olyan legyen ez a tetves elektromos rendszer, amilyennek kell lennie.
Az adatlapodat töltsd ki. Te vagy Pesti? Keress egy elektromos embert .Vegyél egy :1N 4148-as diódát.Kösd be a kontrollszálba, úgy , hogy jól legyen.Tehát szabályozzon a szabályzó.Aztán mérj. És Írj mi lett?
Suzuki Rmz 250 k7 -hez keresek főtengelyt!

irj! kalasnyikov180@citromail.hu
Montam, hogy mérjetek eccer a fesszabon is feszt. Illetve van-e különbség az akkun, és a szabályzón mért fesz között.
Ez ugyanaz a szabályzó, ami nem tudta kiszolgálni a régi akksit tisztességesen. Most rámértünk, és valóban sokkolta az akksit a kontrolszál-nélküliség. 17-18V-ot töltött. Úgyhogy szépen visszakötöttük a helyére, és most alapjáraton lámpa nélkül tölt 14,10-14,20 körül, ha felkapcsolom a világítást, akkor 13,50 nagyjából. Fordulaton viszont lejjebb esik a 13-as tartomány aljára.

Most már tényleg nem tudom, hogy mi jó, mi nem jó, de örülnék neki, ha egyszer már olyan állapotban lenne, hogy ne kelljen fájjon miatta a fejem.
Hy! Segitsen nekem valaki, hogy hol tudnek 2004 FE 550s BERG /hez rendelni egy hatso lengovilla felujito szettet! Ha nem megy szettben, akkor kellene 4db gorgos csapagy, 2 csap, 4 simering, meg 2 tavtarto gyuru. Sajna probaltam a dunafoldvari Welt Auto/ban, de nem tudom mi a banat van, de mar vagy 2 honapja nem erkezett meg, hiaba kerdezgetem mondjak, hogy majd szolnak ha jon, de csak nem akar megerkezni! Segitsetek legyszives! Koszonom