Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia!
Annyit még hozzáfűznék, hogy Én is hasonló gonddal küszködök már a kezdetektől, mondjuk azért nem ennyire durva a helyzet nálam. A problémát végül is az okozza, hogy az olajadagoló átereszt, mivel nagyon magasan van a tartály így álló helyzetben leszivárog az olaj egy része ami természetesen felesleges, hiszen álló motort minek kenni. A lenyeg, mivel nem túl jelentős az olaj fogyása így már nem foglalkozom vele, néha kitakarítom ha van rá időm vagy eszembe jut, ennyi. Ha nem lehet állítani tényleg az a legesgyszerűbb ha áttérsz a keverékes üzemre és az olajadagolót kiiktatod a rendszerből. De természetesen azért szereld kielőtte az olajadagolót is és ellenőrizd le, hogy nincsenek-e szerkezeti kopások illetve húzd le a kijövő csövet és beindított motornál nézd meg mennyi olajat szállít, csak csepegni szabad még magas fordulatnál is.
Ennyi jutott még eszembe, remélem segít, jelezz vissza mire jutottál.
Keresd meg a Hayabusa fórumon Pep-et. Azt hiszem Ő ilyeneket árul, csak tudja mi a szar van vele
A tudatlan szerelők mondják ha valami szar,hogy jó az úgy.
A kiiktatott szálhoz hozzá lehet - e férni?
Hello! Meglátom mire megyek vele. Meglátom a szűrőt, attól nem félek, hogy elkopik a motor, 5 éves, van benn 2400 km, ennyire van használva. Csak amikor kéne, akkor persze nem tudja elindítani barátnőm...

Köszönöm szépen a segítséget!
Barátnőmre nem nagyon akarom rábízni a keverékezést, nőből van elfelejti. Keveréket meg már csak egy kúton lehet kapni a város másik szélén... de ha nem lesz más...
Már nem sajna. 2004es, és garanciában is ba**ták megcsinálni, állítólag ez így jó.
Nem tudom, hogy az milyen szál volt az, amit kiiktatott, de ha egyszer csak 5 lyuk volt a 6 zsinórhoz, akkor hogy másképp kellett volna megoldani a kardinális kérdést a töltéssel?
Egyébként meg ha sem egy motorszerelő, sem egy autóvillamosságis szakember nem tudja tisztességesen megoldani a problémás kérdést, akkor kihez forduljak? Mert még ha magam álltam volna neki kókányolni, akkor megérteném, hogy szívnom kell vele... De így?!
Szerintem kopás lesz .Milyen idős a motor?
A kontrollszálat vágta el, gratulálok. Onnan tudja a fesszab, hogy mennyi az akkufesz. Eddig hibásan értelmezte a feszültséget, most meg sehogy.
Most akkor egy hosszabb menés alkalmával, ha túltölt, kinyírja a szép új aksidat.
castrol actevo 4t 20-50w-set tettem bele.lehet h nemjó bele?
ha az olajpumpa szabályozható akkor lehet lejjebb venni az olajzásból.... lazítani kell a bowdenen ami a gázmarkolattól jön ha ilyen nincs akkor nem lehet lejjebb venni. Lehet hogy a membrán visszaereszt azért van tele minden olajjal . Ha direkt szűrőt teszel több benzin kell neki ha poros úton jársz vele meg hamarabb elkopik a motor .....
Szia!
Iktatsd ki az olajadagolót és térj át keverékre, ez a legegyszerűbb megoldás, mint a régi szép időkben.
Gondolom már nem garanciás?
Ha adalékolt olajat tettél bele akkor igen, de a kopás valószínűbb.
Te is messze vagy.
Kösz..am fehérvár mellett lakom, csak most szülőknél vok egy kicsit..
szevasztok szerelők kérdezném hogy az olaj miatt csuszhat e a kuplung?suzuki dr 600-as rolvanszó.
Nagyon messze laksz Te is,próbálj magadtól rájönni a dolgokra.
Megtettem. Sry
Sziasztok!

Barátnőmnek van egy Keeway Hurricane-ja. Olyan kérdés lenne, hogy sok olajat kap (különolajzású). Hol tudnám lejjebb venni az adagot?
Pár nap állás után ,,leszáll" a karbiban az olaj, és nehezen, vagy nem is indul el, csak a karbi kipucolása után, emellett folyik a tiszta olaj a légszűrőbe. Minek a hibája lehet? Újkora óta ilyen, szervízben nem csinálnak vele semmit.
Ha direktszűrőt kapna, igényelni fog állítást a karbin? Feleslegesen nem veszek addig neki, nem ér annyit az egész robogó
Csatoltam pár képet a karbiról.
Remélem tudtok segíteni.

Előre is köszi! ÜDv: Edem
Salcyka ! Soksok türelem, és szerelgetés.meg tanulás. meg az alkatrészek gondos letisztítása, beolajozása. Közben gondolkodni mit miért? Alkatrészeket a bontóból. Adatlapodat kitölteni, mert szeretem tudni kivel beszélgetek.Mindent én sem tudok.Amiben tudok szívesen segítek. Van közel ezer motormárka , ki tudná megjegyezni.
Lenne egy kérdésem hozatok!Szerintetek a régebbi cbr é az az a 97 es szériának a fejidomja felmenne a 99 esére?Az egész elejére gondoltam Mármint a vázhoz passzolna a fejidom konzolja?A km órája is jó lenne hozzá?
Jó lenne ha tudnátok segíteni mert sehol nem találok gyárit a régebbié meg lenne
Na, nem akarm mukodni, megeccer: katt

ha nem megy, erre keress: exhaust tailpipe rubber
Ebay-on, szerintem mindegyikhez jo, bar nem biztos: katt