Szia!
Annyit még hozzáfűznék, hogy Én is hasonló gonddal küszködök már a kezdetektől, mondjuk azért nem ennyire durva a helyzet nálam. A problémát végül is az okozza, hogy az olajadagoló átereszt, mivel nagyon magasan van a tartály így álló helyzetben leszivárog az olaj egy része ami természetesen felesleges, hiszen álló motort minek kenni. A lenyeg, mivel nem túl jelentős az olaj fogyása így már nem foglalkozom vele, néha kitakarítom ha van rá időm vagy eszembe jut, ennyi. Ha nem lehet állítani tényleg az a legesgyszerűbb ha áttérsz a keverékes üzemre és az olajadagolót kiiktatod a rendszerből. De természetesen azért szereld kielőtte az olajadagolót is és ellenőrizd le, hogy nincsenek-e szerkezeti kopások illetve húzd le a kijövő csövet és beindított motornál nézd meg mennyi olajat szállít, csak csepegni szabad még magas fordulatnál is.
Ennyi jutott még eszembe, remélem segít, jelezz vissza mire jutottál.
Hello! Meglátom mire megyek vele. Meglátom a szűrőt, attól nem félek, hogy elkopik a motor, 5 éves, van benn 2400 km, ennyire van használva. Csak amikor kéne, akkor persze nem tudja elindítani barátnőm...
Barátnőmre nem nagyon akarom rábízni a keverékezést, nőből van elfelejti. Keveréket meg már csak egy kúton lehet kapni a város másik szélén... de ha nem lesz más...
Nem tudom, hogy az milyen szál volt az, amit kiiktatott, de ha egyszer csak 5 lyuk volt a 6 zsinórhoz, akkor hogy másképp kellett volna megoldani a kardinális kérdést a töltéssel?
Egyébként meg ha sem egy motorszerelő, sem egy autóvillamosságis szakember nem tudja tisztességesen megoldani a problémás kérdést, akkor kihez forduljak? Mert még ha magam álltam volna neki kókányolni, akkor megérteném, hogy szívnom kell vele... De így?!
A kontrollszálat vágta el, gratulálok. Onnan tudja a fesszab, hogy mennyi az akkufesz. Eddig hibásan értelmezte a feszültséget, most meg sehogy.
Most akkor egy hosszabb menés alkalmával, ha túltölt, kinyírja a szép új aksidat.
ha az olajpumpa szabályozható akkor lehet lejjebb venni az olajzásból.... lazítani kell a bowdenen ami a gázmarkolattól jön ha ilyen nincs akkor nem lehet lejjebb venni. Lehet hogy a membrán visszaereszt azért van tele minden olajjal . Ha direkt szűrőt teszel több benzin kell neki ha poros úton jársz vele meg hamarabb elkopik a motor .....
Barátnőmnek van egy Keeway Hurricane-ja. Olyan kérdés lenne, hogy sok olajat kap (különolajzású). Hol tudnám lejjebb venni az adagot?
Pár nap állás után ,,leszáll" a karbiban az olaj, és nehezen, vagy nem is indul el, csak a karbi kipucolása után, emellett folyik a tiszta olaj a légszűrőbe. Minek a hibája lehet? Újkora óta ilyen, szervízben nem csinálnak vele semmit.
Ha direktszűrőt kapna, igényelni fog állítást a karbin? Feleslegesen nem veszek addig neki, nem ér annyit az egész robogó
Csatoltam pár képet a karbiról.
Remélem tudtok segíteni.
Salcyka ! Soksok türelem, és szerelgetés.meg tanulás. meg az alkatrészek gondos letisztítása, beolajozása. Közben gondolkodni mit miért? Alkatrészeket a bontóból. Adatlapodat kitölteni, mert szeretem tudni kivel beszélgetek.Mindent én sem tudok.Amiben tudok szívesen segítek. Van közel ezer motormárka , ki tudná megjegyezni.
Lenne egy kérdésem hozatok!Szerintetek a régebbi cbr é az az a 97 es szériának a fejidomja felmenne a 99 esére?Az egész elejére gondoltam Mármint a vázhoz passzolna a fejidom konzolja?A km órája is jó lenne hozzá?
Jó lenne ha tudnátok segíteni mert sehol nem találok gyárit a régebbié meg lenne
Annyit még hozzáfűznék, hogy Én is hasonló gonddal küszködök már a kezdetektől, mondjuk azért nem ennyire durva a helyzet nálam. A problémát végül is az okozza, hogy az olajadagoló átereszt, mivel nagyon magasan van a tartály így álló helyzetben leszivárog az olaj egy része ami természetesen felesleges, hiszen álló motort minek kenni. A lenyeg, mivel nem túl jelentős az olaj fogyása így már nem foglalkozom vele, néha kitakarítom ha van rá időm vagy eszembe jut, ennyi. Ha nem lehet állítani tényleg az a legesgyszerűbb ha áttérsz a keverékes üzemre és az olajadagolót kiiktatod a rendszerből. De természetesen azért szereld kielőtte az olajadagolót is és ellenőrizd le, hogy nincsenek-e szerkezeti kopások illetve húzd le a kijövő csövet és beindított motornál nézd meg mennyi olajat szállít, csak csepegni szabad még magas fordulatnál is.
Ennyi jutott még eszembe, remélem segít, jelezz vissza mire jutottál.