Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Egy másodéves lakatos ipari tanuló megcsinálta volna.
Hihetetlen, nem vagyok egy balf*sz kölyök, de próbáltam, 100ad milliméter pontosságra meg kell csinálni, nem sikerült, nem tudztam rákalapálni, próbáltam eltüntetni a púpokat, belevágtam, ráheggesztettem, elk*rtam, befarcoltam és flexxel csináltam belőle kettőt
okéé nagyon szépen köszonom a segit ségedd
de hát ujj
végulis az uj alkat részek is lehetnek rosszak
aszt mondod . akor szét szedem
Akkor azért :-)
De a rugó lesz túl erős benne.
igen
Kínai a csap?
Hello 1 kérdésem lene miért van az hogy ha a robogómnak a vákum csapja alapjáraton megy a karbiba a benzin ha oda huzom akor nem ? miért va nez és uj a vákum csap lécci irjatok mert nem birok munkába járni
üdv!
nem tudja valaki mennyi olaj kell 250es cr telóba? ez még nem fordított.
Ezarárántógyürü! El ne hidd .Nincs valami fémipari barátod? Azt a kiverődést ,( nem azt amire gondolsz) , fel kell hegeszteni,aztán méretre reszelni, és vissza lehet rakni.
csapottoválislyukúpucásplatni
Receruganyos támpecek.
Most akkor ez egy másik szabályzó?
Ez az aminek nem tudom a nevét:
Mert túlbuzgón szabályzott. Azaz túl sok áramot fűtött el. Ezért nem volt töltésed.
Most meg nincs szabályzásod.
Ha a fesszabályzó nem meleg, az a baj. Ugyanis ő úgy szabályoz, hogy elfűti a felesleges áramot.

Tehát, ha hideg, az többnyire túltöltést okoz.
Csak hétvégén tudom megnézni a ,,retket", bnőmnél van. Meglesem mire jutok különösebb hozzáértés nélkül, aztán sztem kikötéshez folyamodok. Tesóm férje régen nézegette, nem jutott mire, nem vett észre hibát. Ki kell kötni.... ezvan.

Nagyon szépen köszönöm a segítséget!
Oké megpróbálom, köszi szépen
Odavittem régebben robogót többször: jó ez.
Odavittem Suzukit, Kawasakit, szelephézag állításra mondjuk... ááá vidd a Suzukiba, mi nem értünk hozzá.
Amúgy ez egy fűkaszát, kymco-t, keewayt, és olykor kawasakit is árult nagyhírű mindenttudó szerelőbrigád. De szerintem csak simsonhoz meg fűnyírómotoros rollerhez értenek...
Nézz ki az ócskapiacra, egy ilyen kis digitális műszer,1000 ft. M830b - a típusa.
Sajna, nincs mivel rámérnem.
Amúgy a fesszabályzó a műveletet megelőzően, tehát a javítás előtt tök forró volt.
Mert lehet, hogy egy soros dióda nyitóirányba kötve, megoldaná a problémát.
Mikor mentél egy jó kört, akkor mérj rá az akkura, de a legjobb lenne, ha menetközben , mennyi a feszültség, aztán ha hozzáférsz, nézd meg nem meleg-e nagyon a fesszabályzó?
Természetesen igen. Csak kikötötte a kábelt, és leszigetelte szigetelőszalaggal.
Azóta minden tökéletesen működik, és végre látok is este a motoron, mert már nem olyan halovány a fény, mint a kezdetekben, amikor 20m-re sem láttam előre, és az elég kényes dolog volt 80km/h felett.
Kifogástalanul indul mindenkor, lámpával is, de inkább anélkül szoktam indítani.