Hihetetlen, nem vagyok egy balf*sz kölyök, de próbáltam, 100ad milliméter pontosságra meg kell csinálni, nem sikerült, nem tudztam rákalapálni, próbáltam eltüntetni a púpokat, belevágtam, ráheggesztettem, elk*rtam, befarcoltam és flexxel csináltam belőle kettőt
Hello 1 kérdésem lene miért van az hogy ha a robogómnak a vákum csapja alapjáraton megy a karbiba a benzin ha oda huzom akor nem ? miért va nez és uj a vákum csap lécci irjatok mert nem birok munkába járni
Ezarárántógyürü! El ne hidd .Nincs valami fémipari barátod? Azt a kiverődést ,( nem azt amire gondolsz) , fel kell hegeszteni,aztán méretre reszelni, és vissza lehet rakni.
Csak hétvégén tudom megnézni a ,,retket", bnőmnél van. Meglesem mire jutok különösebb hozzáértés nélkül, aztán sztem kikötéshez folyamodok. Tesóm férje régen nézegette, nem jutott mire, nem vett észre hibát. Ki kell kötni.... ezvan.
Odavittem régebben robogót többször: jó ez.
Odavittem Suzukit, Kawasakit, szelephézag állításra mondjuk... ááá vidd a Suzukiba, mi nem értünk hozzá.
Amúgy ez egy fűkaszát, kymco-t, keewayt, és olykor kawasakit is árult nagyhírű mindenttudó szerelőbrigád. De szerintem csak simsonhoz meg fűnyírómotoros rollerhez értenek...
Mikor mentél egy jó kört, akkor mérj rá az akkura, de a legjobb lenne, ha menetközben , mennyi a feszültség, aztán ha hozzáférsz, nézd meg nem meleg-e nagyon a fesszabályzó?
Természetesen igen. Csak kikötötte a kábelt, és leszigetelte szigetelőszalaggal.
Azóta minden tökéletesen működik, és végre látok is este a motoron, mert már nem olyan halovány a fény, mint a kezdetekben, amikor 20m-re sem láttam előre, és az elég kényes dolog volt 80km/h felett.
Kifogástalanul indul mindenkor, lámpával is, de inkább anélkül szoktam indítani.
végulis az uj alkat részek is lehetnek rosszak
De a rugó lesz túl erős benne.
nem tudja valaki mennyi olaj kell 250es cr telóba? ez még nem fordított.
Most meg nincs szabályzásod.
Tehát, ha hideg, az többnyire túltöltést okoz.
Nagyon szépen köszönöm a segítséget!
Odavittem Suzukit, Kawasakit, szelephézag állításra mondjuk... ááá vidd a Suzukiba, mi nem értünk hozzá.
Amúgy ez egy fűkaszát, kymco-t, keewayt, és olykor kawasakit is árult nagyhírű mindenttudó szerelőbrigád. De szerintem csak simsonhoz meg fűnyírómotoros rollerhez értenek...
Amúgy a fesszabályzó a műveletet megelőzően, tehát a javítás előtt tök forró volt.
Azóta minden tökéletesen működik, és végre látok is este a motoron, mert már nem olyan halovány a fény, mint a kezdetekben, amikor 20m-re sem láttam előre, és az elég kényes dolog volt 80km/h felett.
Kifogástalanul indul mindenkor, lámpával is, de inkább anélkül szoktam indítani.