szakik ...
Mitől van az , hogy a robogó (Peugeot Speedfight 50) a légszűrőbe nyomja vissza a benzint....
de nem kicsit ...
ha a karburátorhoz teszem a kezem , két rugás és folyik le a benzin a tenyeremről ...
Sziasztok !
Tudnátok nekem segíteni hogy a rezo és a dob csatlakozásánál mivel tömíthetem le hogy ne nyomja ki az olajat?
Ilyen tömítés kéne rá elvileg (mint a képen) de sehol nem találni.
Az előgyújtásnak kb: 25-28 fokkal kell lennie, a felső holtpont előtt. Egy szögmérővel kimérsz a felső holtponttól a forgásiránnyal ellentétesen 25 fokot. És ott látod "állni" a gyujtás jeladó rotorját.Ha igen, akkor jó. Ha nem, akkor bajság van.
akkor van egy faca csörgős motorod....
stoboszkóppal hogy lehet megnézni a gyújtást?
azt lehet tudnék szerezni
meg aztán, ha meg is állapítjuk hogy nem jó akkor mit is lehetne tenni?
Azért beirom ide is, hátha valaki felhomályosit:
Helyettesithető e a feszültségszabályzó másik motoréval, ha a csatlakozás, lábak száma, fázis stimmel?
Konkrétan Kawa ZZR helyet lenne Kawa gpz500
Ezért van tele a tarisznyám az elektronikus vezérlésekkel.Legfeljebb stroboszkóplámpával lehet megnézni, hol van a gyujtás. mert mi van, ha az előgyújtás szabályzásod nem jó?
Sziasztok.kellene nekem egy kis segitség,van egy aprilia af1-em és az a baj hogy rakok bele vizet és az elfolyik szép csendben a blokk oldalán van egy kis lyuk és ott ez miért van?
max 100 ettől többet nem megy
de többnyire 85-90 a tempó olyan 4 ezres fordulat környéke
esetleg szegény keveréktől nem ciripelhet?
mert kb a minimumon van a keverék ráadásul a karbi is 2mm-el kisebb mint kellene
Mitől van az , hogy a robogó (Peugeot Speedfight 50) a légszűrőbe nyomja vissza a benzint....
de nem kicsit ...
ha a karburátorhoz teszem a kezem , két rugás és folyik le a benzin a tenyeremről ...
előre is kösz az ötleteket ...
Tudnátok nekem segíteni hogy a rezo és a dob csatlakozásánál mivel tömíthetem le hogy ne nyomja ki az olajat?
Ilyen tömítés kéne rá elvileg (mint a képen) de sehol nem találni.
stoboszkóppal hogy lehet megnézni a gyújtást?
azt lehet tudnék szerezni
meg aztán, ha meg is állapítjuk hogy nem jó akkor mit is lehetne tenni?
Azért beirom ide is, hátha valaki felhomályosit:
Helyettesithető e a feszültségszabályzó másik motoréval, ha a csatlakozás, lábak száma, fázis stimmel?
Konkrétan Kawa ZZR helyet lenne Kawa gpz500
bár nem belevaló mert 9es hőértékű
vagy 7 vagy 8as kellene bele
de többnyire 85-90 a tempó olyan 4 ezres fordulat környéke
esetleg szegény keveréktől nem ciripelhet?
mert kb a minimumon van a keverék ráadásul a karbi is 2mm-el kisebb mint kellene