Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

valszeg az oldalara van irva ccm-ben
Talán így jobban látható
Nakérem. Megvan a baj! Ez a nyelves vasdarab okozza a galibát (kicsit elnyalta a szögletes nútot belül, így kotyog, és mivel rongálódott, kitart a blokkház és valamilyen persely között, ezért szorul meg és nem engedi kioldani azt a racsnis fogaskereket, így a motor megindulna hátrafelé), szertném megtudni a nevét..Addig sajnos vissza kell szoknom a biciklire..szánalmas:) Ha valaki megmondaná mi ez, megköszönném...
Hali
Jah bocsi a képek:
Tisztelt József. Ha olyan ügyesféle szakember vagy, akkor szerezz nekem légyszi GILERA RV125-be fesszabot Me én már nem is keresek...beleuntam... Am lenne egy kérdésem. Láttál-e már ilyen rendszerű berugóegységet vagy miatúró az? Szétszedtem, kipucoltam, visszaraktam, összeszereltem, és ugyanaz volt mint előtte (előzmények: hátrafele kezdett el gyorsulni egyesbe téve , rugdostam még egy kicsit, nincs fesszabom, ezért önindító kilőve, és egyercsak lentmaradt a berugókar. Erre felhúztuk, betoltak, és úgy mentem haza). Ami azt takarja, hogy összerakás után ugyanúgy szorul, azaz lentmarad a kar. Nos, kérdésem a következő: berakjam-e simán, mert ha így teszek akkor majdnem minden patent, bemegy egész könnyen, vagy legyek férfi, tekerjek rajta egyet, és feszítsem-e így be? Mert olyan a hatás, mintha valami szorulna csavarok meghúzása után, vagy a rugó lenne gyenge, így nem bírja visszatolni a kart. Ehh
Elfáradtam
Szerinted?
Az elmondás szerint a mester egy kivezetett csillagpontot vágott el? Ha nincs szerencséd, akár sokba is kerülhet ez a játék, ha jól gondolom, mert a 6 vezetékes kivezetés 3 fázisú rendszerre utal, de lehet, hogy nem jól gondolkozom...
Sok szerencsét !
Muszáj lesz az egészet felmelegítened! Merthogy a hengerfej anyaga ugye nagyon jól vezeti a hőt! Kb 180 fokosra kell melegítened a szelepvezetők kiütéséhez, meg ugyanennyire a beütéshez! Aztán dörzsárazás, és goooooo!
Nos, elvittem a mocit egy autóvillamosságishoz. Méricskélt, és kiderítette, hogy a dinamónak semmi baja, mindhárom szálon 18V fölött tölt a fesszabra. Mivel vadiúj akksi van benne, annak a hibalehetősége is ki van zárva, így maradt kizárásos alapon a fesszab. 5 állásos fesszabba volt 6 drót behúzva, amiből az egyiket kiiktatta a mester, és mindjárt nem kevesebb lett a fordulatszámon lévő feszültség az alapjáratinál, hanem elemkedett, s töltött viszonylag tisztességesen. Most figyelgetni kell, hogy hogy alakul az akksi sorsa, könnyen indul-e a moci mindig, stb.
Ha nem így lenne, akkor kénytelen lennék megint fesszabályozót cserélni.
Üdv

Segítség kellene!Aprilia etx 125 tuaerg!A BLOKKBA MENNYI OLAJ KEL?rotax! van berugó kar meg önindító is rajta!köszi
Ne a fogadhoz verd, küld el nekem.
Elmondtad. nincs kompresszió.hengerfurás, dugó+gyűrű.
Legalább valami fémipari szakmád lenne! Képzeld el, ha én kezdenék franciakrémest csinálni!
Adjatok tanácsot lécci, mi lehet a baja a motoromnak. 50 ccm Gilera. Indul könnyen, pörög is szépen, mégis olyan erőtlen. Porlasztó tiszta, légszűrő is, szikra jó erős. A lendkeréknél könnyedén át lehet forgatni kézzel, alig érződik kompresszió, de nem tudom, ilyennek kell-e lennie.
Lehet, hogy csak elkopott a gyűrű-dugó-henger? Ritkán megyek vele, fiam használja.
szakember=pínz...de fáj a fogam
cukrász. mert?
Házilag nemigen fog sikerülni, inkább vidd el szakemberhez!
Először nézesd meg a gyújtást. Mielőtt szétdöntenéd . Mi a szakmád?
Hali. Valaki aki szedett már szét 125-ös gilerát (nekem RV125 van). Valami nem jó, furán kopog, nyomaték van, de mintha kihagyna a gyújtás, néha köp egy mélyet, 2-szer akart hátrafelé elindulni egyesben, és meghalt a berugókar. Én még nem is láttam ilye6t szétszedve, belefogjak-e vagy nem?
Üdv,
Honda xl 500 hengerfejében szeretnék szelepvezetőket cserélni. Ha jól tudom, akkor ezek cserélhetők(még nem csináltam ilyet). Mielőtt nekiesek szeretném megkérdezni, hogy hogyan érdemes, melegítsem fel hőlégfúvóval körülötte, esetleg tegyem az egészet sütőbe? Esetleg egyéb ötletek, hogy minél jobban kíméljük? És a beszereléshez is elfogadok tanácsokat
Segítségeteket előre is köszönöm
Üdv, Magu
üdv urak HELP, volt a birtokomban egy zx600as 88as (gpx600) a régi blokkjával is meg a friss blokkjával is forralja a vizet a ventillátor folyamatosan megy mi lehet agond (termosztát) vagy nem tudom.
neked is ...
kösz...
Membrán elgyengült vagy törött.