Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Jelek szerint.
Valaki tudna segíteni? Haver gépén szarul volt beállítva a vezérlés. 2foggal hátrébb volt téve. Most visszatettük a jelet( vezérmű tengelyen lévö vonalat 1szintbe hoztuk a hengerfej sikjával ) de igy be se indul csak durrog. Hogyan lehet szakszerüen és biztosra beállítani a vezérlést?
Sziasztok!egy olyan problémám van a mocimmal Yamaha tzr 50(2006) hogy elsö,második fokozatban mintha lenne egy "lyuk" olyan 5-6 ezer környékén ahol megáll a fordulatszámmérő aztán kis idő múlva megint elindul de akkor is dadogva és nem igazán tudom mi lehet a baj vele!PL ma városban mentem ,mikor elindultam nem volt vele különösebb gond de az egyik lámpánál indultam volna el és egyszerűen 3-4 ezernél feljebb nem ment megpróbáltam ha elváltok hát ha jó lesz de a többiben is ezt csinálta!aztán megálltam vele 2-3 óra múlva beindítottam és akkor ment jól mondjuk 1,2 ben akkor is ezt csinálta!de érezni lehetett h. valami nincs rendben!A Shellnél tankolok mindig az olajra se sajnálom a pénzt nem tudom mi lehet a baj!ha valaki tud segítsen légyszíves,a véleményeket is várom !köszönöm szépen
nem cseréltem csapágyat csak a blokk fél van szóba akor majd átnézem aszt amit irsz meg egy adag szerencse remélem jó lesz kösszi 4
A CBR-nél úgy volt, h volt egy kódsorozat a blokkon, és egy kódsorozat a főtengelyen. Ahhoz volt egy táblázat, h melyik színnel jelölt csapágyak mennek bele, mert külömböző méretűek vannak.
De figy, a régi siklócsapágyak megvannak ugye? Amik a régi blokkházban voltak. Mert akkor avval összerakhatod, mert a blokkház becsiszolása ugyan az, a csapágyak meg már hozzákoptak a főtengelyhez. Ha csak nem cseréltél azt is...
a serviz manuálja megvan nekem is aszt én is néztem csak az is érdekelne ,hogy ki mit gondol de kösszi azért bármilyen ötletett meghalgatok mivel az ember mindig tanul
Meg ez is...
Bazz nem értek nagyon németül. Angolos vagyok inkább...
sziasztok!gpz 750 service manuálról tud valaki net címet adni?1983 évjárat a gép.
Ok, túrok hozzá egy szervízkönyvet aztán megnézem.
az elsö exup 89-90 es 3LH m.kod
kösszi
Amu milyen évjárat?
Utánanézek, h abban hogyan van...
fzr 1000 exup blokk mivel amikor összetörtem alsó blokk felet is kiütöte a kocsi vonohorga sajna
1. Milyen blokkról van szó?
2. Sztem új siklócsapágyak kellenének bele, mivel külömbözőn vannak bekopva az alsó és felső blokkházban.
3. Meg kell nézni az adott főtengelyhez milyen fajta siklócsapágy kell, mert abból is van több méret pl CBR1000-nél...
üdvözlet mindenkinek! lenne kérdésem véleményre vagyok kiváncsi mert több ember többet tud egy blokkot összerakni két blokk félböl egy tipus csak az alsó is meg a felsö blokk fél is másik blokkbol való megprobáltam már összehuztam a megadott 34Nm erre és jónak tünik a sikló csapágyakra gondolok ilyent még nem párositottam szerintettek hosszabb távon ?
Legyen szerencséd!
garipapírt ne tedd el nagyon
havernak a banner kihalt 2 hónap alatt
Banner lett végül, mert Yuasa éppen nem volt ott, ahol szerettem volna venni. Majd ha lesz időm, be is pakolom a gépbe.
Az én gn-em ugyanezt csinálta. kb 1500-ra volt állítva az alapjárat és néha felpörgött. Ha lentebb vettem egy picivel is akkor meg fulladt.
Aztán rájöttem,hogy nincs holtjátéka a gázkaromnak. Így az alapjáratot nem a porlasztón lévő csavar tartotta hanem a bovden...
Pici holtjátékot adtam neki a porlasztónál lévő csavarral és azóta 1000-es alapáraton jó a motor és melegen sem pörög fel.
Nagyon köszönöm a válaszokat, megveszem ma az új akkut.
amíg rossz az akku max anélkül tudsz méregetni
nem tudom milyen a motorod töltési rendszere, de többnyire (főleg a régiek) elvannak akku nélkül
újabbak mint az autók, azok nem szeretik ha nincs akku
egy jó akkuval már tudsz mérni rendesen töltést, ekkor legalább 1 láncszem jó a sorban...
nekem 4 éves yuasa van, most kezd haldokolni
melegben kitűnően indít hidegben már lassan forgat
Nekem is az van.