Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Figy.
A generátornak alapjáraton van a legnehezebb dolga, mert akkor még nem forgassa a főtengely eléggé.
Ott van normális töltésed.
Fordulaton, mikor a generátor általában túltültene, a fesszab nyomja le a feszt, ebben az esetben túlságosan, mondhatni teljesen, mert majnem ua. a fesz, mint kiszerelt aksin.
Ilyen jelenséget szokott produkálni rossz akku is, ugyanis ő jelentős szerepet jáccik a szabályzásban. Ha ezt nem teszi, a fesszab meg elsokall a feladattól.

Én a következőt tenném: egy csittifitti aksival mérnék egy töltést. És ha akkor sem jó, akkor esélyes a fesszab.
Szerintem.

Ui. Amikor fordulaton ilyen kicsi a fesz, mérj egyet a fesszabon is, az érdekesség kedvéért. A +, és a - között.
Osztod itt ingyé a tanácsot. Így akarsz meggazdagodni?
Megoldás. Be kell zsírozni, disznózsirral, mert a liba nem jó hozzá, le kell engedni belőle a savat, mert úgy könnyebb lesz és jobb kézzel bal váll fölött eldobni...
Mondjuk az pénzért van.Itt meg szerintem nem úgy kéne.Valami titkos mágikus tant szeretne vele megpróbálni.
Amúgy valszeg cellazárlatos így a fémgyűjtők örülnek neki más nem.
Van a boltban új. Adnak el belőle.
45 fokban kidobni.
Hali. Valaki help nekem! Sima hagyományos savas akksi van a gileramban, és egyik napról a másikra megmakkant. Feltölti ugyanúgy a töltő, fesz-t leadja, teljesítménye nuku. Egyszersem tudja körbeforgatni az indítómotort sem. Kimostam, nem volt nagyon üledékes, tettem bele az előírásoknak megfelelően 1/9-ed arányban vizet és akksisavat. Feltöltöttem, a töltő szerint megint stimm minden, de ugyanaz a végeredmény. Nem tudjátok mit lehet vele kezdeni?
Köszi ahoj
Valami nagyon nemgyerebe! Fordulaton legalább 13,8 V-nak meg kellene lenni. Nézesd meg a generátort !
Akksi mérés adatok:

Motoron kívül: 12,59
Motorban: 12,59
Indítás lámpával: 10,40
Indítás lámpa nélkül 10,26
Fordulaton 12,65
Alapjáraton: 13,40

Nyugalmi állapotban az áramfelvétel: 0,01A

Voltam egy autóvillamosságisnál, az adatok alapján azt mondta, hogy a fesszab tökéletes, minden bizonnyal a generátorral van baj.
Várom az észrevételeket! És köszönöm!
37 pólusó D.Sub csati teljesen megfelel. Bármelyik híradástechnikai boltban megkapod, any-apa verzióban, lengő, vagy fix kivitelben egyaránt. Ha pesti vagy legyegyszerűbb, ha a Lomexhez mész a Lehel utca 17-be. Az Euromotor mellett vannak
köszi!
nézegetem
bár még nem találom az igazit
Érdeklődjetek a : RET.Szeged-nél.ost nincs itt a címük.
Köszönöm válaszod. Hétvégén megnézem, mondjuk most talán sikerült eltalálni, meg már megtanultam kezelni a problémát. Ha nem esik vissza a fordulat, akkor egy gázfröccs és minden rendben van.
nem pont motorszerelés de hasonló....
olyan csatlakozókat hol lehetne gyártani mint pl az autó diagnosztikai (obd) csatlakozója vagy ami a műszerfalba megy csatlakozó
az a lényeg bírja a 12vot(minimális áramerősséggel) és legyen 25-30 kivezetéses
pl:
itt ugye az a baj hogy vagy jó vagy nem mert a sikloknál ezred milcsikre kel pászolnija de majd kiderül mivel más nincs
Sztem nem fogja megenni, inkább picit lötyögni fog benne a főtengely...
figyi ha nem tud senki jobbat akkor az lesz összerakom és majd irok ha megete a csapágyakat
Sajna te is abban a szituban vagy amúgy amiben én voltam.
Csak nekem az alsó és felső blokkházamat is szétvitte a buzi autós...
Télleg bazz. Jólvanna, mostanában nem vagyok a toppon.
Jah, mert ha a blokkházban lévő perselyhely ugyan az lenne akkor csak a főtengelyen kéne valami azonosítónak lennie, h milyen siklócsapágy kell bele...
A jelölések szerint. Próbáljátok meg szervízkönyvből...
Amúgy milyen motorról van szó?
ha tudsz valami jobbat figyelek blokk cserén kivül mert már 20 éves vasra nem akkarok rákölteni mert igy is éppen elég zsé be volt de igy meg micsináljak nézegesem az sem jó nem ?
a számos részt meg nem akkarnám bolygatni ha nem muszáj
az a baj sajna csak igy van alaktrészem mert az alját szét vágta rendesen
"A CBR-nél úgy volt, h volt egy kódsorozat a blokkon"

Ez a kódsorozat szted minek, ha a blokkok becsiszolása ugyanaz?
Tuti, hogy nem jó. A tervezőmérnök a haját tépné, ha ilyet hallana.