Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ne igyál máskor tankolás előtt. Add fel a címemre.
cdi-n hogy a rákba állítsam?
alaplap is fixen van......
tüttyen meg miféle szó?
Mert meg vagy tüttyenve. Állitsd vissza az előgyújtásodat.
épp volt egy shell kút a közelemben mikor kimerülőfélben volt a benzinem
tankoltam űberfasza extraprémium benzint
nos..... ekkor is csörög a gyújtása
tiszta 2t vartburg csörgés hang
menet közben gázadáskor csörömpöl vagy ciripel vagy mi :)
tehát nem a benzin miatt csinálta......
pfffffff, nix!
pill, mekkukk!
Nincs valakinek elfekvőben 100as aerox-hoz szervizkönyve véletlenül?
A kuplungfedélnél, egészen pontosan a legalsó rögzítőcsavartól mintha, de feljebb is az illesztés mentén is csillog
Szevasztok! k4es gsx-r en hogyan tudom lecserélni a láncszettet? a láncor és a hétsó fogaskereket értem. de mivel nem csináltam még ilyet rajta, n em tudom hogy az első lánckerékhez mit kellene leszerelni, mivel az el van burkolva.?
Ja, és '91-es évjárat!
Üdv mindenki! Valaki tudna nekem dobni egy Honda CR80-as szervicckönyvet? Vagy egy linket ahonnan letölthető. Maxisürge lenne! Meghálálni sincs időm, sőt meg se köszönném! csak pofátlanul elkunyerálom!
A vízszintes osztásnál, vagy a kuplungfedélnél?
Helló Mindenkinek!
A segítségeteket szeretném kérni abból a célból, hogy lenne egy 10000km-es Honda CBR 600-f em és észrevettem, hogy a motorblokk kuplung felöli oldalán az illesztésnél 200 300 km-enként kikönnyezik az olaj, talán egy cseppnyi ha kipréselődik! Soha nem csöppent, csak nem tudom mekkora gondot fog okozni később! Csavarokon próbáltam húzni, de minden fix
Szerintetek érdemes ezért széthúzni?
azóta változott...... néhány mágneses relé/szelep is lesz vezérelve....
az meg kb 2amper
kb 15. tervezés, de lesz ez még több is
hülye hang : nem szabályoz csak ilyen folyamatos zúgást ad ha "nagyon odahúzom neki" meg nem is pörgi ki a maximum fordulatot. hát most lett beállítva először mióta nálam van a motor, de nem mindegyik lett felköszörülve, volt ami fel lett cserélve... így mondta a szerelő srác aki csinálta.
Hát azt meg hogy akarod? Kívülről kalapálod össze? Meg amúgy is, milyen az a hülye hang? Ja, és mennyire lett állítva a szelephézag? És hányadszor lett állítva? És csökkent a hézag az üzem során, vagy nőtt? És mennyit? Egyáltalán a vezérlés adja a hangot? Egyébként néhány tiltásig pörgetéstől nem sok baja lesz egy motornak! Azért tilt, hogy ne forogja szét magát a gép!
hello . egy hónapja lett kb beállítva a szelephézag a motoromban... egy párszor leszabályoztattam maximum (5ször) és megint ugyanolyan hülye hangja van mint azelőt... furán pörgi ki a fordulatot ... nem forog maximumot csak 7-8000et.. mással is fordul már ilyen elő? vagy csak ez a motor ilyen, hogy a szabályzás tönkrebassza?
megoldható valahogyan , hogy ne kelljen megint szétszedni, és úgy helyreálljanak a hézagok? full ideg vagyok
helósztok!nem-e tudtok olyan net címet ahol streetfigter farokidomot lehet venni?ilyeneket amik a képen vannak.válaszotokat köszönöm.
Esetleg elvállalom, ha gondolod. 70-949-22-56
XTZ 750 Super Ténéré. Nem tudok fesszabot kölcsönkérni, ez is bontóból lett szerezve a másik helyett, ami elvileg rossz volt. De most már nem is vagyok ebben olyan biztos. Mondjuk az megvan még.
Azt mondtad minimális áram. 500mA-ig biztosan jó. De, ha úgy gondolod megnézheted az SOS elektronika honlapján, vagy végső esetben a Distrelecnél is, bár szerintem ott csak szerződött vásárlókat szolgálnak ki. Egyébiránt épp ma tartottam a kezemben egy autodiagnosztikai műszert (leégett a tápja) semmivel nem volt benne izmosabb csati, felesleges is volna, csak adatforgalom szalad rajt.
Milyen motor is ez?
Fesszabot tudsz kölcsönkérni valakitől?
Vadiúj az akkumulátor. A méréskor lett legelőször a gépbe rakva, fullra felsavazva.
Sziasztok. Szakik please help.
Simson sr 50. Ha bekapcsolom (kulcsal) a világítást akkor elkezd rángatni (nagyon) a motor.
Ha lekapcsolom akkor kevésbé, vagy egyáltalán nem. Karbi tiszta, gyertya új, benzin lecserélve. Mi lehet a baj?
az kevéske....... nagyon vékony.....
most bogarászunk a szegedi cégnél aztén meglátjuk