Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ja és amúgy egy rugásra elindul
Sziasztok

Van egy 1988-as aprilia etx 125 turegem.Szét lett szedve kapott egy új dugattyút!A következő gondok lettek:nem tölti az aksit,nincs benne erő.Lehet valami nem jól lett össze rakva?Előre is köszönöm e-mail:toni161@freemail.hu
tengai-od van? ELIT!
14-44(45) Elvileg a lánckerekek. Nézd meg őket.
Ha elől 14-es van, akkor hátul kisebb lesz. És attól többet is mehet végre.
Sziasztok

Gyári áttétellel 120-at megy 1.-esbe a 400-as gixerem.
Bárkit kérdeztem mindenkinek 90 körül.
Mit csinálhattak vele? Nem gyári a váltóban az áttétel vagy mi lehet?

Ugyanis az a baj hogy 2 személyel elég nehezen akar elindulni.
Valaki valami okosat?
Nagyobb lánckereket nem tudok felrakni hátra mert akk rövid lessz a lánc. Elöl 14-es van és elvileg ebböl a fajtábol ez a legkisebb....

üdv.
Érd az a bús, ahol lakom.
Jómagam is az akksira gyanakszom, mert egyszer teljesen lemerítették, mielőtt vettem, mert rajta hagyták a gyújtást. Utána feltöltötték valami töltővel, és akkor egy ideig nem volt vele sok gond. Most meg alig képes megforgatni az önindítót még akkor is, amikor lekapcsolom a világítást.
Üdv Uram!
Megsült két hete az aksim, túltöltésre gyanakodtunk. Ma kimértük új aksival, 3-4-5.000 fordulat környékén 13.x-14-15.x környékén van a töltés, lámpával, és nélküle is. Okozhatta e ez az aksi olyan mértékű felforrósodását, hogy azt kézzel ne tudjam kiszedni a motorból, illletve a sav felforrjon, és kijöjjön belőle, vagy ez cellazárlat lesz?
Hol a búsban laksz?
Cserélj mielőbb akkut.
Ha van egy voltmérőd,tedd rá az akkura. Kapcsold fel a világítást,néhány sec.ig, és ha 12V alá megy akkor cseréld ki az akkut, mert 1 cella zárlatos. tönkre mehet a fesszab.
Valószínű az aksidat kinyírta a fesszab amikor rendetlenkedett...
Szóval aksicsere...
Mi lehet a gondja a mocinak?
Nem volt töltése, kapott egy másik fesszabályzót. Utána egy darabig jó volt, de a minap azt vettem észre, hogy csak akkor hajlandó beindulni, ha lekapcsolom a világítást... ma meg már akkor sem, csak tolásra... vagy épp kénye kedve szerint, de alig képes megforgatni a mocit az akksi. Lehet, hogy a fesszab mellett az akksi is szar?
Most meg azt csinálta, hogy megálltam valahol pár percre, és onnantól kezdve többé nem tudtam gyújtást adni rá. Semmit nem csinál, még betolni sem tudtam...
Fesszab meleg, akku szintén elég meleg...
Mi lehet a probléma oka, és megoldása? Esetleg hogy lehetne rájönni, hogy mely alkatrész a lúdas?
Az kb mennyi lenne? És hol csinálnak ilyet? Gondolom megfúrják és raknak bele hüvelyt. Az is jó lesz? Akkor azt viszont meg majd lehet furatni nem?
hali
Lehet hogy hülyeséget kérdezek, de azt szeretném tudni, hogy kx 250 és a cr 250 is power szelepes vagy csak az egyik, és akkor melyik?
200 Euro a nicasilozás. Jobban jársz, ha vissza hüvelyezteted.
Hy.
Ha valaki tud valami helyet ahol nikasiloznak,az írhatna 1 telszámot,vagy ilyesmi. A napokban vettem egy 94-es kx 125-öt. Ment is mint az állat kemény 1 napig. Mint kiderült. sérült a nikasil réteg+fúrás+új dugó,gyűrü kell. Szal átbasztak! Ha valaki tudna segíteni az jó lenne. Üdv: Pedoo
nekem mondod......... a világon nincs hozzá semmi.......
pfffffffffffff! Ez is nix! tixta cumi!
pill, mekkukk
ha ilyen kukkolós vagy
cagiva sx350 ala rossa motorról nem tudsz valami dokumentet?
ehhez nem találni semmit...... mintha ipari titok lenne......
köszi!
Nix!
pill, mekkukk
nincs valakinek piaggo nrg mc2-höz szervízkönyve?
te a mototrt ütöd rá a markolatra ...