Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Guglizzá More.
szép napor uraim, csiszolo port vagy csiszoló pasztát keresnék amivel faszán be tudom csiszolni a szelepeket, nagyon régen csináltam még a mühelybe a mövelet az megy csak a cuccot nem tudom honnan beszerezni ha valakinek van (eladó) érdekelne egy kevéske, szakmai jótanácsokat is elfogadok. üdv mindenkinek
Joszef, én már csak azért tanulok, mert tökéletes emberként meg kell ismernem a tökéletlen dolgokat is! abból van több!
koszi szepen hogy valaszoltal, es azt nemtudod hogy mozoghat e a kuplungkosar ki-be valamenyit vagy annak fixnek kell lenie, mert mar annyi tippet mondtak a problemamra amit ezutal is koszonom mindenkinek de nemtudok rajoni hogy mitol sistereg a moci ha megdontom jobra vagy nem is kuplungal lenne baj?
meg azért szerintem ne várja el az ember a 100% mindig egy motortól......
örüljön míg a gari letelik addig bírja
nekem pl a kuplungkosárnál visít, de nem érdekel....
cagivára szerintem sehol sem kapnék új kosarat... aztán visítson... bukóban alig hallani
meg általánosságban is egy rakás ürülék az egész, de legalább olcsó
300k-t nem költök rá 20 év alatt sem(benzint leszámítva)
A jó pap holtig tanul. Példa rá Páter Zikkzakk.
Nem merem kiírni. De a viccet félre: A szegecset. (meg amit tud.)
Mit verjen bele?
Ha bejön a sört állom, jövő héten megejtem a dolgot,a 250-meg jó tanulópénz lessz,de legalább idekeveredtem a fórumra,Nem erre mondják , hogy a hülye tanul a saját kárán?
Mert nektek olyan randa erkölcstelen gondolataitok vannak. Fúúújjjj! Pont mint nekem.
esetleg kicsit tovább melegítsd a 20w50el majd
ha nem ír a gépkönyv szintetikust akkor simán jó az ásványi.
Tedd bele a 20-50-et, és megfogsz lepődni.garantálom.Küldheted a sört.Van rá 7 dl napoleon-om, hogy kidobtál 250 000 ft-ot.Azért ne búsulj.
Az én fejemben is megfordult egy-két vicces gondolat a "piros" szóra!
Nem azt nemtudom.de elmondásuk szerint gyári 10-40-est aztán lehet hogy csak a doboz volt gyári.De most megpróbálom a 15-50 repsol-t, vagy szerinted inkább a 20-50 castrollal kezdjem Igazábol 35000-van benne nemtudom,hogy a váltó miadt nem sűrű a 20w?
inkább azt mond neki hogy melegíjjék meg erősen :)
nehogy rúzzsal tegyék egybe

bocs, de ezt nem tudtam kihagyniiiiiii
Lakatos havert, vagy műhelyt keress, és a szegecseket pirosan tegyék bele, utána üssék el.
Látod ezért kell itt érdeklődni, ez egy normális nem politikai fórum, látatlanba mondom neked, 200-at meg lehetett volna spórolni.Most is azt mondom az alapjárati működéssel van baj.Az én hondám 23 éves Cbx750 Hidegben előfordul ilyen ciripelés,pár sec. és elmúlik.Télen majd eljátszom vele.A szervizről: Honnan tudod milyen olajat tettek bele? Ha a dobozt ott előtted bontják fel, akkor esetleg, de az sem biztos. Az én autómon úgy akartak kuplungot cserélni, hogy a csomagtartóba betesznek egy rosszat. Nem mondom, hogy mondenki ilyen, de már anyámnak sem hiszek.
Ebben van igazság ,de megkérdeztem előtte elég sok embert. A kézszéttáráson túl azonban nem jutottunk innen jötta szervíz Az olajat azonban megpróbálom cserélni .A furcsa csak az,hogy indításkor csöndbevan 60-fok környéken melegítés végén előjön és ha megyekvele 5-10 km-tert elhalgat
még egy pici szurkálódás:
miért nem a 300k költés előtt kérdezősködtél?
szerintem keress pár ugyanilyen motorral rendelkező embert és hallgassátok meg egymásét....
és dumáljatok erről-arról
ettől olcsóbb nincs
utánna jöhet a szervíz..
pl nekem suttogós/zörgős fura hang volt a 10w40es olajjal és elmúlt a20w50essel
Bocsi. Nem a humorérzékemmel van a baj hanem azzal.hogy közel 300000-ft ráköltöttem a motorra és nem találom a megoldást Elég maximalista vagyok a motorommal kapcsolatban szeretem ha minden stimmel, lehet azért mert 1985-óta motorozom nagyon.
ne indíjjad be oszt nem cirreg
vazzeg
nem fikázni kő aztat aki segíteni akar
vazzeg
Sziasztok!
lenne egy problémám...
Van egy kuplungkosaram amihez hozzá kellene szegecselni a mögötte levő fogaskereket!Ez gyárilag ugyan egyben van de én külön kaptam kosarat....acél szegecsekkel van gyárilag összerakva. Ki foglalkozik ilyen szegecseléssel?

Köszi
Szeva! A 13-as, 14-es alkatrésszel kapcsolatban: a 13-as az egy alátét, a 14-es pedig egy tányérrugó! A beszerelése kurva egyszerű, az alátétet rakod fel előbb a kuplungagyra, és aztán a tányérrugót! Ahogy a képen is van! Arra viszont figyelj, hogy a legbelső lamellának nagyobb a belső átmérője, mert a tányérrugót is magába kell foglalnia!
Lehet az is: alapjáraton valamelyik henger keveset kap, és nem megy.