Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia! Sléber Zsolt-nevü illetőtől de már a bankszámla nem az "Ő" nevén volt,én hülye gondolhattam volna....
Kitől vetted a vaterán?
Ez rágalom! Szégyelld magad! Ok nélkül rágalmazod a csalókat!
attól hogy leolvad a testelektróad, attól még nem kellene beesni a szigetelőtestnek! Az a gyertya valószínű hogy egy rakás fos volt!
suzuki gsxr 750 1986 oshoz (vagy másik dupla kereklámpáshoz) keresek idomokat,
bajusz.ad@gmail.hu
oda írjon valaki ha tudja honnan tudnák szerezni.
Nem is mondta senki, hogy van hozzá köze.
Hy kérdeznék valamit töletek valaki neme tudna segiteni vanegy rg 125őm és ojan probléma lépet fel hogy elindul de bemelekszik és leál mi lehet az oka valaki segit megköszöném elöre imel cimem:papp1026@freemail.hu
Ne vegyetek meg minden szart, mert lehet gyártási hulladék, neked meg jóként eladják.
A vaterán árul egy srác minden féle gyertyát jó áron ,ott vettem számla nincs ,tehát az én költségem .Leégett a behajló szár és a porcelán belső beleesett. Szerintem a nyomatékhoz semmi köze a gyertya rossz hőértékének.
jaja....a nyomaték sem mindegy........
Becsöppent, azaz elolvadt, vagy csak beesett?
Mert a beccsöppenést elég nehéz elképzelni egy melegítéskor, de monnyuk nem tartom kizártnak. A kínaiak hamisítják az NGK-t is, erről van a neten anyag, nem kizárt a ND hamisítvány sem. Nézesd meg szakszervizben, ha van számlád, és nem a te hibád, kifizettetheted.

De ha a nem megfelelő nyomatékkal való meghúzás a hibás....
Honnan volt a gyertya? Hogy hamisítanak gyertyát? Nekem is az van benne eddig 4000km óta (ráadásul a legtöbb suzukiban az van gyárilag) Olyat tényleg láttam, hogy a frissen cserélt gyertya közepe beleesett, de nem densonál illetve annál még éppen nem, egy ismerős 4 éves mercijében volt ugyanez........
ja és 2T
Sziasztok!Lenne egy olyan kérdésem h amikor megyek a motorommal és legyelezem az 1. elején szépen gyorsul, majd a 2.-es pontnál van egy űr megtorpan egy időre, 3. utánna ismét nagyon jól megindul. Ez az űr mitől van?Kevés levegőt kap, Sok-Kevés benzint?Én ezekre gondolok?Esetleg valakinek vmi ötlete?
sziasztok!Leírom egy fájdalmas tapasztalatomat:Vásároltam a neten Denso IUH-27 gyertyát,mivel ezt irja a nagy könyv a cbr 929-be ,kicseréltem és egy indítás kicsi melegedés ,motor megszorult.Hát az új denso gyertya belecsöppent a hengerbe és megdarált mindent.(olcsó húsnak ....)Kiderült hogy hamis a gyertya ,jó drágán.
Bakker! Akkor most kurvára beletrafáltam, vagy nagyon mellényúltam?
Viccelsz? Ott dolgozom.
Köszi szépen srácok!
akkor ideje felkeresnem egy szerelőt.
Ehh! Most hogy mekkukk a fotóidat! Nem jártál te a mamihoz, úgy 2003-2004 környékén?
Mondom én! Rendkívül okos és intelligens vagyok!
Akkor beletrafáltam. Mázli.
Hát vazz, nem hittem volna, de télleg 1000-nél, és utána 6000 km.-enként
Hello
Siker. Valószinüleg mikor lekezeltem a levegőszűrőt sok olajat raktam rá és nem engedett át elég levegőt.( először csináltam). De nem gondoltam volna hogy ennyit határoz. Most már legalább ezt is tudom.
Köszi a segítséget.
A 2004-esnél 6ezrenként írja. Sőt, a 2002-esnél is! Lehet hogy a 2003-asnál is annyi?
Ezt nem lehet ilyen egyszerűen kijelenteni, hogy 10ezrenként csere! A dugattyúnál leginkább az illesztési hézagot kell figyelembe venni! Meg van adva egy kopáshatár, és akkor csere! Pl egy nsr125-nél 0,08 mm van megadva maximális illeszttési hézagnak, ha eléri, akkor dugócsere! De hogy ezt 5000km alatt éri el, vagy 15000 alatt, az már a használattól függ.