Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Neked nincs humorod? Mitől vagy Így megkeseredve? Nincs annak a motornak semmi baja.
A szelepeket is állították olaj gyári van benne. Köszönöm, hogy reagáltál,de én egy jó szerelőt keresnék nem semmitmondó gúnyos megjegyzést .
Nem kell mindjárt kétségbe esni a Honda nem rossz motor.Lehet hogy a füled nagy? Ami "cicergést" okozhat,az a szelephézag nagy mértéke,vagy bármi ami forog- mozog .Olaj van benne elég, és megfelelő minőségű? És az adatlapodat töltsd ki, ha beszélgetni akarsz.
Sziasztok.Segítséget szeretnék kérni tölletek. Van egy cbr600-as motorom előjött benne egy furcsa cicergö hang alapjáraton. Elvittem a honda szervízbe, kicseréltették a.vez.láncot,feszítőt,kuplungot komlett,de a hang nemszüntmeg.Végül azt mondták.hogy ez természtes hang. Azt szeretném megkérdezni,hogy nem tudtok egy HONDA szerelőt Pest közelében aki ért is hozzá KÖSZI
Sziasztok!
Egy komplex problémával fordulnék hozzátok.Van egy Keeway Xray 50 SM motorom. Több probléma is adódott.Ma reggel vettem észre.Hozzátenném 2 hete nem volt beindítva.
1.A motor alatt reggelre egy kis benzin tócsa lett.Nem volt időm nagyon megnézni sajnos, de szerintem a túlfolyóbol jött ki amint láttam.Ez mitől lehet?
2.A benzintank bal oldalán( azon az oldalt ahol az olajtartály van) olaj folyást tapasztaltam.Pontosan még nem láttam hogy honnan ered.Mindkét probléma ma reggelre lett.
Lehte-e a kettőnek összefüggése egymáshoz.Talán túlnyomás keletkezzett az állástól?
Kérlek segítsetek első motorom és ilyen problémákat még nem tapasztaltam sose.Minden öteltre nyitott vagyok.
Előre is köszönöm a segítségeteket.
Peti
de csak az egyik ilyen - akkor az megy belurer es az egyenes ra?es az szerinted csinalhatja azt hogy ha megdontoma mocit jobra akkor valami sistergos-reszelos hangja van?
Nem egyforma mivel a part number-e is más. És azok meg vannak hajlítva, mert tányéralátét funkciója van...
Keresek 132.5-es főfúvókát CBF500-ba!
CB500 ugyan az, és a simsonba is ugyan az való! Sőt a suzuki DR350 is ilyennel megy, szóval elterjed fajta, csak a méret nem mindegy! A 130as kicsi, mert világos a gyertyám, a 135ös ami meg most benne van, az meg már sok!
csaszi04@gportal.hu

Köszönöm! :)
marmint?
Én ugyanitt basztam el, nem is jöttem rá magamtol...
szevasztok tudna segiteni valaki hogy az a ket gyuru ami az utolso lamella mogot van kepen a 13,14 szam alat az egyforma? mert az egyik kicsit megvan hajolva marmint a kilso resze?es a kosarnak szabad mozognia ki-be kb 1-2 mm- az normalis vagy annak fixnek kell hogy legyen.
Lamella lesz az! Azon a fordulatszámon csúszik, ahol a legnagyobb nyomatékot adja le a motor! Legalábbis valószínű!
hát, van benne nagy hülyeség bőven!
sztem.. mivel csak nagyobb fordulaton jelentkezik , ez azt jalanti h nem kopott csak a rugó van elgyengülve , nagyobb fordulaton nem tudja a centrifugális erőt visszafogni. lehet h nagy hülyeség , de én ezt igy gondolom
szevasztok lenne 1 olyan kérdésem h mivan olyankor mikor huzomneki mint a bolond és kb 4-5 ezres fordulatol mintha csuszna a kuplung ja és ez 3-mastól felfelé észlelem de ha erőltetem pl egyhejben kapartatom akor nem csuszik meg? lamella?
Nincs defekt.
Örülök ha segíthettem.
koszi szepen hogy szantal ram idod .
Nem a hézaggal van a baj, hanem a kiverődéssel ! Emelnéd ki a karral az a mélyedés amit berajzoltál , nem engedi , mert olyan mint amit rajzoltál.
Vagy reszelővel egyformán síkba reszelni.Ha nem vasas szaki vagy, inkább ne csináld,keress valami lakatos- gépész havert.
koszi szepen szoval ott nemszabad hogy legyen hezak kozte- es az mivel orvosolhato- uj lamella vagy kosar?
már megvagy
megadod a skypodat? aztán egyeztetünk
Skype-om van. Neked mikor lenne alkalmas?