egyébként kosarból vettem, tegnap előtt lett kész, rugásra indult,!kimentünk egyet csapatni haverokkal, érdekes volt mert kis gáznál dadogott,de viszont ha tövig húztam akkor visított, és úgy ment mint a disznó... megáltunk egy jó 5óra motorozás után, aztán azóta megsem mozdul:S
hali! Van egy tm85ccm motorom, és valamiért nincs gyujtás, sztetek mi lehet a gond? a trafó jó, szereztem másik jeladót, gyertya is kopp új és semmi változás:S remélem nem szált el a kis fekete dobozkám:D valakinek ha van ötlete irjon...köszi
Váltó, vagy kuplungproblémája volt/van valakinek? Yamaha XTZ 750 a delikvens...
Ha egy minimális holtjátékot is hagyok, akkor még mozgás közben is baromira nehéz, majdhogynem lehetetlen betenni üresbe a váltót. Ha nagyobb a holtjáték, akkor meg egyáltalán nem.
Váltani menet közben sem könnyű felfelé. Ha alacsony a fordulat, akkor azért, ha magasabb, akkor meg azért. Kényelmesen váltani 3500 körül lehet felfelé, lefelé viszont erőteljesen taposni kell a váltókart, főleg alacsonyabb fordulaton.
Okozhatja ezt a jelenséget az, hogy ilyen állapotban van a váltókar?
Sziasztok lenne egy elég nagy problémám. Szombaton buktam egyet a pályán és azóta egy kicsit balra áll az első kerekem . Úgy látom nem a kormány görbült el mert ha szemből ránézek a kerékre látom hogy ferde. Mi lehet a baj? . Már kilazítottam a telószárakat is megrángattam de nem nagyon segített. Elég szar hogy ha egyenesen akarok menni kicsit jobbra kell tartani a kormányt. Válaszotokat előre is köszönöm.
hello mindeki!
segítségeteket kérném,hogy hogy kezdjek bele,a kerekemben lévő szilentek cseréjébe?
ezekeről lenne szó!
a közepe(fém)és a gumi már kivan kotorászva.
hogyan bányásszam ki az ottmaradt perselyeket?
előre is köszönöm!
Haverom K5 Gsxr ét is visszahívták! Átnézték a vázat! Ja és nem cserélik ha látszik rajta valami akkor megerősítik!
Németóban is visszahívták mindet! A hegesztésnél azért tört el mert a hegesztőrobot szarul volt beállítva! Nem olvadt rendesen össze a két anyag!A törésnél szépen látszik! Több német fórumon is találni róla képeket!
kell venni ilyn e sziorszar motorokat.. venni kell egy tiptop fzr1000-est, az odabasz vagy akko nem szutyokit, hanem mostani yamahát kell venni és kész.
a motorszerelő suliban láttam ZX12 vázat (!) ami a blokk rögzítésénél (ott alul a lábtartó előtt) elrepedt (állítólag megesett többször az elején) és valami műgyanta szerűséggel lekenték, majd lefestették feketére, hogy amíg nem repedt el az az izé is nem is lehetett nagyoin észrevenni. kemény..
Ha egy minimális holtjátékot is hagyok, akkor még mozgás közben is baromira nehéz, majdhogynem lehetetlen betenni üresbe a váltót. Ha nagyobb a holtjáték, akkor meg egyáltalán nem.
Váltani menet közben sem könnyű felfelé. Ha alacsony a fordulat, akkor azért, ha magasabb, akkor meg azért. Kényelmesen váltani 3500 körül lehet felfelé, lefelé viszont erőteljesen taposni kell a váltókart, főleg alacsonyabb fordulaton.
Okozhatja ezt a jelenséget az, hogy ilyen állapotban van a váltókar?
segítségeteket kérném,hogy hogy kezdjek bele,a kerekemben lévő szilentek cseréjébe?
ezekeről lenne szó!
a közepe(fém)és a gumi már kivan kotorászva.
hogyan bányásszam ki az ottmaradt perselyeket?
előre is köszönöm!
Németóban is visszahívták mindet! A hegesztésnél azért tört el mert a hegesztőrobot szarul volt beállítva! Nem olvadt rendesen össze a két anyag!A törésnél szépen látszik! Több német fórumon is találni róla képeket!
Yamaha meg gyártson hangfalat, mert azt tud jól...