Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Cseri ! Devecseri ! Szerdán jó lesz?Meglátogatlak, ha semmi nem jön közbe.Emilemre telszámot, a t-emilesre.
Hát én már annak is örülnék ha csak a kormány lenne görbe
nézd meg egyesével a dolgokat villák villahíd elsőkerék tengely féknyereg stb, nekem is ugyanez van bebaszodtam és nem a kormány a görge...
Furi egy hiba. Töröm a fejem, h mi lehet. Én a váltócsillagot nézném meg, a lamellákat, ha nem jó akkor a léptetővillákat...
Lehet a villahidad elgörbült. Szereld ki és rakd bele csak a szárakat, és azt nézd meg. Ha görbe akkor csere...
egyébként kosarból vettem, tegnap előtt lett kész, rugásra indult,!kimentünk egyet csapatni haverokkal, érdekes volt mert kis gáznál dadogott,de viszont ha tövig húztam akkor visított, és úgy ment mint a disznó... megáltunk egy jó 5óra motorozás után, aztán azóta megsem mozdul:S
devecseri vok hamar ideérsz:D
odáig toljam ?:D gyere el te:D
Gyere el Badacsonyba holnap aztán megnézzük.
hali! Van egy tm85ccm motorom, és valamiért nincs gyujtás, sztetek mi lehet a gond? a trafó jó, szereztem másik jeladót, gyertya is kopp új és semmi változás:S remélem nem szált el a kis fekete dobozkám:D valakinek ha van ötlete irjon...köszi
Akkor mindösszesen azt kellene cserélni?
Valószínű, elgörbültek a lamellák.
Váltó, vagy kuplungproblémája volt/van valakinek? Yamaha XTZ 750 a delikvens...

Ha egy minimális holtjátékot is hagyok, akkor még mozgás közben is baromira nehéz, majdhogynem lehetetlen betenni üresbe a váltót. Ha nagyobb a holtjáték, akkor meg egyáltalán nem.
Váltani menet közben sem könnyű felfelé. Ha alacsony a fordulat, akkor azért, ha magasabb, akkor meg azért. Kényelmesen váltani 3500 körül lehet felfelé, lefelé viszont erőteljesen taposni kell a váltókart, főleg alacsonyabb fordulaton.
Okozhatja ezt a jelenséget az, hogy ilyen állapotban van a váltókar?
Sziasztok lenne egy elég nagy problémám. Szombaton buktam egyet a pályán és azóta egy kicsit balra áll az első kerekem . Úgy látom nem a kormány görbült el mert ha szemből ránézek a kerékre látom hogy ferde. Mi lehet a baj? . Már kilazítottam a telószárakat is megrángattam de nem nagyon segített. Elég szar hogy ha egyenesen akarok menni kicsit jobbra kell tartani a kormányt. Válaszotokat előre is köszönöm.
hello mindeki!
segítségeteket kérném,hogy hogy kezdjek bele,a kerekemben lévő szilentek cseréjébe?
ezekeről lenne szó!
a közepe(fém)és a gumi már kivan kotorászva.
hogyan bányásszam ki az ottmaradt perselyeket?
előre is köszönöm!
Haverom K5 Gsxr ét is visszahívták! Átnézték a vázat! Ja és nem cserélik ha látszik rajta valami akkor megerősítik!
Németóban is visszahívták mindet! A hegesztésnél azért tört el mert a hegesztőrobot szarul volt beállítva! Nem olvadt rendesen össze a két anyag!A törésnél szépen látszik! Több német fórumon is találni róla képeket!
Az meg nehéz.Csak azt nem értem hogy 200 lú miért nem bírja?
Annak meg a blokkjára a gatyád rámegy mire faszára megcsinálod.
Yamaha meg gyártson hangfalat, mert azt tud jól...
Vagy a régi acél bölcsőváz...
Van egy határ ami alá nem szabad menni.Vagy titán váz kell.
kell venni ilyn e sziorszar motorokat.. venni kell egy tiptop fzr1000-est, az odabasz vagy akko nem szutyokit, hanem mostani yamahát kell venni és kész.
Azta kva. Asszem én maradok a régebbi modelleknél... bár szeretem is ha van 1 motornak súlya a kanyarban, és érzed, h benne vagy...
Na ja, de ezek a nyamvadt Suzukisok a váz falvastagságából vettek el a súlycsökkentéshez...
a motorszerelő suliban láttam ZX12 vázat (!) ami a blokk rögzítésénél (ott alul a lábtartó előtt) elrepedt (állítólag megesett többször az elején) és valami műgyanta szerűséggel lekenték, majd lefestették feketére, hogy amíg nem repedt el az az izé is nem is lehetett nagyoin észrevenni. kemény..
És akkor még az erő-és erőkarról nem is beszéltem. Meg a kormánnyakról.