Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az a jó.
A gyertya kábelről a testre. A gyertyát vedd ki.Úgy értem a 4-6 mmes ívhosszt, hogy a letekert pipa miatt a kábelben levő érről a testre.
Argonvédőgázos ivhegesztéssel. Magyarul AWI-val
Valaki meg tudná nekem mondani hogy ez mivel van heggesztve?
nekem az xt simán áthúz 1 centire, még a pipán is átüt gyertya nélkül....
disznót lehetne vele ölni
már nem emlékszem de valami rendes motorokról volt szó
nekem is fura volt
még írták is hogy érdemes le testelni egy vezetékkel a gyertyát
össze olvasok minden szart és kilenc tizedét elfelejtem........
a gyertya pipárol a gyertyára?
vagy a gyertyárol a motorra(hengerfejre)?
Mert ahogy én néztem csak a gyertya két pólusa közt ládtam szikrát..
Valami kínai hulladék?
olvastam ilyent
egyes gyújtások képesek kihalni annyitól hogy kivett gyertyával szikráztatjuk és a test hol érintkezik hol nem.....
Lecsavarod a pipát, és a szikrának 5-7 mm-ről át kell ugrania a szabad levegőn
Sziasztok valaki segitsen ha tud!
Cr 250 es
Kicseréltem a gyertyát és most meg be sem indul már a régivel sem...
Tegnap melegen faszán ment...
De már akkor is hidegen 10-15. rugásra indult be...
Eddig 1re 2.ra.
azt hittem a gyertya miadt...
de most megnéztem szikra van (igaz elég gyenge,de nincs viszonyítási alapom milyet ad működés közben.)
benzint kap mert ha száraz gyertyát teszek bele látszik rajta.
nem is vizes a gyertya(fagyállós)!van mikor rugásra puffan 1-et és kifúllya a füstöt,a kipuffon de nem indul!
Uraim kérdésem lenne. piaggo x9-es 250 cm3-es motorbol olajcsere után hogyan lehet eltüntetni a müszerfalon villogo oil service feliratot? zavaro vezetés közben

Tisztelettel Ivanov.
Sziasztok!

Most akarok venni egy mocit, csak hogy felelevenítsük a dolgokat, mire figyeljek oda? Mit ellenőrizzek le mindenképpen?

Üdv
sziasztok!sajnos főtengelyes lett az etz 250-em.szerintetek megérné 300-asra újítani az egészet?és mennyibe kerülne?köszi előre is!
sziasztok!
segítséget szeretnék kérni tőletek.
A problémám a következő lenne: Kawasaki Kx (89es) mociban a power szelep...
Kérdésem: a fogasléc ha betolt állapotban van akkor a power csatornái nyitottak vagy zártak? Nem volt még dolgom vele, de nem akarom rosszul összerakni mert fordítva fog működni
Aki tud segítsen! Köszi!
Majd reggel.
Hogy betörjed?
nem tolod ide a lámpádat?
Csak három? Akkor még tűrhető a felesége!
Ebből lamellacsere lesz. Az a lamella amelyik "foltos" az görbe .Cserére szorul. De vannak itt hozzáértőbbek is majd megmondják.
Helló urak!

Szétkaptam a kuplungot, de nemtudom mennyit megy még el, mert most látok ilyent először. Berágódást nem találtam, a kopólamella vastagsága 3mm, a kopó rétek rajta oldalanként kb 0,5 mm. A fém lamellákon komolyabb megégést nem láttam, csak kisebb foltokat. Szintén a fém lamellákon van ráégett kopóréteg, ezt levakarhatom gondolom. A legutolsó lamella egyik oldala jobban el van kopva mint a többi, ezt gondolom megfordithatom, de azért világositsatok fel ha valamiben tévedek.
Látom okosodsz! Volt egy kollégám, ő szokta mondani: Ha nekem annyi eszem lenne előre, mint a feleségemnek utólag, már 3 Nobel díjam lenne!
Sziporkál? Az lenne az a furcsa kék szennyeződés abban a kis résben? A múltkor ki akartam onnan tisztítani, de közben valami nagyon megbaszott! Kezdem érteni, hogy a takarítás miért női munka!
Olyan vagy mint a rézfaszú "bagój" !