már nem emlékszem de valami rendes motorokról volt szó
nekem is fura volt
még írták is hogy érdemes le testelni egy vezetékkel a gyertyát
össze olvasok minden szart és kilenc tizedét elfelejtem........
Sziasztok valaki segitsen ha tud!
Cr 250 es
Kicseréltem a gyertyát és most meg be sem indul már a régivel sem...
Tegnap melegen faszán ment...
De már akkor is hidegen 10-15. rugásra indult be...
Eddig 1re 2.ra.
azt hittem a gyertya miadt...
de most megnéztem szikra van (igaz elég gyenge,de nincs viszonyítási alapom milyet ad működés közben.)
benzint kap mert ha száraz gyertyát teszek bele látszik rajta.
nem is vizes a gyertya(fagyállós)!van mikor rugásra puffan 1-et és kifúllya a füstöt,a kipuffon de nem indul!
Uraim kérdésem lenne. piaggo x9-es 250 cm3-es motorbol olajcsere után hogyan lehet eltüntetni a müszerfalon villogo oil service feliratot? zavaro vezetés közben
sziasztok!
segítséget szeretnék kérni tőletek.
A problémám a következő lenne: Kawasaki Kx (89es) mociban a power szelep...
Kérdésem: a fogasléc ha betolt állapotban van akkor a power csatornái nyitottak vagy zártak? Nem volt még dolgom vele, de nem akarom rosszul összerakni mert fordítva fog működni
Aki tud segítsen! Köszi!
Szétkaptam a kuplungot, de nemtudom mennyit megy még el, mert most látok ilyent először. Berágódást nem találtam, a kopólamella vastagsága 3mm, a kopó rétek rajta oldalanként kb 0,5 mm. A fém lamellákon komolyabb megégést nem láttam, csak kisebb foltokat. Szintén a fém lamellákon van ráégett kopóréteg, ezt levakarhatom gondolom. A legutolsó lamella egyik oldala jobban el van kopva mint a többi, ezt gondolom megfordithatom, de azért világositsatok fel ha valamiben tévedek.
Sziporkál? Az lenne az a furcsa kék szennyeződés abban a kis résben? A múltkor ki akartam onnan tisztítani, de közben valami nagyon megbaszott! Kezdem érteni, hogy a takarítás miért női munka!
disznót lehetne vele ölni
nekem is fura volt
még írták is hogy érdemes le testelni egy vezetékkel a gyertyát
össze olvasok minden szart és kilenc tizedét elfelejtem........
vagy a gyertyárol a motorra(hengerfejre)?
Mert ahogy én néztem csak a gyertya két pólusa közt ládtam szikrát..
egyes gyújtások képesek kihalni annyitól hogy kivett gyertyával szikráztatjuk és a test hol érintkezik hol nem.....
Cr 250 es
Kicseréltem a gyertyát és most meg be sem indul már a régivel sem...
Tegnap melegen faszán ment...
De már akkor is hidegen 10-15. rugásra indult be...
Eddig 1re 2.ra.
azt hittem a gyertya miadt...
de most megnéztem szikra van (igaz elég gyenge,de nincs viszonyítási alapom milyet ad működés közben.)
benzint kap mert ha száraz gyertyát teszek bele látszik rajta.
nem is vizes a gyertya(fagyállós)!van mikor rugásra puffan 1-et és kifúllya a füstöt,a kipuffon de nem indul!
Tisztelettel Ivanov.
Most akarok venni egy mocit, csak hogy felelevenítsük a dolgokat, mire figyeljek oda? Mit ellenőrizzek le mindenképpen?
Üdv
segítséget szeretnék kérni tőletek.
A problémám a következő lenne: Kawasaki Kx (89es) mociban a power szelep...
Kérdésem: a fogasléc ha betolt állapotban van akkor a power csatornái nyitottak vagy zártak? Nem volt még dolgom vele, de nem akarom rosszul összerakni mert fordítva fog működni
Aki tud segítsen! Köszi!
Szétkaptam a kuplungot, de nemtudom mennyit megy még el, mert most látok ilyent először. Berágódást nem találtam, a kopólamella vastagsága 3mm, a kopó rétek rajta oldalanként kb 0,5 mm. A fém lamellákon komolyabb megégést nem láttam, csak kisebb foltokat. Szintén a fém lamellákon van ráégett kopóréteg, ezt levakarhatom gondolom. A legutolsó lamella egyik oldala jobban el van kopva mint a többi, ezt gondolom megfordithatom, de azért világositsatok fel ha valamiben tévedek.