Mindent meg lehet hegeszteni(ha van mit mihez hegeszteni). AWI-val tudják megcsinálni, és nem lesz olyan mint volt. Hibái sokminden lehet, pl elhúzza a vázat a hő, ahol hegesztik ridegebb lesz az anyag, esetleg zárványos. De a legfőbb hibája az, h az ütödött Suzukis mérnökök elvékonyították a vázat. Már újjal benyomható. 1 kalap szar lett, az 1ik barátomnak most tört ketté 1kerekezés után a K5 váza. Kiderült, h a Suzuki sokat visszahív, mert szarok...
kifelé, hogy dúsuljon az alapjárati keverékösszetétel! De biztos hogy ez a gondja a vasadnak? Egy felvételből azért nem egyszerű megállapítani a dolgot! Sajnos nem én húzom a gázt, és így nem én "érzem" hogy hogy veszi a fordulatot, meg hogy melyik tartományban hogyan ejti!
helló
valaki megtudja nekem mondani hogy a"" suzuki gsxr1000k7 nek" a vázát a hegesztésnél végig eltört középen hogy ezt meg lehet e hegeszteni? és ha igen akkor milyen technikával és hogy lesz e olyan mint volt ? ha nem mik lehetnek a hibái
szevasztok. olyan problémám lene a motorommal (Kawasaki zr7 "99) hogy napi első indításkor ha nem húzok neki nagyobb gázt , és nem tartom úgy , leáll. Ez még nem is lenne "baj" , csak ha leáll nem tudom beindítani... csak tolásra indul be utána.
Ha bemelegszik vagy már aznap mentem vele... semmi gáz vele, csak első indításnál ha nem figyelek , és leáll, baszhatom... mert egyedül nem bírom betolni.
Valakinek valami ötlet hogy mitől lehet ez?
választ előre is köszönöm
és ez a keverék mennyiség szabályzó csavar merre van gondolom h a karbin de hol? mert ezen csak alapjárati csavarvan legalábbis amit én látok légyszives segits nincsen felénk szerelő.
Szeva! Na bakker, ezen aztán nem sokat látok! Hol feketének, hol meg szürkésnek látszik a füst!
Ha fekete, akkor túl dús a keverék, ha pedig szürkés-kékes, akkor eszi az olajat. Tekerd ki a gyertyát és nézd meg a szinét!
A lassú fordulatejtést pedig szegény keverék okozza, általában a rosszul beállított keverékmennyiség szabályzó csavar!
De ezt így egy videón keresztül nehéz megitélni! Még az se látszik rendesen, hogy hogy füstöl.
Sziasztok az érdekelne hogy egy aprilia pegasó 650 -es mocin az olaj szintet csak a kormány középen lévő betöltő nyiláson tudom ellenörizni?A blokon nem?
Sziasztok, nagy problémával fordulok Hozzátok!
Yamaha Mint robogó feszültségszabályzó bekötésével akadtam el... A négy láb kiosztására lennék kíváncsi.
Esetleg tudnátok segíteni?
Debrecenben(30km) több frankó szerelő is van!
valaki megtudja nekem mondani hogy a"" suzuki gsxr1000k7 nek" a vázát a hegesztésnél végig eltört középen hogy ezt meg lehet e hegeszteni? és ha igen akkor milyen technikával és hogy lesz e olyan mint volt ? ha nem mik lehetnek a hibái
elöre is köszi
Segitségeteket elöre is köszi!
Ha bemelegszik vagy már aznap mentem vele... semmi gáz vele, csak első indításnál ha nem figyelek , és leáll, baszhatom... mert egyedül nem bírom betolni.
Valakinek valami ötlet hogy mitől lehet ez?
választ előre is köszönöm
Ha fekete, akkor túl dús a keverék, ha pedig szürkés-kékes, akkor eszi az olajat. Tekerd ki a gyertyát és nézd meg a szinét!
A lassú fordulatejtést pedig szegény keverék okozza, általában a rosszul beállított keverékmennyiség szabályzó csavar!
De ezt így egy videón keresztül nehéz megitélni! Még az se látszik rendesen, hogy hogy füstöl.
Yamaha Mint robogó feszültségszabályzó bekötésével akadtam el... A négy láb kiosztására lennék kíváncsi.
Esetleg tudnátok segíteni?