Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Gondold el, 120kg leejtve 1, -1,2 m-ről. Sokszor.Nem normális üzemi helyzet.
Aha! Tök durva nem? Be is szarnék eltörne a motorom váza 1kerék letételnél...
azta.. kerónál eltört? mondjuk ilynekor lebírkózni h most rendeltetésszerű használat közben tört el vagy sem.. nem irigylem.
Meg lehet hegeszteni,több módon. Legfontosabb , kell a váz anyagának összetétele .Melyik ötvözőből mennyi van benne.
Mindent meg lehet hegeszteni(ha van mit mihez hegeszteni). AWI-val tudják megcsinálni, és nem lesz olyan mint volt. Hibái sokminden lehet, pl elhúzza a vázat a hő, ahol hegesztik ridegebb lesz az anyag, esetleg zárványos. De a legfőbb hibája az, h az ütödött Suzukis mérnökök elvékonyították a vázat. Már újjal benyomható. 1 kalap szar lett, az 1ik barátomnak most tört ketté 1kerekezés után a K5 váza. Kiderült, h a Suzuki sokat visszahív, mert szarok...
Nincs felétek szerelő? Méé te a Holdon laksz?
Debrecenben(30km) több frankó szerelő is van!
kifelé, hogy dúsuljon az alapjárati keverékösszetétel! De biztos hogy ez a gondja a vasadnak? Egy felvételből azért nem egyszerű megállapítani a dolgot! Sajnos nem én húzom a gázt, és így nem én "érzem" hogy hogy veszi a fordulatot, meg hogy melyik tartományban hogyan ejti!
helló
valaki megtudja nekem mondani hogy a"" suzuki gsxr1000k7 nek" a vázát a hegesztésnél végig eltört középen hogy ezt meg lehet e hegeszteni? és ha igen akkor milyen technikával és hogy lesz e olyan mint volt ? ha nem mik lehetnek a hibái

elöre is köszi
mert ugyanis mikor le engedtem a blokbol az olajat aránytalanul keveset kellet fent betöltenem
tehát ha ott meg van a szint akkor tuti hogy ablokkban is igaz kössz
pegazos, szerintem csak ott mivel onnan szívja az olajat, nem a blokkból.
Szavasztok! Tudna nekem valaki segiteni hogy a yahama yzf 400 on mekorának kellene lennie a szelephézagoknak?
Segitségeteket elöre is köszi!
Szia !Mielőtt nekiállnál szétdönteni, mérj egy akkufeszültséget indításkor,aztán írj mi van .
szevasztok. olyan problémám lene a motorommal (Kawasaki zr7 "99) hogy napi első indításkor ha nem húzok neki nagyobb gázt , és nem tartom úgy , leáll. Ez még nem is lenne "baj" , csak ha leáll nem tudom beindítani... csak tolásra indul be utána.
Ha bemelegszik vagy már aznap mentem vele... semmi gáz vele, csak első indításnál ha nem figyelek , és leáll, baszhatom... mert egyedül nem bírom betolni.
Valakinek valami ötlet hogy mitől lehet ez?
választ előre is köszönöm
köszi a segítséget rendes vagy és még ha azt is megmondanád hogy merre csavarjam az nagyon jólene. kifele vagy befele?
Na, ezen a képen, a 14-es alkatrész az!
Na minnyá keresek egy képet róla!
és ez a keverék mennyiség szabályzó csavar merre van gondolom h a karbin de hol? mert ezen csak alapjárati csavarvan legalábbis amit én látok légyszives segits nincsen felénk szerelő.
Szeva! Na bakker, ezen aztán nem sokat látok! Hol feketének, hol meg szürkésnek látszik a füst!
Ha fekete, akkor túl dús a keverék, ha pedig szürkés-kékes, akkor eszi az olajat. Tekerd ki a gyertyát és nézd meg a szinét!
A lassú fordulatejtést pedig szegény keverék okozza, általában a rosszul beállított keverékmennyiség szabályzó csavar!
De ezt így egy videón keresztül nehéz megitélni! Még az se látszik rendesen, hogy hogy füstöl.
zikzak légy szíves nézd meg az adatlapomon lévő videót és szerinted miért füstöl a mocim mi a baja ja és a fordulat miért esik lassan vissza?
Sziasztok az érdekelne hogy egy aprilia pegasó 650 -es mocin az olaj szintet csak a kormány középen lévő betöltő nyiláson tudom ellenörizni?A blokon nem?
Sziasztok, nagy problémával fordulok Hozzátok!
Yamaha Mint robogó feszültségszabályzó bekötésével akadtam el... A négy láb kiosztására lennék kíváncsi.
Esetleg tudnátok segíteni?
Öööööööööö, izé! ha jól emlékszem, akkor a szívó 0,13 - 0,17 , a kipufogó 0,17 - 0,23 között! De nem vagyok benne biztos!
Suzuki Rmz 450 (2006)-hez nem tudja valaki hogy mennyinek kell lenni a szelephézagnak ?