Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok
Egy olyan problémával fordulok hozzátok, hogy van egy cbr600 f2 motorom nem akar teljesen kiforogni(11000-ig forog pedig 13000 kéne).
Karbi takaritás, gyertya csere, benzincsap tisztítás, farsot nem szív. mi baja lehet?
köszi a gyors választ a lámpafejben volt egy testkábel ami a kapcsolóról jött csavar le aláraktam és az bosszant, hogy a kapcsoló 9 szál vezetékét rádugva szép sorban, nem lerántva az összes vezeték az index mégsem jó .
Rajz az Interneten.Keress.
Valahol elassztad a testelést. Rajz után nézd végig,
Sziasztok.Van egy 125 etézém kormánykapcsolot cseréltem,minden müködik rajta de az index folyamatosan világit ,gondoltam index relé,tettem rá ujjat semmi. De furcsa modon a kapcsoló csere elött müködött,kapcsolási rajzom nincs,hogy a vezetékeket végignézzem.Köszi segitsetek ha tudtok !
Fals levegót kap valahol?
Sziasztok

Mi okozhat lassu fordulatszám visszaesést? 1 henger 4T, alapjárat van, fordulatot veszi, de olyan 5000 től nagyon lassan ejti vissza a fordulatot, suberhenger mozog rendesen.
Sziasztok, 2004-es 1000RR-ben jobb oldalon zörög vmi. Elég ronda hangja van. Olyan mindha a kuplungkosár zörögne, de lehet hogy a vezérműlánc. Valaki találkozott már ilyen problémával 1000RR-nél?
Amúgy 22000km van benne.
Helyesbítek: beolvasztod! Oszt hun az a logopédus?
Egy cső meghajlásakor az anyag a külső íven megnyúlik, míg a belső íven zömül! Szerintem ezt csak úgy lehet profin javítani, ha bepovasztod és új csövet húzol belőle! Jó munkát hozzá!
Egyébként ki szokták görgőzni, de én biztos nem motoroznék egy olyan motorral, amin görgőzött telószár van! Van ám hirtelen fékezés is, meg közbek esetleg egy hepe, ki tudja mi lesz a vége!
kösszönöm a válaszokat majd valamit döntök de szerintem uj lesz
Komplett gyári kardántengelyt 165000 FT-ért kínáltak ami szerintem rablás. Bontottat meg nem találok, eddig. Lehet, hogy az autós oldalakat is meg kell nézni.
Hunyadi Kornél. 06-1-28-28-432.
Kéri majd a komplett telókat, a tengelyt, és a komplett villahidat, alsó-felső kiflivel.
Nagyon jól megcsinálják. Vagy semeddig sem bírja.
De inkább préssel, félkör alakú, puha alátámasztással, a nyomás helyén passzos dugóval a belsejében.
Motorkerékpár bontókban érdeklődj!
Sziasztok!
BMW k100 RS kardántegelyre lenne szükségem. Hol szerezhetö be, akár bontottan is?
Köszönöm a segítséget.
Nekem tartos kell,nem eladásra akarom csak összedobni,de ha ez is majdnem olyan jo mint a gyári,miért ne....gyári tengely 60eFt.
Van ilyen! Kérdezd meg mennyiért.Aztán számolj.
Szisztok.Véleményetekre lennék kiváncsi.Van egy XR600 endurom,és most kéne bele vezérmütengely +még egy pár dolog.a lényeg.azt hallottam hogy a megkopott tengelyt valahogy "feltudják heggeszteni"és aztán majd gyári méretre köszörülik.ez vajon létezhet?ha igen ez akkor is csak tákolás nem?
Nem ok nélkül van 80 000 körül egy pár!
kösszönöm a véleményeteket hát kb én is eszt gondolom de azért érdekelt a véleményetek
Vegyél másikat! Jobban jársz!
A javított már sosem lesz az igazi!
Az esztergás egyengetés meg kifejezetten hülyeség!
Az a szár az egyengetés után már soha nem lesz kör keresztmetszetű!
Ez a saját véleményem de azt csinálsz amit akarsz!
A javítás úgy történik: Befogják az egyik végét a tokmányba , a másik végét megtámasztják a forgócsúccsal , majd a szánnal visszanyomják. Lehet, hogy sikerül.