Sziasztok
Egy olyan problémával fordulok hozzátok, hogy van egy cbr600 f2 motorom nem akar teljesen kiforogni(11000-ig forog pedig 13000 kéne).
Karbi takaritás, gyertya csere, benzincsap tisztítás, farsot nem szív. mi baja lehet?
köszi a gyors választ a lámpafejben volt egy testkábel ami a kapcsolóról jött csavar le aláraktam és az bosszant, hogy a kapcsoló 9 szál vezetékét rádugva szép sorban, nem lerántva az összes vezeték az index mégsem jó .
Sziasztok.Van egy 125 etézém kormánykapcsolot cseréltem,minden müködik rajta de az index folyamatosan világit ,gondoltam index relé,tettem rá ujjat semmi. De furcsa modon a kapcsoló csere elött müködött,kapcsolási rajzom nincs,hogy a vezetékeket végignézzem.Köszi segitsetek ha tudtok !
Mi okozhat lassu fordulatszám visszaesést? 1 henger 4T, alapjárat van, fordulatot veszi, de olyan 5000 től nagyon lassan ejti vissza a fordulatot, suberhenger mozog rendesen.
Sziasztok, 2004-es 1000RR-ben jobb oldalon zörög vmi. Elég ronda hangja van. Olyan mindha a kuplungkosár zörögne, de lehet hogy a vezérműlánc. Valaki találkozott már ilyen problémával 1000RR-nél?
Amúgy 22000km van benne.
Egy cső meghajlásakor az anyag a külső íven megnyúlik, míg a belső íven zömül! Szerintem ezt csak úgy lehet profin javítani, ha bepovasztod és új csövet húzol belőle! Jó munkát hozzá!
Egyébként ki szokták görgőzni, de én biztos nem motoroznék egy olyan motorral, amin görgőzött telószár van! Van ám hirtelen fékezés is, meg közbek esetleg egy hepe, ki tudja mi lesz a vége!
Komplett gyári kardántengelyt 165000 FT-ért kínáltak ami szerintem rablás. Bontottat meg nem találok, eddig. Lehet, hogy az autós oldalakat is meg kell nézni.
Szisztok.Véleményetekre lennék kiváncsi.Van egy XR600 endurom,és most kéne bele vezérmütengely +még egy pár dolog.a lényeg.azt hallottam hogy a megkopott tengelyt valahogy "feltudják heggeszteni"és aztán majd gyári méretre köszörülik.ez vajon létezhet?ha igen ez akkor is csak tákolás nem?
Vegyél másikat! Jobban jársz!
A javított már sosem lesz az igazi!
Az esztergás egyengetés meg kifejezetten hülyeség!
Az a szár az egyengetés után már soha nem lesz kör keresztmetszetű!
Ez a saját véleményem de azt csinálsz amit akarsz!
A javítás úgy történik: Befogják az egyik végét a tokmányba , a másik végét megtámasztják a forgócsúccsal , majd a szánnal visszanyomják. Lehet, hogy sikerül.
Egy olyan problémával fordulok hozzátok, hogy van egy cbr600 f2 motorom nem akar teljesen kiforogni(11000-ig forog pedig 13000 kéne).
Karbi takaritás, gyertya csere, benzincsap tisztítás, farsot nem szív. mi baja lehet?