Szia!
Az egyik ismerősöm FZR 400-asának telóit egyengették ki, sokat kínlódtak vele, mérőórával is mérték (azt most pontosan nem tudom, hogy mennyire hozták ki), de szinte több teleszkópszimeringet evett mint benzint...
De másnak hátha vannak jó tapasztalatai is...
üdv
Szép napot mindenkinek ! olyan kérdésem lenne aki ért hozzá ,hogy érdemes e elsövillát javítattni (egyengetettni) nem hirtelen törése van de kb 1cm van benne szerintem semmi értelme de azért hátha valakinek volt már ilyen és mik a tapasztalatok kösszönöm elöre is válaszotok
bejött főnök!
találtam itthon egy 3ah-s aksit, töltöttem egy keveset aztán ráraktam, és meg is tekerte egy kicsit, aztán amikor elfogyott a kraft megint csak kerregett, de mostmár biztos vagyok benne hogy beszart a régi aksi.
Pedig de. A rugó oda önmagában kevés. Csak arra kell, hogy a feszítő terheletlen állapotában a kis munkahenger feltöltődjön. Amikor a feszítő oldali láncág megfeszül, az olaj összenyomhatatlansága akadályozza meg a lánc belazulását.
Leállításkor simán előfordul, hogy épp feszítve marad az olajtér, és kiszivárog az olaj. Ezért normális jelenség ennél a megoldásnál a beindítás után pár másodpercig esetleg hallható lánchang.
Segítségetek szeretném kérni, nem rég vettem egy 2006-os Suzuki RM-Z 450-et és olyan problémám lenne vele, hogy feltűnően fogy belőle az olaj, 8 üzemóra alatt elfogyott belőle majdnem 8dl pedig egyáltalán nem füstöl néha-néha egy nagyobb gázfröccsre nyom egykis füstöt de az is barnás nem pedig kék!Megnéztem a tömítéseket is sehol sem vettem észre hogy esetleg szivárogna, nem tudom hol lehet a probléma!
Segítsetek légyszi!
Szia ! van amelyiket igen! Próba szerencse.Sajnos lehet nem sokra mész vele, mert tele lesz vastagréteg IC vel.Olyat meg nem tudsz készíteni.De próbáld.
Sziasztok
Egy olyan problémával fordulok hozzátok, hogy van egy cbr600 f2 motorom nem akar teljesen kiforogni(11000-ig forog pedig 13000 kéne).
Karbi takaritás, gyertya csere, benzincsap tisztítás, farsot nem szív. mi baja lehet?
1 kérdés : az mért van (honda xl 600) hogy az alapkárat változik, néha magas néha alacsony, és néha le is áll a motor
és ha hirtelen odarántom neki alapjáraton ls visszaesik a fordulat akkor leáll, de nem minden esetbe
én arra gyanakszom h falsot szív valahol, szerintetek?
Az egyik ismerősöm FZR 400-asának telóit egyengették ki, sokat kínlódtak vele, mérőórával is mérték (azt most pontosan nem tudom, hogy mennyire hozták ki), de szinte több teleszkópszimeringet evett mint benzint...
De másnak hátha vannak jó tapasztalatai is...
üdv