szerintem figod a lángot és melegíted amég kék nem lessz, azután szépen lelakkozni az egészet, simson sportkipuknál így csinálják ha jól tudom, csak valahonnan kell szerezni hőálló lakkot
Aha, már gondolom melyikről van szó.
Viszont a sima titáncső, az a hőtől is elszíneződik. Pl leömlőm, összekötőcsövem, régi dobom...
Na ja, annyira nem szokták részletezni a témát...
puskacső kékítésről volt szó , pár percig tartják forró sós oldatban míg el nem éri a megfelelő árnyalatot utána bekenik olajjal nagyjából ennyi ...hogy mennyire sós az oldat mekkora a hőfok mennyi ideig tartják arról persze nem volt szó .....
Monnyuk, laza tud lenni az a lánc akkor is, ha minden fasza. Olaj mennyiség tartja feszesen, és az ki is szivároghat, ami normális. Üzem közben felpumpálja magát.
Hi all, nagynehezen rávettem magam hogy levegyem a szelepfedelet az 1000F-röl
hát furcsa dolgokat találtam belül a vezérlés környékén, levettem a felső láncvezetőt, és ugy hogy bent volt a feszitő ujjal benyomtam majdnem 1 centit a vezérláncot, jól diagnoztizáltam hogy a láncfeszitőm HALOTT , elvileg ha bent a feszitő akkor nem szabadna tudnom benyomni a láncot legalábbis 1 ujjal biztosan nem, szerintetek normális dolog. (elég sok mocit szedtem már szét de ilyen feszitővel még nem találkoztam középen van rögzitve a blokkon és befele huzza a láncot a szivó oldalon, érdekes megoldás, azt esetleg valaki tudja, hogy tudok e ezen még fesziteni ugy hogy bent van a szivótengely vagy muszály kivennem?. Segitségeket elöre is köszi.
sziasztok skacok , a rezonátort, hogy lehet deformálódás nélkül olyan kékes égett szinűre csinálni? gondolom melegiteni kell, csak nem mindegy mivel, meg hogy miként, olyan szép az a kékes szin
A kanna nem világított,de rá kellett tölteni 1 liter olajat!Kivillant a hiba lámpa és nem pörgött a motor!Leállítás-ujraindítás után jó lett,aztán mégegyszer ugyanez!Töltöttünk rá olajat azóta ment kb 30km-t hiba nélkül!Remélem csak ennyi volt a baj!Én is csodálkoztam,hogy nem a kanna világít!
Helló srácok a kérdésem az volna h: gázhuzás után fenn marad a fordulat,aztán lassan le megy alapra. alcsony fordulaton haladva(4000) kicsit dadog,aztán ha elkezdem megint huzzni kisimul lehet hogy tulsokat kap a karbi? most volt szinkron és hézag áll.
Sziasztok!
A segítségeteket szeretném kérni:
Van egy RMX250 típusú motorom és a karburátor túlfolyóján folyik a benzin, a karbit kitisztítottam már többször is, valószínú a tűszelep nem zár rendesen, de nem néz ki kopottnak, a túszelep amibe belemegy az egy kivehető műanyag henger melyen van tömítés, lehet az nem zárna jól?
Vga ymilyen ötletetek van esetleg találkoztatok ilyennel?
Viszont a sima titáncső, az a hőtől is elszíneződik. Pl leömlőm, összekötőcsövem, régi dobom...
Na ja, annyira nem szokták részletezni a témát...
hát furcsa dolgokat találtam belül a vezérlés környékén, levettem a felső láncvezetőt, és ugy hogy bent volt a feszitő ujjal benyomtam majdnem 1 centit a vezérláncot, jól diagnoztizáltam hogy a láncfeszitőm HALOTT , elvileg ha bent a feszitő akkor nem szabadna tudnom benyomni a láncot legalábbis 1 ujjal biztosan nem, szerintetek normális dolog. (elég sok mocit szedtem már szét de ilyen feszitővel még nem találkoztam középen van rögzitve a blokkon és befele huzza a láncot a szivó oldalon, érdekes megoldás, azt esetleg valaki tudja, hogy tudok e ezen még fesziteni ugy hogy bent van a szivótengely vagy muszály kivennem?. Segitségeket elöre is köszi.
Annyi olaj azért csak volt benne!
Köszi.
A segítségeteket szeretném kérni:
Van egy RMX250 típusú motorom és a karburátor túlfolyóján folyik a benzin, a karbit kitisztítottam már többször is, valószínú a tűszelep nem zár rendesen, de nem néz ki kopottnak, a túszelep amibe belemegy az egy kivehető műanyag henger melyen van tömítés, lehet az nem zárna jól?
Vga ymilyen ötletetek van esetleg találkoztatok ilyennel?
Előre is köszönöm aki foglalkozik a gondommal.
csákány