Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok!
Egy kis segítséget szeretnék kérni.
Van egy husqvarna supermoto-m, 2006-os, még karbis.
Na mármost ha megyek vele, és visszaengedem a gázt a motor a kelleténél többet durrog vissza.Én kabi problémára gondolok, de nem biztos.
Ebben szeretnék valamiféle tanácsot kérni, mi lehet a gond?

Köszönöm
Hova valósi vagy? BP-en tudok SRAD-ot...
Teve, mi van a géppel? Épp úgy néz ki találtam rá vevőt...
Igen, javítható!
Én hozzájuk vinném!
http://www.futomu-tuning.hu/
Akkor az a szerelő nem a legjobb, hanem inkább afrikába való szekeret faragni...
Sztem nem...
Hi,

-jó olvasmány:
http://totalbike.hu/technika/radialfek/
-l
égszűrőház=airbox
-légbeömlő=ram-air intake
Halihó.

Van pár alap kérdésem amit én nem tudok:
- Mi az a radiális fék és miért jobb mint a sima?
- Mi az az airbox?
- Mi az a ram-air?

Bocs a sok hülye kérdés miatt
há mer izzott a korom a hengerfejben, meg a dugattyútetőn!
ha közép európa legjobb szerelője rakta össze,akkor vidd neki vissza és mondd meg neki,h huzza bele a kaszát.
Szia!
Én azt tudnám javasolni h szedd szét és rakd össze mégegyszer...
Most szedtem szét én is a mocim bár én csak a karbit meg fennt mindent és nekem is pörgött pedig nekem is működött a karbim meg jók a bowdenek is...nem reagált az alapjárat állító csavarra sem és ha a levegőcsavart állítottam akkor max csak jobban felpörgött...szétszedtem mégegyszer de nem nyúltam semmihez és mikor összeraktam mégegyszer akkor már szépen járt és nem maradt fordulaton mikor rárántottam párat...
Jobb tippet nem tok..
-egyébként a bowden nem feszül(nincs túlfeszítve a bowdenház)
hali!
Megtudná valaki nekem mondani k4 gsxr 750 farokidom passzol e a k3 gsxr 750-re?
Sziasztok!
segitséget szeretnék kérni egy2005.honda crf 450-es vezérmütengelyröl szeretném levenni a csapágyakat de a vezérlés felölihez le kéne venni a vezérkerek agyát abba szeretnék segitséget kérni ezt hogy tudom megtenni?
Pannóniánál találkoztam ilyennel , a szivatónak az a része , amelyik a levegőt zárja volt felakadva.Még lehúzott gyertyapipával is pörgött.
Sziasztok!Az lenne a kérdésem hogy átszeretném alakítani a hátsó idomrészét.Az ülés púp alatti részt. Tudtok ajánlani ilyen embert aki ezzel foglalkozik?
Köszönöm a válászt ! A gázbóvden érezhetően jól működik,a "suber"
halhatóan koppanva leér az aljára.Az hogy szimering azon mit kell
érteni ? A főtengely cserélve lett minden frissen lett ósszerakva.
Lehet hogy szerelési hiba ? A motor amúgy húz ,ugrik gázadagolásra
csak a fordulat magasan marad.Köszi.
El szokott szakadni a csillapító egység rögzítő csavarjaiból az egyik. akkor is csökken a csillapítás...
szimering, vagy rojtos gázbovden, valahol megakad a gázbowden, vagy szarul belőtt karbi
Sziasztok Magyarok.Elkéne egy kis segitség!A kicsike Honda Lead
AF-20-as.Hidegen inditva a szivató érezhetően miködik,majd beáll
a normális alapjárat.Indulás után viszont a motor felpörög,a gázt
visszavételre nem reagál,és őrületes fordulatszámon pörög,a gyujtást
le kell venni.EZT VAJON MI OKOZHATJA! Henger frissen furatva
dugattyu főtengely vadu ujj,most rakta össze középeurópe legjobb
szerelője ..........
Segitsetek.
robogóba ha kimaradt az alsó gyűrű alól a feszítőgyűrű akkor lehet elég inetenzív csörgés már egyből az új cuccok összerakás után? vagy nincs köze hozzá? mer nagyon ciripel a gyűrű
javítható.....
Sziasztok! Tegnap ráültem a TL 1000 s gépemre, és full elment a hátsó csillapítás, csak a rugó erölködik.. Ez javítható? Vagy kuka a hátsó lengéscsillapító? Volt már valakinek ilyenhez szerencséje?
Nem nyít a power-em a segítségeteket kérném jó tanáccsal esetleg én tudnék valamit tenni vele,kideriteni mi okozza?a Motor yz125 1993-as évjárat.
Ha más nem szervizlésben tudnátok segíteni?
Gábor
Nógrád megye
Pásztó
meg kéne nézni hogy jól van e összerakva meg meg kellene mérni azt hogy
kuplungrugó mérete mekkora szabadon
lamella mérete
közdarab mérete
kuplungkosár nincs e megkopva mérések eredményét ird be ha megcsinálod aztán megmondom jó e
Jó barátok topic itt sportmotoron