GSX 550 vagy kompatibilis gyújtás cuccok kellenének:
Én most tettem szert egy GSX 550-es 86-os motorra, de sajnos elkezdett hibát produkálni: Kihagy a gyújtása néha csak a bal 1-es hengernek illetve néha mintha mind a két szélső is eltűnne. Gyújtás elektronikára tippelek hogy az lehet a gond, de mivel semmim sincs hozzá pluszban ezért nem tudom kipróbálni hogy rádugok egy másikat. Van valakinek ilyenhez alkatrésze? Illetve hol lehet hozzá cuccokat venni? Gyárit, bontottat utángyártottat?
sziasztok.Apam nagy otlete talalt egy garelli europe d cortina 25 1976 bol,henger es dugo nelkul,49 ccm es 2 sebeseges minden kis vackeraj meg van,csak a lenyeg nem . Kerdesem hogy van e realis lehetoseg felujitani(szerezni hozza egy hengert dugoval meg gyuruvel )neten is nehezen talalok hozza hasonlot.Ezen a forumon sok kerdesemre valaszoltatok mar koszonom azt is
meg ezt is elore koszonom ha tud valaki segiteni.
üdv akinek van dr600-asa az adhatna 1 kiss infót h mért ijen nehéz behúzni a kuplungot az ujjam majdleszakadmár és ma a bovden is megadta magát hál istenek ja és nem hiszem hogy a bovdenelvoltbaj valami olyan érdekelne h nemlehet e valamit állitani h könnyebb legyen vagy anyi akuplung szerkezetnek ja és még csak második napja van nálam.aki tud légyszíves segítsen
voltam kint tegnap probáltuk sehova nem fordul, én szerintem az öninditónál lessz a hiba, de nem a motor hanem a tárcsa, vagy valami, megállitottam amikor tankoltam, tehát megragadás kizárva, vagy valaki "viccesgyerek" megint szorakozott és beledobott valamit a blokkba, vagy nem tudom bár akkor menet közben is meg kellet volna ragadnia. jó lenne behozatnom herceghalomrol, de senki ismerős nem ér rá a hétvégén, majd lessz valami.
Egy kisebb probléma elött állok ebben szeretnék tanácsot kérni.
Adobb egy 87-es FZ750 gyárilag 3x18"-os hátsóval, ami max 130-as gumival használható.
Viszont nekem per pill van 2db 140/70-18" gumi ami kicsit nagy erre a felnire. Ehhez szeretnék megfelelő felnit.
Milyen felni mehet bele ebbe a vasba amire még jó a fent említett abroncs? Állítólag az FZR1000 kpl. futómű jó hozzá hátra de az meg 17"-os.
Biztos vagyok benne hogy nem nagy a baj, volt nekem renegteg ilyen hogy valami egyszerü hibától csinálja. kontakthiba vagy üninditó. Nem uj a motor, 20 éves, ne várjunk csodákat föleg ne 2 kilóért. te is tudod ha nem uj a gép akár legyen 8-10 éves ott is már jönnek a problámák. Egyébként még mindig kint van a moci, a gyertyákat megprobáltam hát igy se fordul át. ugyhogy muszály vagyok behozatni a garázsba.
én sem,mert ugye benzinnel csak a leállított motor hengere tud telefolyni,de ha tele van akkor nem fordul át,és nem is indul be
az öninditó meg nem képes elhajlítani egy hajtókart,szerintem.
ha csak nem valami kivételesen szerencsétlen esetről van szó,és a 2es hengerben volt a benzin AHP-n és pont gyujtott az 1es FHP-n .....érdekes eset.
én mondjuk benzintől még nem láttam ilyet, de víz alá került járó motornál igen 2 esetben közepes fordulatnál, igaz ott ahogy írtam ki is könyököltek....
szia .hozzáértő lennék elvileg. szerelő vagyok mkp. szelephézag ok szelepek nem engednek. gyújtáselektronikán gondolkozok, de még nem találtam senkit akinek lenne egy próbára. a leírtak alapján amúgy attól nagyobb a hangja (ahogy leírtam) mert nem megy teljes terhelésen mind a 4 henger 100%osan. azt nem tudom hogy az előgyújtás meddig alap milyen fordulatig nem szabályozza az elektronika.
Köszönöm.