Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sajna nem nagyon tudom mi az a jóbarik? Segítenél egy kicsit nekem konkrétabban? Hogy tudom elérni a srácot.
Köszönöm.
jóbarikban
a jbarikban volt egy fehérvári (asszem) srác, ő fullllllra szétbombázta a kis 550est, és mindent megcsinált, menj oda, írj be, kérdezd meg.
GSX 550 vagy kompatibilis gyújtás cuccok kellenének:

Én most tettem szert egy GSX 550-es 86-os motorra, de sajnos elkezdett hibát produkálni: Kihagy a gyújtása néha csak a bal 1-es hengernek illetve néha mintha mind a két szélső is eltűnne. Gyújtás elektronikára tippelek hogy az lehet a gond, de mivel semmim sincs hozzá pluszban ezért nem tudom kipróbálni hogy rádugok egy másikat. Van valakinek ilyenhez alkatrésze? Illetve hol lehet hozzá cuccokat venni? Gyárit, bontottat utángyártottat?

Köszönöm szépen.
Üdv!
Maga a bowden nem volt rozsdás ? akkor szokott nehezen menni...jól zsírozott újbowden és akkor skubizd meg
sziasztok.Apam nagy otlete talalt egy garelli europe d cortina 25 1976 bol,henger es dugo nelkul,49 ccm es 2 sebeseges minden kis vackeraj meg van,csak a lenyeg nem . Kerdesem hogy van e realis lehetoseg felujitani(szerezni hozza egy hengert dugoval meg gyuruvel )neten is nehezen talalok hozza hasonlot.Ezen a forumon sok kerdesemre valaszoltatok mar koszonom azt is
meg ezt is elore koszonom ha tud valaki segiteni.
Szeva! Milyen szinű füstöt dob?
lehet,h az előző gazdája a csúszós kuplungot erősebb rugókkal orvosolta vagy kialátétezte

szedd szét,nézd meg. a dr-en elég emberes a kuplung,de ha a bowdent is megette akkor ott van valami turpisság
ja ez a horog nekem is nagy fájdalmam..
üdv akinek van dr600-asa az adhatna 1 kiss infót h mért ijen nehéz behúzni a kuplungot az ujjam majdleszakadmár és ma a bovden is megadta magát hál istenek ja és nem hiszem hogy a bovdenelvoltbaj valami olyan érdekelne h nemlehet e valamit állitani h könnyebb legyen vagy anyi akuplung szerkezetnek ja és még csak második napja van nálam.aki tud légyszíves segítsen
köszi rendes töled. Majd lessz valahogy.
Én szivesen hazaszállitanám a motorodat,de nincs horog a kocsimon....
voltam kint tegnap probáltuk sehova nem fordul, én szerintem az öninditónál lessz a hiba, de nem a motor hanem a tárcsa, vagy valami, megállitottam amikor tankoltam, tehát megragadás kizárva, vagy valaki "viccesgyerek" megint szorakozott és beledobott valamit a blokkba, vagy nem tudom bár akkor menet közben is meg kellet volna ragadnia. jó lenne behozatnom herceghalomrol, de senki ismerős nem ér rá a hétvégén, majd lessz valami.
Üdv Urak!

Egy kisebb probléma elött állok ebben szeretnék tanácsot kérni.
Adobb egy 87-es FZ750 gyárilag 3x18"-os hátsóval, ami max 130-as gumival használható.
Viszont nekem per pill van 2db 140/70-18" gumi ami kicsit nagy erre a felnire. Ehhez szeretnék megfelelő felnit.

Milyen felni mehet bele ebbe a vasba amire még jó a fent említett abroncs? Állítólag az FZR1000 kpl. futómű jó hozzá hátra de az meg 17"-os.
Teve!
azt próbáltad,h kivett gyertyákkal megtolod?
ha ugy átfordul akkor valósznü az öninditó hiba
Reggelt."Nem uj a motor, 20 éves, ne várjunk csodákat föleg ne 2 kilóért." Ennyi a lényeg de ezzel rengetegen nincsenek tisztában mostanság...
Biztos vagyok benne hogy nem nagy a baj, volt nekem renegteg ilyen hogy valami egyszerü hibától csinálja. kontakthiba vagy üninditó. Nem uj a motor, 20 éves, ne várjunk csodákat föleg ne 2 kilóért. te is tudod ha nem uj a gép akár legyen 8-10 éves ott is már jönnek a problámák. Egyébként még mindig kint van a moci, a gyertyákat megprobáltam hát igy se fordul át. ugyhogy muszály vagyok behozatni a garázsba.
én sem,mert ugye benzinnel csak a leállított motor hengere tud telefolyni,de ha tele van akkor nem fordul át,és nem is indul be
az öninditó meg nem képes elhajlítani egy hajtókart,szerintem.
ha csak nem valami kivételesen szerencsétlen esetről van szó,és a 2es hengerben volt a benzin AHP-n és pont gyujtott az 1es FHP-n .....érdekes eset.

minden szerelő álma
fú vaze, ha mikor kínáltad kétkilóér valaki megv eszi most csuklanál
én mondjuk benzintől még nem láttam ilyet, de víz alá került járó motornál igen 2 esetben közepes fordulatnál, igaz ott ahogy írtam ki is könyököltek....
A gutaütést előzi neg.
Köszi szépen a részletes infót! Most már ezt is tudom! ( Vendégem vagy egy sörre ha erre jársz keress meg )
szia .hozzáértő lennék elvileg. szerelő vagyok mkp. szelephézag ok szelepek nem engednek. gyújtáselektronikán gondolkozok, de még nem találtam senkit akinek lenne egy próbára. a leírtak alapján amúgy attól nagyobb a hangja (ahogy leírtam) mert nem megy teljes terhelésen mind a 4 henger 100%osan. azt nem tudom hogy az előgyújtás meddig alap milyen fordulatig nem szabályozza az elektronika.
Amúgy felvettelek msn-re
AAAz komoly ilyen is van?!?!