szikra van mindegyik hengernél, a nem járó henger gyertyája fekete, egyébként a 3-as a szemétkedős. Benzinszintnézést csinálok ha elmondod hogy kell. A fúvokákat kitisztítottam nem voltak koszosak. Haldokló fesszabályzó okozhat ilyen tüneteket? Pl arra gondolok szikra minősége nem megfelelő?
Na, komolyra fordítva a szót! Melyik henger hagy ki? Milyen színű a gyertya a nem működő hengernél? Egyáltalán van szikra? ha van, akkor mennyi a sűrítésed? hasonlítsd össze a benzinszinteket! ha van rá lehetőség akkor nézd meg a benzinszintet a motor működése közben is! Én egy YZF750R-el szívtam meg! :) A kettes henger mindig leállt, meg néha a túlfolyón is folyt a benzin! Az bokozta, hogy a régi benzincsőből leváltak hajszál vékony szmötyik, és az úszó tűszelepe becsípta őket! És így nem tudott teljesen zárni! A benzinpumpa meg megtolta a karbit benzinnel! és hol az egyik, hol a másik karbiban volt magas a benyaszint! Katasztrófális szopás volt! Csak úgy jöttem rá a hibára, hogy működés közben figyeltem a benzinszintet!
az 5-7 ezer alatt a sima ügyet értsd! Rádug-beállít-összerak! Olyan ez mint a kurtizánnál a tarifa! 4 a szaxi, 5 a szex, 6 a komplett! De ha extra is kell akkor a határ a csillagos ég! Na jó, kis túlzással! Meg ha van olyan eszement aki kifizeti!
Sziasztok
Mitől van az, hogy a motorom FZR 600 4JH menetközben elhagy 1-2 hengert. Régebben csinálta olyan volt mintha felragadt volna a szívató, így is volt, a rudazata nem engedte vissza. Ennek megjavítása után tökéletes volt 2 hónapig. Most a szisztema ugyanaz. A motor hidegen megy, bemelegszik elhagyja a hengert, gázt visszaengedem, esetleg szabályzásig húzom, legtöbb esetben visszajön. Ha szívatót ráhúzom szintén kihagy a henger. Ja és a legfontosabb 2 alapjáratom van, megállás után pörög, de ha sebessségben a kuplungot kicsit ráengedem visszaáll normálisra.
Gyertyák újak, trafó bibis kicsit, de műkszik, gyertyakábelek újak
El lehet kérni érte annyit is, nálunk 5-től indul az egyszerűbb kevesebb bontást igénylő gépeké, de eddig 7-nél többet egyikért sem kértünk(illetve eddig csak 5-öt, de ez néhány szivatósabb hozzáférésünél változni fog ). Viszont a VFR-nél érdekes az állítás, nem egyformára kell állítani az elsőket a hátsókkal.
Hali!Tudtok nekem mondani valamit a Malaguti Mgx 50 es motorról?pl hány sebességes,végsebesség,élettartam,alkatrész ellátás hasonlók?
Előre is köszi!
Üdv:Csaba
Semmi gond ,vagy leszeded az idomokat és alábakolsz a "karter könyök"nek vagy felkötöd a "szalúfához"a felsö villahidnál,vagy veszel egy elsőkerék " emelőt"
Minden képpen bakold fel stabilan féknyergek(ha van több) leszed a teleszkópról,kiszeded a kereket (tengelyrőgzitő csavarokat fel lazitani kiszeded a tengelyt és ki fog jönni a kerék (ha nincs útban a sárvédő) a visszát is leirjam?
Mitől van az, hogy a motorom FZR 600 4JH menetközben elhagy 1-2 hengert. Régebben csinálta olyan volt mintha felragadt volna a szívató, így is volt, a rudazata nem engedte vissza. Ennek megjavítása után tökéletes volt 2 hónapig. Most a szisztema ugyanaz. A motor hidegen megy, bemelegszik elhagyja a hengert, gázt visszaengedem, esetleg szabályzásig húzom, legtöbb esetben visszajön. Ha szívatót ráhúzom szintén kihagy a henger. Ja és a legfontosabb 2 alapjáratom van, megállás után pörög, de ha sebessségben a kuplungot kicsit ráengedem visszaáll normálisra.
Gyertyák újak, trafó bibis kicsit, de műkszik, gyertyakábelek újak
Aki csinálta már az tudja!
Előre is köszi!
Üdv:Csaba
Arra vagyok kiváncsi h ki mit javasol, tudom hogy a féket is kell szerelni....