Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Mérd meg műszerrel 12V alatt ne legyen.
szikra van mindegyik hengernél, a nem járó henger gyertyája fekete, egyébként a 3-as a szemétkedős. Benzinszintnézést csinálok ha elmondod hogy kell. A fúvokákat kitisztítottam nem voltak koszosak. Haldokló fesszabályzó okozhat ilyen tüneteket? Pl arra gondolok szikra minősége nem megfelelő?
Na, komolyra fordítva a szót! Melyik henger hagy ki? Milyen színű a gyertya a nem működő hengernél? Egyáltalán van szikra? ha van, akkor mennyi a sűrítésed? hasonlítsd össze a benzinszinteket! ha van rá lehetőség akkor nézd meg a benzinszintet a motor működése közben is! Én egy YZF750R-el szívtam meg! :) A kettes henger mindig leállt, meg néha a túlfolyón is folyt a benzin! Az bokozta, hogy a régi benzincsőből leváltak hajszál vékony szmötyik, és az úszó tűszelepe becsípta őket! És így nem tudott teljesen zárni! A benzinpumpa meg megtolta a karbit benzinnel! és hol az egyik, hol a másik karbiban volt magas a benyaszint! Katasztrófális szopás volt! Csak úgy jöttem rá a hibára, hogy működés közben figyeltem a benzinszintet!
Elhagy 1-2 hengert? Szedd össze! Legközelebb húzd meg rendesen a csavarokat!
az 5-7 ezer alatt a sima ügyet értsd! Rádug-beállít-összerak! Olyan ez mint a kurtizánnál a tarifa! 4 a szaxi, 5 a szex, 6 a komplett! De ha extra is kell akkor a határ a csillagos ég! Na jó, kis túlzással! Meg ha van olyan eszement aki kifizeti!
Sziasztok
Mitől van az, hogy a motorom FZR 600 4JH menetközben elhagy 1-2 hengert. Régebben csinálta olyan volt mintha felragadt volna a szívató, így is volt, a rudazata nem engedte vissza. Ennek megjavítása után tökéletes volt 2 hónapig. Most a szisztema ugyanaz. A motor hidegen megy, bemelegszik elhagyja a hengert, gázt visszaengedem, esetleg szabályzásig húzom, legtöbb esetben visszajön. Ha szívatót ráhúzom szintén kihagy a henger. Ja és a legfontosabb 2 alapjáratom van, megállás után pörög, de ha sebessségben a kuplungot kicsit ráengedem visszaáll normálisra.

Gyertyák újak, trafó bibis kicsit, de műkszik, gyertyakábelek újak
aham értem ezt mondjuk nem tudtam hogy ilyen különleges beállitás kell neki
El lehet kérni érte annyit is, nálunk 5-től indul az egyszerűbb kevesebb bontást igénylő gépeké, de eddig 7-nél többet egyikért sem kértünk(illetve eddig csak 5-öt, de ez néhány szivatósabb hozzáférésünél változni fog ). Viszont a VFR-nél érdekes az állítás, nem egyformára kell állítani az elsőket a hátsókkal.
Jaa VF-VFR szinkronizálás egy szopás!
Aki csinálta már az tudja!
azt hallottam hogy a v4-es az húzósabb....de összeget nem tudok
és ez tuti ?mert nekem olyat mondtad mert v4-es a motorom hogy olyan 20-25 ezer az eggyik szerelőnél.
Hali!Tudtok nekem mondani valamit a Malaguti Mgx 50 es motorról?pl hány sebességes,végsebesség,élettartam,alkatrész ellátás hasonlók?
Előre is köszi!
Üdv:Csaba
Olyan 5-7ezret! ki mennyiért!
olyan kérdésem lenne hogy szerelőnél általában mennyit szoktak kérni karibi szinkronért?
ja + köszi szépen
Ha mondjuk ezt egy 20 perccel ezelőtt írod le, akkor sem haragudtam volna meg, mint ahogy most sem.peace
Semmi gond ,vagy leszeded az idomokat és alábakolsz a "karter könyök"nek vagy felkötöd a "szalúfához"a felsö villahidnál,vagy veszel egy elsőkerék " emelőt"
Tudom, hogy mi a menete egy kerék kiszerelésének. Igazából praktikákra lettem volna kíváncsi, de úgy látom rosszkor kérdeztem errefelé...
Minden képpen bakold fel stabilan féknyergek(ha van több) leszed a teleszkópról,kiszeded a kereket (tengelyrőgzitő csavarokat fel lazitani kiszeded a tengelyt és ki fog jönni a kerék (ha nincs útban a sárvédő) a visszát is leirjam?
Bocsi de ha egy első kereket nem tudsz kiszedni segitség nélkűl (felbakolás,fék,stb) akkor baj van és azt nem lehet "Távgyógyitásban" magoldani
Ha nem segítő jelleggel szólsz hozzám akkor inkább maradnál csendbe..
Jó "ÜGYESEN" szerinted?
Kérdésem még továbbra is áll, ha már tőled nem kaptam választ.
Arra vagyok kiváncsi h ki mit javasol, tudom hogy a féket is kell szerelni....
Hát, ha ennyire gondot okoz, akkor ne is kezdj bele. Gondolok itt arra, hogy féket is kell szerelni...
Ide mennek: