Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

na ja...de kb.?amugy nem ott cserélem a légszűrőt...sztem az előző vagy az azelőtti tulaj csúszott egyet és letört belőlet egy darab...de látszik a törés...a légszűrőháznak ha jól értem zártnak kell lennie...igaz?
...amennyiért veszel...
még azt megtod mondani h mennyibe kerül egy légszűrő...
Nem, oszt, nem szoroz, de arra figyeljél, h ne töltsd sokkal jobban tele, mert az már gondot okozhat... Ha lejjebb megy az nem gond, mert a karter legalsó pontján van az olajpumpa szívótalpa...
Max csinálsz bele oil catch tank-ot...
Nem kapja fel... Benzinben...
egyáltalán nem füstöl és nem is eszik olajat...semmi nem hiányzik csak az pár csepp olaj...lehet h eltömődött valami levegővel kapcsolatos dolog és mindenhonnan szívja a levegő még a kartertől is és így kapja fel az olajat? hogy kell tisztítani a légszűrőszivacsot?
Köszi bigoneoszi!

Még egy amatőr kérdéssel had zavarjalak benneteket... Honda 600-f -nél az olaj a nívóüvegben üzemmeleg állapotban teljesen ellepi, nívó fölé megy, ha visszahül akkor nagyjából felső színten van,...- nem oszt, nem szoroz, vagy törekedjek minden üzemállapotban a felső nívó alá? Ténleg amatőr kérdés, de a részletekben elveszek...
gyűrű , dugattyú és hengerkopás okozhat nagyobb kartergázt de lehet hogy csak az olaj felhabzik aztán beleköpi a légszűrőházba ha nem fogyaszt olajat , nem füstöl csutkagázon a kompresszió is megfelelő akkor nincs nagy gond .... szerintem .
tömítéscsere vagy mi segíthet rajta?amugy ebben a vasban még nin 25000km...szal nem értem...
Az a kartergáz amiben olajpára van , valószinüleg kicsit kopott a gép és emiatt megnőtt az átköhögött mennyiség .
hello!
a zxr 250esemcsöpögteti az olajat...lekaptam a tankot...a légszűrőház olajos volt és a légszűrőt átitta az olaj...lekaptam full a légszűrőházat és alatta van egy kis cső felfele ami a légszűrházba is becsatlakozik és mintha onnan nyomná fel...a képeken látszik h honann jöhet az olaj...akinek van ötlete az szoljon hozzá...még annyi h az utolsó olajcsere óta van ez a csöpögés és csak akkor amikor hül a motor és hosszútávon megyek vele...
csá
van honda ns 50 fem és szerelő ugózta és aztmondta annyit adok amennyit akarok amennyit megér nekem 5-10 re gondoltam segítsetek pls kösz
köszi a segitséget... ki mértem sajna müködik
ezért basza meg.. de most ép megint jo....
http://www.400greybike.info/ne...
http://www.400greybik
e.info/ne...

Ezt olvasd el. Itt valami olyanról írnak, h fordulatszámban sem tud lepörögni, meg a sebességi fokozatot figyeli 6.-at...
Mint az enyém is...ezt is úgy verjük áát, h azt szimuláljuk neki egy ellenállással, h nem 6.ban van, hanem 4.ben...
Sziasztok én írtam a gixeremről h benne a 180 as tiltás és h hogy lehetne kiszedni kikötöttem a spirált és úgy mentem vele de 12500 nál igy is megál hogy a faszba lehet belőle kiszedni mert én nem értek hozzá:)pleeeeaasseeeeeeee
A másik csavar hogyan befolyásolja a végsebességet?
Gyertya milyen? Sötét? Világos? Olajos? Kompresszió rendben? Ez kicsit bonyolult így. Schuber tű hol áll? Ezer féle baj baj lehet.....
Légszürő tiszta? gyertya jó? Benzin-olaj keverék jó?
ha ez min OK,csak akkor tekergesd,de inkább bízd szakira
A másik csavart tekergesd,de csak finoman.és csak fél fordulatonként.
énazért még kitartok annál, h sokat kap
kössz, és még azt megtudod mondani (vagy bárki) hogy mi a fenének fulladozik? Aztmondják a haverok hogy a karbival van a bibi de mi a fene?
Az a tolattyú ütköző csavar. Azzal csak az alapjárati fordulatszámot tudod állítani.
még annyit hogy csavargattam de nemnagyon akar szuperálni.