Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ez mire szolgál? A motorom fulladozik, nem akar menni (max 50el) aztmondták ezen kéne állítani, de amikor megkérdeztem hogy miez és hogyan a válasz "mittudom én? Nemvagyok szerelő" namondom "kössz". Szóval ez mire szolgál? (ami bevan karikázva)
Normális. Rakjál bele másmilyen olajat és halkabb lesz...
Sziasztok!
A segítségeteket szeretném kérni...
Sikerült hozzájutnom egy Honda CBR 600-f hez 2005/10. havi
Elvileg 9000 km-es, megkímélt gondos gazdától, a problémám az lenne, hogy a váltó minden fokozatban eléggé hangos, csattog. Ez normális lenne? Az is igaz, hogy még szokom a gépet és rendszerint 4500-5000 körül váltok... Előre is köszönöm...
Tehát tank, vagy benzincsap...
szerintem csak kifogy a karbidból a benga ...
öööö... ja
elnézést kérek a félrevezetésért, valamit behalucináltam
igen, pont fordita, lejebb kellen, h legyen a tű

kösz az észrevételt!
azt mondod , hogy ha fekete a gyertya , akkor sok benzint kap ? és akkor emelje fel a tűt ? ? ?attól nem kap még több benzint ?

csak kérdezem ....
Sziasztok.
Lenne egy kérdésem.etz-250-re szereztem egy klauzert de 3 cm-es hézag van a váz és a klauzer között.Estleg van köztük valami hézagoló?
nekem ismerős a helyzet, csak nemvagyok benne biztos ...
először is menny vele egy kört, vedd ki a gyertyát, és nézd meg, h milyen a színe! ha azvan amit gondolok, h sok benzint kap akkor a gyertya fekete lessz, ha pedig sok levegőt kap akkor fehéres-szürkés lesz a gyertya szine!

szal ha megnézted, és fekete a gyertya, akkor ne a csavarokon állíts, hanem vedd le a karbi fedelét és és a siberben lévő tűn kell állítanod, mégpedig ugy, hogy az feljebb kerüljön! szoval a tűn lévő kis karikát eggyel rakd lejebb. ha ez megvan akkor menj egy próbakört ujbol.
a tökéletes benzin-levegő arány jele az őzbarna gyertya

EZ CSAK EGY TIPP! NE VEDD KÉZPÉNZNEK, CSAK NEKEM IS VOLT IJEN PROBLÉMÁM, ÉS NEKEM EZ VOLT A GOND.

ha esetleg valamit nemértessz, vegyél fel msn-re és ott könyebben tudunk értekezni.

Üdv
Sztem azért nem válaszoltak, mert ezt így távban nemigazán lehet javítani. Ez még élőben is, h el van álítgatva legalább 1 nap mire be lehet lőni. Sztem keress vele egy jó szerelőt, mert ezt az életbe nem fogod otthon beállítani rendesen.
Sziasztok!
Már írtam a problémámról, de nem jutottam előbbre, így bekérdezek vele mégegyszer.
Adott egy Minarelli AM6 blokkos, 12es dellorto karbival szerelt Beta RR50, sportlégszűrővel megtoldva.
A probléma a következő:
4 ; 5 és 6 sebességfokozatban, ha már félig húzom a gázt abbahagyja a húzást, leesik a fordulatszám, majd újra elkezd húzni.
Ezt játsza, amíg nem kezdek lassulni a dadogásmentes sebességig.
A karburátoron állítottam a két csavaron. Egyik volt a levegő mennyisége, a másik az üzemanyagé. Most az alapjárat sokkal jobb, viszont a megtorpanás megmaradt.
Mintha elfogyna az üzemanyag, aztán újra visszajönne.
Nem igazán vagyok még otthon a témában, ezért kérem a segítségeteket!
Válaszotokat előre is köszönöm!
A km órát szedd szét abban lehet valahogyan...
Sziasztok nekem olyan kérdésem lenne hogy,hogy lehetne kivenni a 180 as tiltást a 400 as gixeremből mert az előző tulaj izzót cserélt a km órában és lehet h vmit visszakötött!(ő azt mondta)segísetek kösz előre is!
Meg még szűzhártyával? Mellettetek? Mi ez? Sci-Fi ?
Szűzhártyával...
Ez az első úgy néz ki, mint egy izotópikus vagina!
Hát, én fejlesztgetem a cuccot...
Csak nem találom a plazmavágót...
Az ALICE-Detektor meg a CMS-Detektor megvan.
Jah, mert itt fejlesztik a sufnimban, aztán nem tudják már átalakítani a bénák...
http://www.origo.hu/tudomany/2...
Te még azt az elavult körköröset használod? Mi már a legújabb három-, és négyszögköröset favorizáljuk! Sőt, most fejlesztjük a hatszögköröset!
Máááá ég a képem. nekem egy szaros lineáris elektrongyorsítóm van,azt is TV képcsőnek használják!
Áhh, nem férne el a körkörös részecskegyorsítótól...
Neeeeem? Miféle sufnid van neked?
Mi már az atom elektronhéj szétdarabolásnál tartunk! Szép napot az uraknak!
Na most azt hiszed hogy újat mondtál? Ezt itt eddig is mindenki tudta!
Na ezt sem fogom itthon csinálni...