Ez mire szolgál? A motorom fulladozik, nem akar menni (max 50el) aztmondták ezen kéne állítani, de amikor megkérdeztem hogy miez és hogyan a válasz "mittudom én? Nemvagyok szerelő" namondom "kössz". Szóval ez mire szolgál? (ami bevan karikázva)
Sziasztok!
A segítségeteket szeretném kérni...
Sikerült hozzájutnom egy Honda CBR 600-f hez 2005/10. havi
Elvileg 9000 km-es, megkímélt gondos gazdától, a problémám az lenne, hogy a váltó minden fokozatban eléggé hangos, csattog. Ez normális lenne? Az is igaz, hogy még szokom a gépet és rendszerint 4500-5000 körül váltok... Előre is köszönöm...
nekem ismerős a helyzet, csak nemvagyok benne biztos ...
először is menny vele egy kört, vedd ki a gyertyát, és nézd meg, h milyen a színe! ha azvan amit gondolok, h sok benzint kap akkor a gyertya fekete lessz, ha pedig sok levegőt kap akkor fehéres-szürkés lesz a gyertya szine!
szal ha megnézted, és fekete a gyertya, akkor ne a csavarokon állíts, hanem vedd le a karbi fedelét és és a siberben lévő tűn kell állítanod, mégpedig ugy, hogy az feljebb kerüljön! szoval a tűn lévő kis karikát eggyel rakd lejebb. ha ez megvan akkor menj egy próbakört ujbol.
a tökéletes benzin-levegő arány jele az őzbarna gyertya
EZ CSAK EGY TIPP! NE VEDD KÉZPÉNZNEK, CSAK NEKEM IS VOLT IJEN PROBLÉMÁM, ÉS NEKEM EZ VOLT A GOND.
ha esetleg valamit nemértessz, vegyél fel msn-re és ott könyebben tudunk értekezni.
Sztem azért nem válaszoltak, mert ezt így távban nemigazán lehet javítani. Ez még élőben is, h el van álítgatva legalább 1 nap mire be lehet lőni. Sztem keress vele egy jó szerelőt, mert ezt az életbe nem fogod otthon beállítani rendesen.
Sziasztok!
Már írtam a problémámról, de nem jutottam előbbre, így bekérdezek vele mégegyszer.
Adott egy Minarelli AM6 blokkos, 12es dellorto karbival szerelt Beta RR50, sportlégszűrővel megtoldva.
A probléma a következő:
4 ; 5 és 6 sebességfokozatban, ha már félig húzom a gázt abbahagyja a húzást, leesik a fordulatszám, majd újra elkezd húzni.
Ezt játsza, amíg nem kezdek lassulni a dadogásmentes sebességig.
A karburátoron állítottam a két csavaron. Egyik volt a levegő mennyisége, a másik az üzemanyagé. Most az alapjárat sokkal jobb, viszont a megtorpanás megmaradt.
Mintha elfogyna az üzemanyag, aztán újra visszajönne.
Nem igazán vagyok még otthon a témában, ezért kérem a segítségeteket!
Válaszotokat előre is köszönöm!
Sziasztok nekem olyan kérdésem lenne hogy,hogy lehetne kivenni a 180 as tiltást a 400 as gixeremből mert az előző tulaj izzót cserélt a km órában és lehet h vmit visszakötött!(ő azt mondta)segísetek kösz előre is!
A segítségeteket szeretném kérni...
Sikerült hozzájutnom egy Honda CBR 600-f hez 2005/10. havi
Elvileg 9000 km-es, megkímélt gondos gazdától, a problémám az lenne, hogy a váltó minden fokozatban eléggé hangos, csattog. Ez normális lenne? Az is igaz, hogy még szokom a gépet és rendszerint 4500-5000 körül váltok... Előre is köszönöm...
elnézést kérek a félrevezetésért, valamit behalucináltam
igen, pont fordita, lejebb kellen, h legyen a tű
kösz az észrevételt!
csak kérdezem ....
Lenne egy kérdésem.etz-250-re szereztem egy klauzert de 3 cm-es hézag van a váz és a klauzer között.Estleg van köztük valami hézagoló?
először is menny vele egy kört, vedd ki a gyertyát, és nézd meg, h milyen a színe! ha azvan amit gondolok, h sok benzint kap akkor a gyertya fekete lessz, ha pedig sok levegőt kap akkor fehéres-szürkés lesz a gyertya szine!
szal ha megnézted, és fekete a gyertya, akkor ne a csavarokon állíts, hanem vedd le a karbi fedelét és és a siberben lévő tűn kell állítanod, mégpedig ugy, hogy az feljebb kerüljön! szoval a tűn lévő kis karikát eggyel rakd lejebb. ha ez megvan akkor menj egy próbakört ujbol.
a tökéletes benzin-levegő arány jele az őzbarna gyertya
EZ CSAK EGY TIPP! NE VEDD KÉZPÉNZNEK, CSAK NEKEM IS VOLT IJEN PROBLÉMÁM, ÉS NEKEM EZ VOLT A GOND.
ha esetleg valamit nemértessz, vegyél fel msn-re és ott könyebben tudunk értekezni.
Üdv
Már írtam a problémámról, de nem jutottam előbbre, így bekérdezek vele mégegyszer.
Adott egy Minarelli AM6 blokkos, 12es dellorto karbival szerelt Beta RR50, sportlégszűrővel megtoldva.
A probléma a következő:
4 ; 5 és 6 sebességfokozatban, ha már félig húzom a gázt abbahagyja a húzást, leesik a fordulatszám, majd újra elkezd húzni.
Ezt játsza, amíg nem kezdek lassulni a dadogásmentes sebességig.
A karburátoron állítottam a két csavaron. Egyik volt a levegő mennyisége, a másik az üzemanyagé. Most az alapjárat sokkal jobb, viszont a megtorpanás megmaradt.
Mintha elfogyna az üzemanyag, aztán újra visszajönne.
Nem igazán vagyok még otthon a témában, ezért kérem a segítségeteket!
Válaszotokat előre is köszönöm!
Csak nem találom a plazmavágót...
Az ALICE-Detektor meg a CMS-Detektor megvan.
http://www.origo.hu/tudomany/2...