Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

gsx r 600 srad
milyen motor ez pontosan?
hali..Rmz 250 K5 váltórajzot vki tudna küldeni? postán is köszönöm
Tankoltam én már olyan "benzin" -nek nevezett folyadékot neves kútnál, hogy elrobbanni nem volt hajlandó ,leengedtem kannába, és kicsinyenként hozzáöntögettem a rendes benzinhez.Mindenesetre ilyen előfordulhat. elfelejtették hozzátenni az izooktánt, aztán van neki 75 körüli oktánszáma.
omv kút...... ott tankolok már vagy 15 éve.....
de majd kipróbálom a carrera (vagy mi a rák) benzint
ja még egy ezek mik amugy jeladok?
sziasztok egy gondom lenne azt csinálja a sradom hogy néha ha oida huzom neki el megy egy vagy kettö henger aztán ha olyan kedve van ujra megy mind a négy kicsi várá után de mostanában már az se .... a penzin pumpa gyetya gyertya pipa és a tank levegözö kilöve azokat cseréltem már ... nem tudom ha a szinkron rossz pl mit csinál most ép megy mind a négy henger csak mind ha kevés anyagot klapna hörög fulad.....
Kösz fiúk a tanácsokat ! Megyek méregetek..
Ja és mérnék töltést,illetve fesszabályzot cserélnék(ha van cseredarab)
Szia(sztok)A trafora menő sarukat néztedmár?Ha lötyög rajta a saru akkor(is)szokott ilyen tüneteket csinálni...
pedig valahol kontakthiba van, esetleg ott ahol az elektronikához a rádugósarus csatlakozók találkoznak.
Sziasztok minden csatit étestelést átnéztem! semmit sem változott. Ezen már az új gyujtás van! több tekercsel és az elektronikából is a kis és anagycatin kívül még +2szál jön ki..
Egyébként azért kérdeztem,merre laksz, ha közelebb lennél motorra ülnék, és szemályesen nézném meg!
A csatlakozásokat nézd át,fújd át kontakt sprével ,aztán írj mire jutottál.
Ha a gyújtásjeladód fixen rögzített, mint az én 23 éves CBX 750 -emen, akkor csak a vacak benzin az oka .Annál a kútnál ne tankolj többet.
Én Veszprém megyében,Badacsonyban.Mindjárt keresem a helyedet a térképen.Jutottál valamire?
nekem pl egy szellőzőcső dugult el a karbiban és azért folyt
20 éves olasz vas cdi-je szerintem nem programozható......
akkoriban még pc sem igazán volt elterjedt
tankolok majd valami "prémium" megjelölésű benzint aztán avval is lesz próba
majd egyszer....... mert épp most töltöttem teli.....
Tudnátok segíteni hogy miért csöpög a benzin a túlfolyón, menet közben is lassabb haladásnál.
De ha tudni akarjátok ki vagyok semmi akadája..1965ben születtem 3gyermek édesapja szakmám pedig autószerelő.. de pár éve gumiszereléssel foglalkozom..Röviden ennyi! ha valaki még valamire kíváncsi kérdezzen˘˘˘szivesen válaszolok...
Bocs de most kerültem fel erre a fórumra ! És nemtudtam mit hogyan kell csinálni! Amúgy KÓKÁN-lakom -- 2éve itt vettem házat .. Nincs miért titkolóznom! Csak segitséget kértem !
igy igaz, szeretjük tudni kivel is állunk szemben . igy van vagy igy van? na csuma
Az ország melyik részén laksz? Lehet, hogy tényleg sokat kap!Ja és ezen a fórumon az adatlapot ki szoktuk tölteni.ez nem mocskolódós politikai fórum! És nem a pontos címed kell!
Sziasztok! van egy 94es 125ccmes NSRem nemtudom milehet a baja! Én vagy gyújtáselektronikára , vagy tekercs problémára gondolok. az a tünet, hogy hidegen is úgy gyorsul mintha sokat kapna de azért megy.. mikor felmelegszik úgy csinál mint egy trabant aminek leáll az eggyik hengere. és ehhez jön még azis hogy, afordulatszámmérő össze vissza ugrál. ha valaki tud segitsen megoldani a problémát. Köszönöm !
Illetve esetleg átprogramozható?!