Szeva!
Ha jól emlékszek akkor csak a jobb oldali deknit kell levenni hozzá! Ezen az oldalon van a vízpumpa is, meg az olajpumpa is! Kívülről nem érdemes szerelni, mert műanyag fogaskerekek hajtják és könnyű taccsra tenni! Egyébként a másfél-két óra az reális, de csak ha nem kell küszködni vele az összerohadt illesztőcsapok miatt! Mert akkor jön a melegítés, díjbirkózás, stb!
Nagyon figyelj oda, szólnia kellett volna hogy más gond is van, és csak azután cserélni bármit a megbeszélteken kívül.mert lehet kellett neki egy olajszivattyú, a tiedről leszedi, és az újat meg fizeted ! Velem már szúrtak ki azóta autót motort szervizben ott nem hagynék!
mivel előfordul itt pár szerelő,akinek a hivatása is az,így azoktól kérdezném h mennyi idő átlagosan egy vizpumpa-tömszelence+hűtősapka csere,ha az idomok le vannak véve
(egyébként jc20as nsr)
holnap hozhatom el,és ma kérdezte h jó volt e az olajpumpám mielőtt odavittem (jó volt) és nem szívesen venném ha azért mert ő tette tönkre mondjuk beleszámolná a bérébe...
(ő előtte valami 1,5 órát mondott a vizre,az reális teljesen,de félek több lesz)
ehhez kapcsolodoan:ki kell szedni ehhez a blokkot?vagy mit csinálhatott ami miatt nem jó az olajpumpa?
A GTR250-el nem szokott különösebb baj lenni, amikor próbáltam alattam kb 140-et ment egy példány. Valószinüleg tényleg valamelyik szelep kezdett el hangoskodni. A 4000-es olajcsere intervallum gondolom ennél a típusnál is él, betartod?
Aztaaa...elsőnek is a gond, h Hyosung-od van...
Azon sem csodálkoznék, ha ketté törne a blokkja.
Lehet vezműlánc is, ha láncos, szelephézag, stb...Attól függ milyen a hang. Bár akkor is csak tippelni lehet.
Kipuszelepnek nincs pumpája... :)
Hello
egy olyan kérdésem lenne, hogy van egy yamaha jog 3YK-m és jol gyorsul meg megy is de mikor huzom neki olyan mintha letiltana és olyan mintha durrogna a légszürönél pedig még menni...olyan mintha letiltana..lehet valami elektronika folytás van benne? valaki tudna segiteni? elöre is köszi
Segítséget szeretnék kérni, ciripel a motorom, legalábbis a hátsó hengerbe vmi, mivel ez az első 4t motorom, így motoros társ segítségét kértem szerinte szelephézag lesz.
De gondoltam kikérem itt a ti véleményeteket is, s mivel olvastam korábban, hogy egy egyszerű kipufogó pumpa koszolódása is tud ilyen hangot kiadni, leírom mi történt.
Szal amióta nálam van a gép ritkán pörgetem ki, általában alacsony fordulatszám tartományban elváltok, 6-7 E-nél de városban van mikor már 4-nél is, s 5.-be döcögök vele 50-55-el, ekkor olyan 3,5-4E forog a moci, s nem is igen váltok vissza ha olyan, hanem innen kezdek kigyorsítani.
Tegnap megtettem kb. egy olyan 20km távot oda s vissza is 20- at ilyen tempóval, nagyon ritkán oda húzva neki. Egy bejáratos robogót vártam be, ezért volt ez a tempó.
Viszont ma is megtettem ugyan ezt a távolságot immáron egyedül, sietős volt a dolgom így már odapörköltem neki.
Eleinte olyan 100-110-el, majd 130 és 150 közt, majd körülbelül olyan pár percig nyél gázon(nincs fenn most a teljes burkolat) amit bírt, 150-et mutatott az óra. majd egyszer csak teljesítmény csökkenést vettem észre, megtorpanást, majd az óra szépen lassan elkezdett lefele menni, meg lassulni a motor 149-148-147-nél, elengedtem a gázt, majd lassítani kezdtem, majd újra gázt adtam s tartottam a folyamatos 130-at, majd mikor beértem a településre ciripelést, kattogásra lettem figyelmes, de csak olyan 4-5 ezres fordulat alatt, s itt egyre hangosabban.
Alapjáraton is 1500-as fordulaton is. Viszont 6ezres fordulat felett, semmi hangja nincs neki, na most menet közben elnyomhatja a szél is, de üresben állóhelyzetben is ugyanezt tapasztaltam.
27E km van a motorba, a szervízkönyv ír egy 25000-es szelephézag ellenőrzést, ez még nem történt meg, tudom ludas vagyok, de lehet, hogy pont emiatt jelentkezett ez a hang?
Vagy esetleg nekem is a hátsó hengeremnek a kipufogó szelep pumpája vagy mije koszolódott el, mint az korábban olvastam egy másik topicban?
Illetve, arra lennék kíváncsi, hogy honnan tudnám esetleg a gyári szelephézagok méretét meg tudni, illetve azok pozícióját.
Szia mindenki :ŐŐŐ mennyire komplikésön a 12-esemben kuplung bovdent cserélni házilag ?Mondjuk könnyű és nehéz,1-10 ig tartó skálán .Javító készlettel.
nekem kitűnő olaj van benne
az biztos hogy kopott lehet 21év alatt kaphatott ezt-azt.......
az a fura hogy hidegen kitűnő, a dt-nek szar volt a váltója hidegen-melegen
sziasztoktudna valaki nekem segíteni?
a problémám a következő:amikor beinditom a motort Yamaha dt 80
akkor álló hejzetben nem tudom üresbe húzni mondlyuk amikor gurulok szépen akkor is ott kel vele pöcsölni 1 percet mire megtalálom mert álandóan túl ugrik se 1-esböl se 2-esböl nem sikerül.
Mi lehet a baj az elözö gazdija nem megfelelő olajat használt vagy a kuplung elkopot?
Lenne egy kérdésem! Ma úgy jártam hogy kifogyott a benzinem koppra, és egy olyan óra múlva raktam bele másfél litert hogy haza tudjak jönni, tehát a motor lehült. Amikor beleöntöttem és berúgtam, üresben húztam egy gázt neki és kis füst pamacs jött ki belőle (fekete). Eddig nem volt ilyen és nem tudom most mitől lett ez. Honda xr 400 4t
Ha jól emlékszek akkor csak a jobb oldali deknit kell levenni hozzá! Ezen az oldalon van a vízpumpa is, meg az olajpumpa is! Kívülről nem érdemes szerelni, mert műanyag fogaskerekek hajtják és könnyű taccsra tenni! Egyébként a másfél-két óra az reális, de csak ha nem kell küszködni vele az összerohadt illesztőcsapok miatt! Mert akkor jön a melegítés, díjbirkózás, stb!
(egyébként jc20as nsr)
holnap hozhatom el,és ma kérdezte h jó volt e az olajpumpám mielőtt odavittem (jó volt) és nem szívesen venném ha azért mert ő tette tönkre mondjuk beleszámolná a bérébe...
(ő előtte valami 1,5 órát mondott a vizre,az reális teljesen,de félek több lesz)
ehhez kapcsolodoan:ki kell szedni ehhez a blokkot?vagy mit csinálhatott ami miatt nem jó az olajpumpa?
Most újítottam fel a motoromat és az lenne a kérdésem, hogy hány km-t menjek el vele óvatosan?
Azon sem csodálkoznék, ha ketté törne a blokkja.
Lehet vezműlánc is, ha láncos, szelephézag, stb...Attól függ milyen a hang. Bár akkor is csak tippelni lehet.
Kipuszelepnek nincs pumpája... :)
Coby Alsónémedi.
egy olyan kérdésem lenne, hogy van egy yamaha jog 3YK-m és jol gyorsul meg megy is de mikor huzom neki olyan mintha letiltana és olyan mintha durrogna a légszürönél pedig még menni...olyan mintha letiltana..lehet valami elektronika folytás van benne? valaki tudna segiteni? elöre is köszi
Segítséget szeretnék kérni, ciripel a motorom, legalábbis a hátsó hengerbe vmi, mivel ez az első 4t motorom, így motoros társ segítségét kértem szerinte szelephézag lesz.
De gondoltam kikérem itt a ti véleményeteket is, s mivel olvastam korábban, hogy egy egyszerű kipufogó pumpa koszolódása is tud ilyen hangot kiadni, leírom mi történt.
Szal amióta nálam van a gép ritkán pörgetem ki, általában alacsony fordulatszám tartományban elváltok, 6-7 E-nél de városban van mikor már 4-nél is, s 5.-be döcögök vele 50-55-el, ekkor olyan 3,5-4E forog a moci, s nem is igen váltok vissza ha olyan, hanem innen kezdek kigyorsítani.
Tegnap megtettem kb. egy olyan 20km távot oda s vissza is 20- at ilyen tempóval, nagyon ritkán oda húzva neki. Egy bejáratos robogót vártam be, ezért volt ez a tempó.
Viszont ma is megtettem ugyan ezt a távolságot immáron egyedül, sietős volt a dolgom így már odapörköltem neki.
Eleinte olyan 100-110-el, majd 130 és 150 közt, majd körülbelül olyan pár percig nyél gázon(nincs fenn most a teljes burkolat) amit bírt, 150-et mutatott az óra. majd egyszer csak teljesítmény csökkenést vettem észre, megtorpanást, majd az óra szépen lassan elkezdett lefele menni, meg lassulni a motor 149-148-147-nél, elengedtem a gázt, majd lassítani kezdtem, majd újra gázt adtam s tartottam a folyamatos 130-at, majd mikor beértem a településre ciripelést, kattogásra lettem figyelmes, de csak olyan 4-5 ezres fordulat alatt, s itt egyre hangosabban.
Alapjáraton is 1500-as fordulaton is. Viszont 6ezres fordulat felett, semmi hangja nincs neki, na most menet közben elnyomhatja a szél is, de üresben állóhelyzetben is ugyanezt tapasztaltam.
27E km van a motorba, a szervízkönyv ír egy 25000-es szelephézag ellenőrzést, ez még nem történt meg, tudom ludas vagyok, de lehet, hogy pont emiatt jelentkezett ez a hang?
Vagy esetleg nekem is a hátsó hengeremnek a kipufogó szelep pumpája vagy mije koszolódott el, mint az korábban olvastam egy másik topicban?
Illetve, arra lennék kíváncsi, hogy honnan tudnám esetleg a gyári szelephézagok méretét meg tudni, illetve azok pozícióját.
A segítségeket előre is köszönöm.
az biztos hogy kopott lehet 21év alatt kaphatott ezt-azt.......
az a fura hogy hidegen kitűnő, a dt-nek szar volt a váltója hidegen-melegen
a problémám a következő:amikor beinditom a motort Yamaha dt 80
akkor álló hejzetben nem tudom üresbe húzni mondlyuk amikor gurulok szépen akkor is ott kel vele pöcsölni 1 percet mire megtalálom mert álandóan túl ugrik se 1-esböl se 2-esböl nem sikerül.
Mi lehet a baj az elözö gazdija nem megfelelő olajat használt vagy a kuplung elkopot?
600-as fazer , optimális guminyomását szeretném megtudni ha valakinek van infója szívesen veszem !
Előre is köszi !
most kíváncsian várom,hogy mit mond.
köszi a segítséget.