Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Akkor meg mit érdeklődsz vazze ! Csináld.
esetleg a tűt lehet lejjebb tenni a karbiban ... ha fúvókát cserélsz szarabbul fog menni habár ha most jól megy nem érdemes piszkálni .
Én csináltam a gépre nyitott kipuffantót aztán vettem hozzá dynojet kittet mer keveset kapott .....Egy a lényeg ha jól megy nem kell elrontani
Igazából én sem sokallom terepen csak ez az első ilyen nagymocim és nem vagyok tisztában az étvágyával,meg h lehet e csökkenteni mindenféle hátrányosságokkal...
-persze tudom ha valahonnan elveszek akkor az jelentkezni fog..ezért csak finoman szeretném piszkálgatni h a legjobb legyen!
Nem vagyok az a széthajtós fajta úgyhogy terepezni járunk,persze azért néha odapakolunk nehogy ellustuljanak
Sóskalevessel nem lehet kaszálni ...... egyszer néztem a DR650 esem fogyasztását és 12 volt ... azóta nem nézem ha terepezel meg húzatod egyáltalán nem sok a 7 szerintem
Gépésztechnikus, műszaki rajzoló, AutoCAD szoftver üzemeltetői, most pedig folyamatban a közgáz
Ugyan, csaknem kenődik ki. Én mondjuk szétkaptam totál a féknyergeket, kiszedtem a munkahengereket is, amik nem mozogtam egyáltalán egyszerre! Szépen levakargattam a kosz róluk, meg a porvédőt is kiszedtem, kivakartam a koszt, összerakás, légtelenítés, próbakörök, légtelenítés, és most jobban fog mint azelőtt. Nem ördöngösség, bár az élete múlhat rajt az egyénnek.
Aya! Köszi a hszt.
Mi a szakmád?
Menjél szakemberhez,mert ha feltapadsz egy kamion hűtőrácsára akkor már késő lesz.
Sziasztok!
Van egy HONDA XL600R típusú mocim és az a kérdésem h valaki meg tudna e említeni néhány beállítási helyet és adatot a karbihoz hogy ne zabáljon annyit...
(7 liter körül eszik most 100on)-de megy is..
Köszi
Hali!
AZ a problémám, hogy a kawámon az első fék holtjátéka elég nagy.
A fékbetétek szemre még simán jók, fékfolyadékot most cseréltettem benne, vmit javított a helyzeten, de még nagyon nem az igazi. A szerelő vmi karmantyúcserét emlegetett, de úgytünt ő sem igazán biztos a dolgában.Olyan tippet is hallottam, h a betétet kell kivenni, és megmozgatni a dugókat, szerintetek? Amúgy a fék jól fog csak nagyon bent.
ha jól emlékszem kb ennyi ...anno én is cseréltem a zzrben ...gondolom , csak a lamellákat cseréled , a kosarat azt nem ....
Helló!
Kérdezném a hozzáértőket, mekkora munka kicserélni egy kuplungot?
Nyilván olajat leengedem, dekli le, csavarokat kicsavarom, és szépen figyelek hogy melyik lamella hol volt. Ennyi lenne? Buktatók, vagy amit el tudok rontani? A motor Kawa ZZR400
RM-en,RMX-eken van,enyémen is.A szelep rugóhúzó felettiben van benne egy szűrő gyárilag,azt néha benzinnel takarítani kell.Semmi extra,hagyjad úgy ahogy van mintha nem is lenne,de azt kitanáták oda .
4üteműn?
Szeva nézd meg az adatlapom !
Telefonon érdeklődj !
Hello! Valaki tudna nekem abban tanácsot osztogatni,hogy 2T paripához, a benzinbe milyen arányban adagoljam a ricinusolajat?Köszönöm szépen!
Én a 17.kerben tudok!
halli
valaki tud jó motorszerelőt a 15. kerületben.
Az e-mail cimemre küldhetnétek telefon számot.
e-mail cím: jozson@freemail.hu
Egyértelmű
Kibírja, csak ne avval akarj indítani. Szóval csak ha beindult a moci utána kapcsold rá...
Kartergázcső?
Sziasztok lenne 1 olyan problémám ,hogy van itt az egyik ismerősömnek 1 PIAGGIO 80 ccm-es robogója és olyan probléma van vele ,hogy nem pörög fel rendesen illetve lassan veszi fel a fordulatot.....Mi miatt lehet ez, illetve hanyas hőértékű gyertya kell bele mert nem tudja pontosan.......köszi előre is...
Hát lehet hogy kipurcant az a bonyolúúúúttt kapcsoló a kukactengelyen!
Sziasztok ! Egy tzr 50-em van és az üres jelző kábel sajnos elszakadt ami megy a kijelzőhöz , viszont ha összekötöm , mindig ürest jelez :S
Ha valaki tud lécci segítsen Msn :gereczekolos@hotmail.com
Sziasztok!
Remélem tudtok segíteni. Egy 1993-as Aprilia SR tárcsafékjéről lenne szó.
A hiba (motor kitámasztón a garázsba,1-2 nap álás után ): a fékkar melegben bepuhul, és pumpálni kell rajta 2-3at hogy felkeményedjen.Viszont, amikor nincs túl meleg szóval olyan 25-30 fok alatt van nem történik meg mindez.
Nemrégiben volt rajta fékbetét csere,fékfolyadék,karmantyú valamint légtelenítve is lett.
Volt aki azt mondta,hogy a fékfolyadék hibája lehet,mert felforrósodik és ezért kell rajta pumpálni.Ami végülis elképzelhető.
De régebben nem volt érzékeny a jó időre. Van ötletetek? Köszi