Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Direkt vannak erre polírpaszták, illetve polírkorongok, rongykorongok, 1000-res csiszolópapír, polírpapír, timföldpor zsírral keverve...
Hello

Látom te otthon vagy teló cuccba érdeklődnék mz etz motorhoz kéne első teló becsúszószár mert folyik az olaj és töltögetni kell. Segííícs :)

köszi
amúgy legyen szerelős hozzászólásom is:
az mitől van hogy hideg motornál tudok álló helyben könnyedén 1-esből üresbe váltani, meleg motornál meg nem (mindig 2.be ugrik)
2esből néha sikerül
1esből húzom fel és mintha akadna, de ahogy leállítom a motort szépen finoman üresbe ugrik
sziasztok
vki megtudná mondani h alut mivel tudok polírozni? előre is kösz
jól elfektetted szegényt
ok, persze, még a végén kiutálnak
így néz ki fekve mondjuk nem ez volt az első aznap de nem is az utolsóóóó
rendeset meg maj tolok a yamaha tt topikba ne itt írkáljunk ennyi off dolgot
Majd még átfutom a kapcsolás rajzot hátha találok valami, de szerintem kell lennie valahol olajnyomásjelzőnek is.
Az ülést Szentendrén csinálták, konkrétan itt:
motorkárpit
Olyat csinál a mester úr amilyen elképzelésed van(akár a gyári állapotot visszaállítja). Nekem is muszáj volt áthuzatni, mert eléggé ki volt szakadva. A habanyag is ki lett pótolva, mert ki volt ülve rendesen.
A tiédről lőhetnél valami képet, eléggé kíváncsi vagyok rá.
Mindegy, akkor is szinte ugyanaz az egész.
Nekem folydogál, de kidobom belőle mert nagyon idegesít. Ráadásul szét lesz szedve pár hétig, mert faszán kivannak a kuplunglamellák, és már kicsit használhatatlan, ameddig ki lesz belezve lesz idő beszerezni az aksit. Elég szerintem a 12Ah, így is simán betekeri, erőlködés nélkül.
Futóműben telóban otthon vagyok !
Ha kell !
Nézd meg az adatlapom.
Csá-csá !
Jaja, nekem is volt doboz rajta megpakolva. bár akkor az elejét rázta mint a marha. Félelmes volt...
Hasonló problémát eredményezett az eredetinél szélesebb(sokkal)
hátsó guma.
Halihó!
Van hátul doboz?170 környékén érdekes vele csapatni .
Ha nincs kuffer,akkó mégiscsak futóműpara.Szerintem lehez 1 elpuhult gátló ill.ezáltal kagylósra kopott guma...
Jó a súlyelosztása annak a vasnak.
Viszont kieggyensúlyozó tengely sztem lehet!
hátsó gumi milyen?
Ha elég orrnehéz moci(nem ismerem a tipust)akkor érezheted elejének közbe hátulja kezd el kovájogni.
Igen behozta hozzánk, és 2 napja vakarom a fejem, mindent próbáltam már, plexi le és úgy, nehezebb kormánysúly(mint a cbf-eknél segített) és úgy, guminyomás ellenőrzés, lengővilla tügörgők, teló felfogatás, blokktartók, keréktengelyek, kormánycsapágy nyomatékra húzva, valamint teljesen más okból szőr új első gumi, egyenesfutást néztem, szóval minden ami futómű hibátlan...
csak mégse
Én egy mercinél szoptam be,hogy minden jónak tünt már vakartam a fejem,majdnem új gumi és lás csodát egy gumicsere megoldotta!
GUMIN SEMMI NEM LÁTSZOTT szemrevételezve és mérve!
Kisfrecska: egy másik guma próba erejéig?
Csak azt tudom mondani,hogy részletesen mindent nézz végig:
-felniket gumi nélkül centirgépre rakni.
-egyenesfutást MÉRNI(akár házi vázmérővel is ha müökdik és pontos)
-kormánycsapágy
-telók csúszó csapágya,csillapitása(mérni ha van rá lehetőség)
-hátsó rugósdtagnál a felfogatási pontoktól kezdve minden szart végignézni!
-váz,blokktartó
-lengőcsillatengely csapágyazás
-kerék csapágyazás
-féktárcsák nem ütnek e(mérni)

Tuti megvan az oka miért csinálja csak lehet valami apróság amit nehezen fogsz megmérni és a büdős életbe nem gondolsz rá.Sok siekrt mert olvasva tuti szopos meló én else vállalnám ha rajtam mulna :) Gondolom honda szervizben ügyfél vitte be...
Szerintem engem se,mert jó messzire dobom :)
fektettem már meg a gépem jó párszor de akkuból nem folyt még ki semmi.....
14 ah is simán belefér csak a támasztó gumikat kell kicsit méretre vágni
ha folyik dobd ki azonnal majd jól mosd le minden részét, ha egyszer elkezdi enni a sav a vázat szinte kiirthatatlan
aztán a műszerfalon lévő jobb sárga visszajelző lehet az olajnyomás is.... de nekem nincs ott semmi
ülésre huzatot hol csináltattad?
nekem sajna elég szakadozott
a 3AJ dupla lámpás nagy fejidomos
enyém ilyen:
ez szép eljárás volt viszont amit venni akarsz az jónak tűnik....
nekem is annak tűnik, meg a nevében is benne van
minden paramétere stimmel, de körülnézek még hátha találok gondozásmenteset, az bevált az nsr-embe, de ugye azt kicsit más körülmények között használom .
nem tudok dönteni