amúgy legyen szerelős hozzászólásom is:
az mitől van hogy hideg motornál tudok álló helyben könnyedén 1-esből üresbe váltani, meleg motornál meg nem (mindig 2.be ugrik)
2esből néha sikerül
1esből húzom fel és mintha akadna, de ahogy leállítom a motort szépen finoman üresbe ugrik
Majd még átfutom a kapcsolás rajzot hátha találok valami, de szerintem kell lennie valahol olajnyomásjelzőnek is.
Az ülést Szentendrén csinálták, konkrétan itt: motorkárpit
Olyat csinál a mester úr amilyen elképzelésed van(akár a gyári állapotot visszaállítja). Nekem is muszáj volt áthuzatni, mert eléggé ki volt szakadva. A habanyag is ki lett pótolva, mert ki volt ülve rendesen.
A tiédről lőhetnél valami képet, eléggé kíváncsi vagyok rá.
Nekem folydogál, de kidobom belőle mert nagyon idegesít. Ráadásul szét lesz szedve pár hétig, mert faszán kivannak a kuplunglamellák, és már kicsit használhatatlan, ameddig ki lesz belezve lesz idő beszerezni az aksit. Elég szerintem a 12Ah, így is simán betekeri, erőlködés nélkül.
Halihó!
Van hátul doboz?170 környékén érdekes vele csapatni .
Ha nincs kuffer,akkó mégiscsak futóműpara.Szerintem lehez 1 elpuhult gátló ill.ezáltal kagylósra kopott guma...
Igen behozta hozzánk, és 2 napja vakarom a fejem, mindent próbáltam már, plexi le és úgy, nehezebb kormánysúly(mint a cbf-eknél segített) és úgy, guminyomás ellenőrzés, lengővilla tügörgők, teló felfogatás, blokktartók, keréktengelyek, kormánycsapágy nyomatékra húzva, valamint teljesen más okból szőr új első gumi, egyenesfutást néztem, szóval minden ami futómű hibátlan...
csak mégse
Én egy mercinél szoptam be,hogy minden jónak tünt már vakartam a fejem,majdnem új gumi és lás csodát egy gumicsere megoldotta!
GUMIN SEMMI NEM LÁTSZOTT szemrevételezve és mérve!
Kisfrecska: egy másik guma próba erejéig?
Csak azt tudom mondani,hogy részletesen mindent nézz végig:
-felniket gumi nélkül centirgépre rakni.
-egyenesfutást MÉRNI(akár házi vázmérővel is ha müökdik és pontos)
-kormánycsapágy
-telók csúszó csapágya,csillapitása(mérni ha van rá lehetőség)
-hátsó rugósdtagnál a felfogatási pontoktól kezdve minden szart végignézni!
-váz,blokktartó
-lengőcsillatengely csapágyazás
-kerék csapágyazás
-féktárcsák nem ütnek e(mérni)
Tuti megvan az oka miért csinálja csak lehet valami apróság amit nehezen fogsz megmérni és a büdős életbe nem gondolsz rá.Sok siekrt mert olvasva tuti szopos meló én else vállalnám ha rajtam mulna :) Gondolom honda szervizben ügyfél vitte be...
fektettem már meg a gépem jó párszor de akkuból nem folyt még ki semmi.....
14 ah is simán belefér csak a támasztó gumikat kell kicsit méretre vágni
ha folyik dobd ki azonnal majd jól mosd le minden részét, ha egyszer elkezdi enni a sav a vázat szinte kiirthatatlan
aztán a műszerfalon lévő jobb sárga visszajelző lehet az olajnyomás is.... de nekem nincs ott semmi
ülésre huzatot hol csináltattad?
nekem sajna elég szakadozott
nekem is annak tűnik, meg a nevében is benne van
minden paramétere stimmel, de körülnézek még hátha találok gondozásmenteset, az bevált az nsr-embe, de ugye azt kicsit más körülmények között használom .
nem tudok dönteni
Látom te otthon vagy teló cuccba érdeklődnék mz etz motorhoz kéne első teló becsúszószár mert folyik az olaj és töltögetni kell. Segííícs :)
köszi
az mitől van hogy hideg motornál tudok álló helyben könnyedén 1-esből üresbe váltani, meleg motornál meg nem (mindig 2.be ugrik)
2esből néha sikerül
1esből húzom fel és mintha akadna, de ahogy leállítom a motort szépen finoman üresbe ugrik
vki megtudná mondani h alut mivel tudok polírozni? előre is kösz
rendeset meg maj tolok a yamaha tt topikba ne itt írkáljunk ennyi off dolgot
Az ülést Szentendrén csinálták, konkrétan itt:
motorkárpit
Olyat csinál a mester úr amilyen elképzelésed van(akár a gyári állapotot visszaállítja). Nekem is muszáj volt áthuzatni, mert eléggé ki volt szakadva. A habanyag is ki lett pótolva, mert ki volt ülve rendesen.
A tiédről lőhetnél valami képet, eléggé kíváncsi vagyok rá.
Ha kell !
Nézd meg az adatlapom.
Csá-csá !
hátsó guma.
Van hátul doboz?170 környékén érdekes vele csapatni .
Ha nincs kuffer,akkó mégiscsak futóműpara.Szerintem lehez 1 elpuhult gátló ill.ezáltal kagylósra kopott guma...
Viszont kieggyensúlyozó tengely sztem lehet!
Ha elég orrnehéz moci(nem ismerem a tipust)akkor érezheted elejének közbe hátulja kezd el kovájogni.
csak mégse
GUMIN SEMMI NEM LÁTSZOTT szemrevételezve és mérve!
Kisfrecska: egy másik guma próba erejéig?
-felniket gumi nélkül centirgépre rakni.
-egyenesfutást MÉRNI(akár házi vázmérővel is ha müökdik és pontos)
-kormánycsapágy
-telók csúszó csapágya,csillapitása(mérni ha van rá lehetőség)
-hátsó rugósdtagnál a felfogatási pontoktól kezdve minden szart végignézni!
-váz,blokktartó
-lengőcsillatengely csapágyazás
-kerék csapágyazás
-féktárcsák nem ütnek e(mérni)
Tuti megvan az oka miért csinálja csak lehet valami apróság amit nehezen fogsz megmérni és a büdős életbe nem gondolsz rá.Sok siekrt mert olvasva tuti szopos meló én else vállalnám ha rajtam mulna :) Gondolom honda szervizben ügyfél vitte be...
14 ah is simán belefér csak a támasztó gumikat kell kicsit méretre vágni
ha folyik dobd ki azonnal majd jól mosd le minden részét, ha egyszer elkezdi enni a sav a vázat szinte kiirthatatlan
ülésre huzatot hol csináltattad?
nekem sajna elég szakadozott
enyém ilyen:
minden paramétere stimmel, de körülnézek még hátha találok gondozásmenteset, az bevált az nsr-embe, de ugye azt kicsit más körülmények között használom .
nem tudok dönteni