ifjúkoromban lesíkoltam a simsonka hengerfejét
10x10es gyorsacél hasábot huzigáltam rajta serényen amikor mindenhol fényes volt akkor késznek tekintettem
majd másnap vettem egy másik hengerfejet
Most vákuumban elgőzölögtetnek egy ezüst, vagy alu szálat, régen meg vegyileg vitték fel,előhívó folyadékból lehet -mikor már sok papírképet előhívtak -ezüsttükröt készíteni, vegyész mondta valamikor.
Köszi.Kíváncsi leszek.
joszef.petro:többet nálam sem fog előfordulni,gondoltam hamar összedobják,nem értem rá ezzel vacakolni.
Mindenesetre ahhoz túlságosan észnél vagyok hogy bármit is fizessek a szerelésen+a 2 alkatrészen kívűl.Ugyanis ez volt megbeszélve semmi más.(ráadásul ismétlem az olajpumpa működött).
A 7végémet már így is elcseszte
Mi az ami nagyon vad és 2T meg rendszámos és jó SM építhető belőle?Csak berúgó karos könnyű előnyben.
Én eddig kettő típust néztem ki:
Kawa kdx250R
Ktm gs300
kuplungproblémánál kérném a segítségeteket ! probléma oka 1esben behúzott kuplungnál (a motor nem jár) megtolom a motort és érzem hogy nehézkesen mozdul meg mintha a kuplung nem emelne ki rendesen ! amire eddig rájöttem : a kosaramon kevéske beverődést vettem észre ezt finoman ép hogy csak kisíkoltam, behúzom a kuplungot és a lamellák nem csúsznak teljesen szét csak egy hangyafasznyit,pedig nincs mibe akadjanak meg a lamellák ! próbáltam spannolni a rugón egy + alátét segítségével megmértem a lamellákat határértékhez képest megfelelő viszont a fém lamellák el vannak színeződve gondolom melegüka volt valamikor ! a motor az egy beválltós típus úgyhogy motorolaj van a váltóban is ! Kérlek segítsetek ! kössz
10x10es gyorsacél hasábot huzigáltam rajta serényen amikor mindenhol fényes volt akkor késznek tekintettem
majd másnap vettem egy másik hengerfejet