tud nekem abban segíteni valki, hogy:van nekem 80-as dt-m és elromlott a feszültég szabályzó csak a 80-as dt feszültség szabályzó jó bele?vagy amijet találok pl dt 125?
Kérlek sgítsetek
Ja meg azt hogy a motor ne verje ki a lámpákat azzal mit csináljak?beleraktam hára 1 új izzót és kiverte monyuk elöl nem volt lámpa.
moták nekem hogy táp ic/ellenálás vagy mi?
a segítséget előre is köszönöm.
Épp ez az én problémám is, hogy marad benne egy csomó benzin. Az enyémről valamikor már lekerült, de most találtam egyet az ebay-en, azt szépen le is ütöm a héten. Nekem az a kis pöcs a szívócsövön jelenleg le van dugózva, de azt se tudtam eddig hogy az ott mire való(remélem egyről beszélünk).
Tele tankal mennyit mész el? vagy inkább úgy kérdezem hogy mennyit eszik 100-on? Teljesen teletankoltam a múlt héten, most járok kb 130km-nél, de eléggé levegősödik a tank... attól félek hogy kicsit felülmúlja azt a fogyasztást mint amit elképzeltem.
Más. Az üres visszajelző megvan még a tiéden? igazából én csak sejtem hogy melyik csavar lehetett az, de a kábel már hiányzik belőle.
Egyébként olajnyomásjelző van valahol rajta? Azt nem nagyon találtam, de a műszerfalon meg van lámpája, szóval valahol kell lennie.
Valaki szedett már ki zárbetétet tanksapkából? Mi a trükkje? Szétkaptam az egészet de a zárbetét kiszedésénél elakadtam....Annyit találtam egy fórumon, hogy valahogy ki kéne húzni a kulccsal...
Nézd meg hogy melyik henger nem megy és szereld ki a gyertyát! Nézd meg hogy mit mutat! Ha van szikra, van benzin, meg netalántán sűrítés is, akkor mennie kell! Egyébként sosem megy az a henger ugrálás nélkül?
Hi,
gyújtókábelek ok,mindegyiken van szikra.
Benzinszint is jó,suzuki szervizben lett kipucolva,ott is lőtték be.
Ma kimértük a benzin szivattyút az is ok.
A legolcsóbb: tengelyt felhegeszteni, méretre esztergálni,kar szintén,de a legolcsóbb ha már ki van cserélve akkor nem megrúgni, hanem lábbal lenyomni!
láttam már átfúrt berúgókart tengelyestül........
meg rá hegesztettet is........
lehet választani
hegesztésnél vigyázni kell mert az elektronika nem szereti (mondjuk simsonban nem sok van)
de lehet cserélni is....
volt pumpa rajta de nem működik rendesen.....
ahová volt téve arról nem tudok igazán jó képet csinálni mert nem látható jól de majd próbálok
ha otthon leszek
csövek:
1 nagyon vékony a szellőző
1 be 1 kimenet és 1 a szívócsonkról ami működteti az egészet
de mielőtt felteszed próbáld ki
a szívócsonkra ráhúzod(&beindítod), majd vízzel ki lehet próbálni
enyém nem nyom semmit ha befogom/beszűkítem nem sprickel, cimbinek is ugyanilyen gépe van annak simán spriccent 1 métert beszűkítve
tankban kb 5liter marad pumpa nélkül, de így nincs tartalék....
hát amikor beindítom akkor megy alapjáraton.de amikor megyek vele és megállok kuplungal akkor kevés gázzal lefullad!
a karbit nem néztem!nem vagyok egy nagy szerelő művész! első motor :)
még régebben akartam írni neked e-mail-t, de aztán lusta voltam nekiállni...
Vettem egy eléggé hiányos állapotban lévő xt-t, olyat mint a tiéd.
A tiéden van üzemanyag pumpa? ha igen, kérhetnék róla egy képet hogy hova van felfogatva? meg egyáltalán milyen csöveknek kéne rámennie?
Van egy fogaskerék a berúgó meg a kuplungkosár között, és az ki van kopva. Nekem még a DT80-al volt ilyan bajom folyamatosan, mindig meg kellett perselyeztetni a belsejét, mert tudott lötyögni a tengelyen, és olyankor nem működött a berúgókar.
Kérlek sgítsetek
Ja meg azt hogy a motor ne verje ki a lámpákat azzal mit csináljak?beleraktam hára 1 új izzót és kiverte monyuk elöl nem volt lámpa.
moták nekem hogy táp ic/ellenálás vagy mi?
a segítséget előre is köszönöm.
Tele tankal mennyit mész el? vagy inkább úgy kérdezem hogy mennyit eszik 100-on? Teljesen teletankoltam a múlt héten, most járok kb 130km-nél, de eléggé levegősödik a tank... attól félek hogy kicsit felülmúlja azt a fogyasztást mint amit elképzeltem.
Más. Az üres visszajelző megvan még a tiéden? igazából én csak sejtem hogy melyik csavar lehetett az, de a kábel már hiányzik belőle.
Egyébként olajnyomásjelző van valahol rajta? Azt nem nagyon találtam, de a műszerfalon meg van lámpája, szóval valahol kell lennie.
Valaki szedett már ki zárbetétet tanksapkából? Mi a trükkje? Szétkaptam az egészet de a zárbetét kiszedésénél elakadtam....Annyit találtam egy fórumon, hogy valahogy ki kéne húzni a kulccsal...
gyújtókábelek ok,mindegyiken van szikra.
Benzinszint is jó,suzuki szervizben lett kipucolva,ott is lőtték be.
Ma kimértük a benzin szivattyút az is ok.
meg rá hegesztettet is........
lehet választani
hegesztésnél vigyázni kell mert az elektronika nem szereti (mondjuk simsonban nem sok van)
de lehet cserélni is....
ahová volt téve arról nem tudok igazán jó képet csinálni mert nem látható jól de majd próbálok
ha otthon leszek
csövek:
1 nagyon vékony a szellőző
1 be 1 kimenet és 1 a szívócsonkról ami működteti az egészet
de mielőtt felteszed próbáld ki
a szívócsonkra ráhúzod(&beindítod), majd vízzel ki lehet próbálni
enyém nem nyom semmit ha befogom/beszűkítem nem sprickel, cimbinek is ugyanilyen gépe van annak simán spriccent 1 métert beszűkítve
tankban kb 5liter marad pumpa nélkül, de így nincs tartalék....
a karbit nem néztem!nem vagyok egy nagy szerelő művész! első motor :)
karbi tiszta?
Vettem egy eléggé hiányos állapotban lévő xt-t, olyat mint a tiéd.
A tiéden van üzemanyag pumpa? ha igen, kérhetnék róla egy képet hogy hova van felfogatva? meg egyáltalán milyen csöveknek kéne rámennie?
hallod akkor mi van amikor megállok behúzva a kuplung és lefullad ha nem húzok gázt?
olyan fogaskereket lehet venni vagy mit csináljak vele?
széjjeltéped aztán összerakod
váltóból a tengelyt ne húzd ki, léptetővillát ne törd el kb ennyire kell jobban odafigyelni
már várom