Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nekem ez zselésnek tűnik, mert nincs a tetején a lezáró cucc...
Volt rajta egy parányi sérülés, de nem tulajdonítottam neki különösebb figyelmet. Sztem leejthették ,és pont a jobbos sarura esett le fejjel lefelé. Hívtam őket hogy mi a helyzet, aztán mondták hogy vigyem a blokkot, de azt meg nem kaptam amikor vettem, szóval esélytelen hogy kicserélik.
leginkább terepen használom a gépet, szóval nem lenne egy rossz ha nem folyna össze-vissza
ez az konkrétan:
aksi
item number ha nem működne a link:
390033468443
Tsanyi jól beszél! Azt cseréljtesd ki. Amúgy a savas jobban bírja a töltést. És zseléset vagy gondozásmenteset találtál? Nem mind1
Hmmm...nekem nem csinált ilyet a CB1000-rem.
Biztos jó az egyenfutás? Nekem olyanom volt, h 170-nél elkezdett kegyetlenül rázni. Aztán visszaengedtem a gázt. Erre mondja haver húzzam tovább a gázt, hátha elmúlik! Úgy is volt! 210-nél elmúlt a rázás. Akkor már tudtuk, h az első gumiban szálszakadás van...
De ha garis, én bevinném egy Honda szervízbe, és "csináljátok meg"!
mi az, hogy nem cserélték ki ha rossz volt.....rögtön vissza vitted vagy esetleg látható sérülés volt rajta? a zselés akksinak az indítóárama talán nem olyan mint a simának viszont nem folyik amitől offroad-ozni jobb....
elektromosság kérdés:
vettem egy savas aksit, és amikor feltöltöttem savval, beraktam a mociba észrevettem hogy folyat a 3 sarunál... blokkot nem kaptam, a boltban azt mondták hogy nem tudnak mit kezdeni vele.
aztán találtam egy zseléset, de ugyanebben a boltban azt mondták hogy ne tegyek bele zseléset, ha gyárilag nem az volt benne. Lesz attól valami baja a motornak(vagy az aksinak) ha zselés aksit rakok bele?
nem értek az elektromossághoz, de sztem semmi.
Elég a tömítés szerintem.
FBS-t semmi képp, az olajat nem szereti, meg a benzint sem.
Sziasztok!
Az lenne a kérdésem, hogy most raknák össze egy motort és a tömítéshez rakjak fbs-t vagy valami plusz tömítőt vagy elég a gyári tömítés is?
Ha meg garanciás, akkor egyszerűbb betolni a Hondához, nyittatni munkalapot, aztán "oldjátok meg, vagy motorcsere" felszólítással otthagyni. Szerintem.
Xl1000-nél találkoztam még ilyennel de mondjuk abban volt 70ezer km. Ott sikerült megoldani. Ebben van 10800. garanciális még igen, de hondán belül nem találtam olyan szerelőt (sem ügyfelet) aki konkrétan az 1.3-asnál tapasztalt volna ilyet. Ez itt a gond...
Iylenről már hallottam, egy-két XX csinálta ugyanezt, és arra sem jöttek rá. Aztán egy ausztrál csóka addig cseszegette a dílereket, meg addig levelezett a gyárral, míg komplett motort cseréltek neki.

Ez garanciális még?
Sziasztok!
Belebonyolódtam egy cb1.3 futómű problémába, ebben szeretném kérni a segítségeteket hátha valaki tud valami okosat mondani. 170környékén elkezd rettenetesen imbolyogni, úgy hogy el kell engedni a gázt, hogy ne szard össze magad.
Kormánycsapágy, blokktartók, egyenesfutás, gumik, telók, lengővilla ok. A motor sérülve sosem volt, kevés km szinte új motor.
Ha valaki találkozott már hasonlóval megoszthatná velem a tapasztalatát. Előre is kösz.
Van, de nem elektromos. Muszály rá, mert a karbi magasabban van mint a tank legalsó pontja és felfele meg nem folyit a benya sajnos és ha már kevés van benne az kínos tud lenni.
az xtben van üzemanyag pumpa..
elektromos cucc? csak érdeklődök, nem gondoltam volna h endúróra is raktak már akkor...
A 3AJ típus ez lehet ha jól tévedek:
Az enyém a '87-es 1VJ típus, ami a képen van, de szerintem majdnem ugyanaz mint a 3AJ. A tiéd tárcsás gyárilag hátul?
A képek balról-jobbra: ami volt 87-ben, és ami most:
Pont azért dugóztam le, mert szívta falsot mint az állat és durrogott össze-vissza.
A pumpát mostmár sejtem hova kell felrakni, két fül kiáll a vázból ott ahol írtad. Én csak földutakon tudok menni, mert nem randszámos, a 6 litert simán beeszi az tuti. Az üres jelző megvan, azt majd bekötöm. Azt nem értem hogy mi a francnak van az olajnyomásjelzőnek lámpája a műszerfalon, ha nincs is ilyen szerkezet a blokkban. Pedig amit felraktam az a gyári műszerfala (elvileg).
nekem a 3aj típus van a többi lehet eltérő ettől
akkor sorban:
a szívótorkon a kis "pöcs" a vákumcső helye amíg nincs a pumpa maradjon is ledugózva
a pumpa helye meg a vázon van a karbi mögött ahol a szerszámos van
2db 5ös lyukacsaka de majd fotózom valahogy
nem szoktam igazán méregetni mennyit eszik de olyan 6.5 felé lehet földutakon mindenféle tempóban
szoktam vadulni szántásokban dombokon stb
üresjelzőm van, de sosem néztem hová van kötve...... valahol a blokkban lehet
keress egy blokktól leszigetelt csavart vagy pöcköt
olajnyomásjelzőm meg nincs, gyárilag nincs is ilyen benne
rendben köszönöm a kib... gyors válszt
holnap fel is hívom.
telón keresd, méghozzá ezen:
20-910-4524
Gróf László
százával vannak nála szétdöntött dt80-ak
én keresném de nem tudom ki az meg mi az Email-címe vagy telefonszáma
Keresd fel a vértestolnai csókát, tuti van neki.
A lámpát valószínű azért bassza ki, mert nem jó a fesszabályzó...
ez egy ördögi kör