Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

jó bocs mondom hogy nem értek hozzá
azért köszi majd megoldom valahogy.
ezt nem gondolod komolyan ..... Nem tudom se a méreteket se azt hogy neked meik rossz az árát meg pláne nem , szét kell szedni , le kell olvasni a méreteket ha le lehet , megmérni , vagy a képviseletnél robbantott ábra után megrendelni .....
lécci ird már le hogy pontosan milyenek vannak
és hogy kb mennyibe kerülnek
van több szimmering is a motorban ameik folyik, csepeg, ereszt azokat mindet illik cserélni
Erősen ajánlott a gyári szimmering mivelhogy azzal tart legtovább elméletileg.... Aprilia szimmeringet az Apriliátol
a főtengely szimeringeken kivűl még más szimeringet is kell cserélni ha van egyáltalán másmilyen :D
hol tudok hozzá kapni?
Melyik vízgomba? Amelyik a ventint kapcsolja vagy amelyik a hőfokot mutatja? Ami a műszerre van kötve annak a háza(menete) a negatív, a közepére meg megy a pozitív...
ennyi állás után , valószínűleg kukák a szimeringek ....
főtengelyszimmering..... csere azt lehet vele csinálni .
Hali szakik a vizgombára a negativ vagy a pozitiv szálat kell kötni (a mérőműszerére gondolok)vagy hogyan műxik az a kütyü?
ja és még van egy másik problémám van egy aprilia etx 125ös endurum is de az már valamivel öregebb gép ez is 2t.
nem volt már beinditva vagy 1 éve mert olyan probléma jött nála elő hogy a váltóba a fogaskerekek kicsit zajosan működtek és megnéztem nem nagyon volt benne olaj. na most raktam bele és valahogy szerintem beledolgozza az égéstérbe az olajat mert nagyon durván füstölt és gyors kiment belöle az olaj megint gondolok itt pár percre igy láttam hogy nagy gond lehet és nem is bántottam a gépet és azóta egyszer próbáltam beinditani de már be sem indul. segítséget szeretnék kérni hogy mi lehet a baj és hogy mit lehet ennek csinálni?
2005ös kiadás szoval nem tul öreg még és iszonyat erő van benne, bár nem sűrűn szoktam gyilkolni. lehet ez az akksi dolog lesz. köszönöm a segítséget.
Értem én, az úgy teljesen ok!
Én csak azt mondom, hogy azt nem lehet, hogy teljesen merev rézcső legyen végig a fékkarig.
A két fém U alakban fogná közre a kereket, és az U tetejétől egy T elágazóról menne fel a FLEXIBILIS cső.
Szia az is lehet, hogy kezd elfáradni a dugó benne, általában így kezdődik, hogy nem indul önindítóra csak rúgásra, aztán már csak tizedik rúgásra aztán egy reggel meg nem indul sehogy...de lehet, hogy az önindító sok áramot vesz fel, vagy tényleg gyenge az akksid. Egy indítási feszültséget sztem nézz mindenképp.
Szép napot
Sziasztok!
Van egy 2001-es rr50-es Riejum!Hol tudok hozzá szerezni tuning cuccokat(esetleg nagyobb hengert,stb).Jelenleg kb 85-öt megy,de én elsősorban a "hirtelen haragján" szeretnék javítani!
Köszönettel:H.A.
Én meg arra jöttem rá, hogy nem a kanyarodás lenne a gond a rézcsővel, hanem a telók rugózása.
köszi a segítséget.
A leírásodból arra következtetek, hogy az önidító forgat, csak a motor nem idul be. Ebben az esetben szerintem gyenge az akku. Mérd meg a kapocsfeszültségét.
hali!
valaki tudna nekem abban segíteni hogy mi lehet a baja a motoromnak?
egy gilera runner 180as kétütemű robogóról van szó és az a baja hogy nem indul öninditóval. rugásra hidegen is max másodikra indul.
Rezet ne tegyééé fee, színesfííím!
Nem tudjuk. De a hibádból majd okulhatunk
A Tps-el még rosszabb,mégjobban rángat....
Ami még érdekes hogy ha bemelegszik lesik az alapjárat 1000-re.
Hidegen 1500 ami pont jó,de az ezer már kicsit kevés....
Hát nincsmit! Reméltem, h jó lessz vele. Próbáld meg visszarakni a TPS-t. Lehet már jó lesz tőle.
Talán karbiszinkron, de nem tudom...
Hali

Köszi oszi,megjött tegnap a gyertya....
Kicseréltem,de a helyzet változatlan.
3500-ig rángat a gépezet utánna meg simán megy.
Már csak a karbiszinkron maradt másra nem tudok gondolni.
Mnden kitakarítva,ridiumos gyertya,karbiban a tömitések cserélve,mi kell még?...
Ha lassan elindulok és kicsi gázt húzok akkor nincs baj,de ha pl odahúzom neki akkor 3500-ig rángat mint a barom utánna meg megindul. Ugyan az a tünet mint a régi gyertyánál.
Karbiszinkron megoldhatja a dolgot?
Ki mit gondol..?

üdv.
Már rájöttem miután beírtam.. Fémhálóval bevont fékcsövet...