"Csak az a gondom, hogy a nagyobb rezgéseket hogy bírná a fémcső?"ha megnézed autóknál, hogyan van felerősítve, akkor látod , hogy gumiban, meg lazán , nyugodtan csináld ,níncs ott akkora rezgés.
Ezt most nekem irtad? mert ha igen akkor nemertem hogy mi a bajod mar az is baj ha valaki tanacsot ker. amugy nemtudom hogy mit olvastal de hogy azt nem en irtam az is tuti.
Hali!
Most hogy így szétkaptam a gépet, zx9-r, megcsinálnám az első féknyergek közötti csövezést totál fémcsőből mint az autóknál. És a sárvédő tetejétől lenne megint flexibilis cső.
A két fém U alakban fogná közre a kereket, és az U tetejétől egy T elágazóról menne fel a flexibilis cső.
Sőt a kuplungomat is megoldanám fémcsővel, a munkahengertől kormány nyakig onnan flexibilis fel.
Csak az a gondom, hogy a nagyobb rezgéseket hogy bírná a fémcső?
Én most voltam 3 hete. Index nem kötelező, ha van működnie kell. Kötelező: KM óra, Fényszóró visszajelző kék lámpa, Rendszámvilágítás, Hátsó piros prizma, kettő darab tükör. Én is elmentem előtte hozzájuk, hogy műszakira mit tegyek fel a motorra.
A pofásítást megoldom
Végig rézcsövet kellene, csak akkor kicsit nehéz lenne kormányozni.
A csopperekre lehetne, azok úgyis csak egyenesen mennek.
A patrolomon néztem, hát ha azon kibírta, mocin sem lehet gond.
Csapágy 22X56X16 Gyári száma: 09262-22024
Most hogy így szétkaptam a gépet, zx9-r, megcsinálnám az első féknyergek közötti csövezést totál fémcsőből mint az autóknál. És a sárvédő tetejétől lenne megint flexibilis cső.
A két fém U alakban fogná közre a kereket, és az U tetejétől egy T elágazóról menne fel a flexibilis cső.
Sőt a kuplungomat is megoldanám fémcsővel, a munkahengertől kormány nyakig onnan flexibilis fel.
Csak az a gondom, hogy a nagyobb rezgéseket hogy bírná a fémcső?
Valakinek tapasztalat. TIP. Outlet
Üdv