Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Én úgy tudom, az index olyan, mint az első helyzetjelző. Ha van, működnie kell, ha nincs nem gond. -volt egy motorom, amiben nem volt helyzetjelző lámpa foglalat elöl, és volt egy kis afférom a egyik műszakin.
Aha értem csak holnap műszakira elő van jegyeztetve a vas és az index meg sehol és most kapkodom a fejem mert, halottam olyat is hogy nem kötelező meg olyat is hogy igen.
Pl ismerősöm mz-ét tavaly index nélkül vizsgáztatták.
Hát engem tuti elhajtottak volna a kpm-től index nélkül. Prizma nélkül is elhajtottak...
Na ne bazz ez most komoly?
Ebben is van valami. Bár azért sztem meg lehet különböztetni egy 125-öst egy 250-estől...
Nem kötelező, csak akkor nem megy át...
Hali lenne egy villám kérdésem hátha tudja valaki!
Műszaki vizsgára kötelező-e irányjelző a motorra vagy sem?
Még nem rég úgy halottam hogy nem kötelező de azt nem tudom hogy változott-e azóta.
Előre is köszi.
hát azt manapság annyit is ér.
fél perc alatt azt ütnek bele amit akarnak
Erre csukott szemmel válaszolok: sehova sem kötöttem.
Ugyanis eddig semmi gond nem volt a gép elektromos rendszerével, Leszámítva azt az apróságot, hogy az oldal-standard működésével egyidejüleg néha felvillan-elalszik az olajszintjelző. De ezt menet közben is tudja
Nem gond...
Akkor ha le van kapcsolva a lámpa a kormánykapcsolónál, és világít a hátsó lámpa, akkor a hátsó lámpa 12V-os ágát feszültségre kötötted. Azt nézd meg, h hova kötötted...
Rá van írva a blokkra a ccm...
francba úgy tűnt nem megy el erre kétszer is, sorry
Igen jól emlékszel. A helyzetjelzőt is külön lehet kapcsolni, és külön a normál világítást. Ami elöl működik is rendesen tehát nem a kapcsolónál van a gubanc. Asszem holnap megnézem a vezetékeket, hogy melyik kap áramot, illetve hogy a fékkarok kapcsolnak-e?
Jól tudod, a kapcsoló lekapcsolja a világítást, a helyzetjelzőt is külön lehet ráadni. Ami elöl normálisan működik, tehát nem a kapcsolónál szaladt össza valami. Asszem holnap egyenként bemérem a vezetékeket, hogy mikor melyik kap áramot. Illetve hogy a fék kapcsol-e
Benned sose csalódok csak vigyázz mert téged is leugatnak az önjelölt szakértők XDDD
Öööö, már nem emléxem.
De amikor belenézek, mindíg eszembe jut
sziasztok!
lenne egy problémám és remélem valaki tud tanácsot adni.
pénteken megyek nézni egy ktm exc 250es gépet, vagyis állítólag annyi és 2t.
abban szeretnék segítséget kérni hogy hogy lehet megállapítani hogy az tényleg 250es vagy esetleg kisebb, mert nem tul megbízható ez a személy aki intézi ezt a motort. és még mire kell esetleg figyelni.
Azon kapcsolhatónak kéne lennie a lámpáknak jól tudom? Le tudod kapcsolni teljesen?
Az indexel semmi gond, csak a fék és a helyzetjelző világít folyamatosan a gyújtás ráadásával.
Hát a hátsó lámpának 3 madzagja van. 1 föld, 1 lámpa(12V), 1 féklámpa(12V kapcsolsz rá). Indexek is világítanak?
Köszi de már kicserélte nekem Brian.Amugy mi megy benne tönkre?
Üdv Urak!

Tudna valaki tippet adni merre keressem a hibát?
Valami madzag elkeveredett a gépen, és elég ráadnom a gyújtást hátul minden világít. Olyan mint hogy féklámpa per pill nem létezik.
A moci egy 87-es Yamaha FZ750

Köszönöm!
K4-K5 600, 750 mind beszarik az a másodlagos motor. Tudom javítani, csináltam már párat.
nem egyedi eset :(