Én úgy tudom, az index olyan, mint az első helyzetjelző. Ha van, működnie kell, ha nincs nem gond. -volt egy motorom, amiben nem volt helyzetjelző lámpa foglalat elöl, és volt egy kis afférom a egyik műszakin.
Aha értem csak holnap műszakira elő van jegyeztetve a vas és az index meg sehol és most kapkodom a fejem mert, halottam olyat is hogy nem kötelező meg olyat is hogy igen.
Pl ismerősöm mz-ét tavaly index nélkül vizsgáztatták.
Hali lenne egy villám kérdésem hátha tudja valaki!
Műszaki vizsgára kötelező-e irányjelző a motorra vagy sem?
Még nem rég úgy halottam hogy nem kötelező de azt nem tudom hogy változott-e azóta.
Előre is köszi.
Erre csukott szemmel válaszolok: sehova sem kötöttem.
Ugyanis eddig semmi gond nem volt a gép elektromos rendszerével, Leszámítva azt az apróságot, hogy az oldal-standard működésével egyidejüleg néha felvillan-elalszik az olajszintjelző. De ezt menet közben is tudja
Akkor ha le van kapcsolva a lámpa a kormánykapcsolónál, és világít a hátsó lámpa, akkor a hátsó lámpa 12V-os ágát feszültségre kötötted. Azt nézd meg, h hova kötötted...
Igen jól emlékszel. A helyzetjelzőt is külön lehet kapcsolni, és külön a normál világítást. Ami elöl működik is rendesen tehát nem a kapcsolónál van a gubanc. Asszem holnap megnézem a vezetékeket, hogy melyik kap áramot, illetve hogy a fékkarok kapcsolnak-e?
Jól tudod, a kapcsoló lekapcsolja a világítást, a helyzetjelzőt is külön lehet ráadni. Ami elöl normálisan működik, tehát nem a kapcsolónál szaladt össza valami. Asszem holnap egyenként bemérem a vezetékeket, hogy mikor melyik kap áramot. Illetve hogy a fék kapcsol-e
sziasztok!
lenne egy problémám és remélem valaki tud tanácsot adni.
pénteken megyek nézni egy ktm exc 250es gépet, vagyis állítólag annyi és 2t.
abban szeretnék segítséget kérni hogy hogy lehet megállapítani hogy az tényleg 250es vagy esetleg kisebb, mert nem tul megbízható ez a személy aki intézi ezt a motort. és még mire kell esetleg figyelni.
Tudna valaki tippet adni merre keressem a hibát?
Valami madzag elkeveredett a gépen, és elég ráadnom a gyújtást hátul minden világít. Olyan mint hogy féklámpa per pill nem létezik.
A moci egy 87-es Yamaha FZ750
Pl ismerősöm mz-ét tavaly index nélkül vizsgáztatták.
Műszaki vizsgára kötelező-e irányjelző a motorra vagy sem?
Még nem rég úgy halottam hogy nem kötelező de azt nem tudom hogy változott-e azóta.
Előre is köszi.
fél perc alatt azt ütnek bele amit akarnak
Ugyanis eddig semmi gond nem volt a gép elektromos rendszerével, Leszámítva azt az apróságot, hogy az oldal-standard működésével egyidejüleg néha felvillan-elalszik az olajszintjelző. De ezt menet közben is tudja
De amikor belenézek, mindíg eszembe jut
lenne egy problémám és remélem valaki tud tanácsot adni.
pénteken megyek nézni egy ktm exc 250es gépet, vagyis állítólag annyi és 2t.
abban szeretnék segítséget kérni hogy hogy lehet megállapítani hogy az tényleg 250es vagy esetleg kisebb, mert nem tul megbízható ez a személy aki intézi ezt a motort. és még mire kell esetleg figyelni.
Tudna valaki tippet adni merre keressem a hibát?
Valami madzag elkeveredett a gépen, és elég ráadnom a gyújtást hátul minden világít. Olyan mint hogy féklámpa per pill nem létezik.
A moci egy 87-es Yamaha FZ750
Köszönöm!