Én is kisflexel szoktam szétvágni.Sokkal egyszerübb,mint szétszedni.Pedig nekem van szét-össze szerelőm.Aztán az összeszerelővel rakom össze.Én csak akkor szoktam használni a szétszerelőt,mikor túl hosszú az új lánc ,és ki kell venni egy vagy két szemet.
Sztem fent a főfékmunkahengernél lesz gondod. Látom fém fékcsöved van, szóval az nem lehet gond. Ha már csinálod csináld rendesen. Én kivenném a betétel, kinyomatnám a végéig a munkahengereket, aztán olaj le, munkahengerek takarít, aztán fent szétkap és felújítószettet neki...
Sziasztok. Egy kis segítség kellenne. A vezérmű láncfeszitőt hogyan lehet kideriteni hogy jó-e? Kiszereltem de nem látok rajta hibát. Befelé enged vissza nem. Esetleg van valami amire oda kell figyelnem? Köszi
Sziasztok szerintetek mi lehet a baja a fékemnek? Vázolom a történetet:
első fékről és VTR Sp1 ről van szó
kevlár betétes fékpofákat szereztem be előre és nagyon jol fogott a fék de 1 év alatt el is kopott és rendeltem ujjat amivel már 1 picivel kintébb fogott a fékkarnál! aztán szép lassan hol bent hol kint fogott de egy két nagy fékezés után már hol kint hol bent fogott!aztán jött egy gumicsere és megint kint fogott de kis idő mulva megint beesett a fékkar! lecseréltem az olajat dot5 (elötte is ez volt benne). Akkor megint egy kicsit kint fogott majd elkapott egy eső és olyan szinten besett és már nem is fogott a fék!Másnap reggel a hegyekben bemelegedés után kicsit kintebb fogot de még igyse fogott annyira mint eddig!Hogyan tudom kideriteni hogy melyik munkahenger a rossz?
Válaszokat előre is köszönöm!
Ami jó. Csak óvatosan.
Ja és a sörözés: augusztusban elég sokat kint leszünk a Ringen edzeni. Nézd meg, hogy mikor tudsz jönni, szeretettel várunk.
Másokat is, de azért mindeninek nem jár a pia!
A legtöbb szervizzel az is baj, hogy gyorsan akar minél több melót elvégeztetni az embereivel. Aztán meg csodálkozik, ha az ügyfél visszahozza a motort mert mondjuk elfosta az olajat... Vagy ne adj isten vmi komolyabb probléma keletkezik...
Hát az volt. Néztem is nagyokat... Reméltem, h a hátsó lánckerék csavarjait nem avval vágja le...
Nem is viszem már. Igen azért, mert nem volt célszerszámom.
Na ja, nekem lehet, h tök logikusnak tűnik a válasz, még másnak héberül beszélek. Csak próbálok segíteni valahogy...
Ez is igaz, mert ismerek tényleg leakalappal szerelőt is.
A legjobban pedig a kisöregeket bírom. Van egy Békéscsabán aki mai napig karbikat FÜLRE állít szinkronba...
Pontosan így van Na erre akartam vóna kilukadódni,mindenki másképp,és lehetőségeihez képest igyekszik dolgozni.Holtig tanulunk,mindig van valami új,aki meg nem az ne szerelgessen,ha elbasz valamit,nemcsak a lóvéval,de az embörke életével is jáccik akár kismoci akár nagy!Csak az a baj,hogy a legtöbb szervízben is szinte havonta változnak az emberek,köcsög világ van,és nem vagyunk egyformák Én is hibázok,más is,és ez így is marad,me emberek vagyunk .
A flex azért elég parasztos technika a lánccseréhez.....
Oda nem kell vinni. De Te is azért vitted el mert nincs szerszámod. Ahogy az adatlapodon olvasom, nem ma kezdted. Itt nincs mindenkinek ekkora rutinja. Ne áltassuk őket, hogy otthon ripsz-ropsz.
Sajnos abban igazad van, hogy sok kritikán aluli szerelő-szerviz van, de ha azt mondod, hogy mind ilyen, akkor a jókat is bántod. Ha szar kenyeret árulnak a sarki közértben, akkor Te sem ott veszed. Vidd jó szervizbe!
Meg Kozmax is...
első fékről és VTR Sp1 ről van szó
kevlár betétes fékpofákat szereztem be előre és nagyon jol fogott a fék de 1 év alatt el is kopott és rendeltem ujjat amivel már 1 picivel kintébb fogott a fékkarnál! aztán szép lassan hol bent hol kint fogott de egy két nagy fékezés után már hol kint hol bent fogott!aztán jött egy gumicsere és megint kint fogott de kis idő mulva megint beesett a fékkar! lecseréltem az olajat dot5 (elötte is ez volt benne). Akkor megint egy kicsit kint fogott majd elkapott egy eső és olyan szinten besett és már nem is fogott a fék!Másnap reggel a hegyekben bemelegedés után kicsit kintebb fogot de még igyse fogott annyira mint eddig!Hogyan tudom kideriteni hogy melyik munkahenger a rossz?
Válaszokat előre is köszönöm!
Rendben. Élni fogok a lehetőséggel. Dátum?
Szeptember 2.-án tuti megyek MERSZ-re.
Ja és a sörözés: augusztusban elég sokat kint leszünk a Ringen edzeni. Nézd meg, hogy mikor tudsz jönni, szeretettel várunk.
Másokat is, de azért mindeninek nem jár a pia!
Nem is viszem már. Igen azért, mert nem volt célszerszámom.
Na ja, nekem lehet, h tök logikusnak tűnik a válasz, még másnak héberül beszélek. Csak próbálok segíteni valahogy...
Ez is igaz, mert ismerek tényleg leakalappal szerelőt is.
A legjobban pedig a kisöregeket bírom. Van egy Békéscsabán aki mai napig karbikat FÜLRE állít szinkronba...
Azért szar ez az egész világ,
Mert Ti emberek szarok vagytok!
És én, én is egy kicsit....
Sajnálom és is egy kicsit...
Oda nem kell vinni. De Te is azért vitted el mert nincs szerszámod. Ahogy az adatlapodon olvasom, nem ma kezdted. Itt nincs mindenkinek ekkora rutinja. Ne áltassuk őket, hogy otthon ripsz-ropsz.
Sajnos abban igazad van, hogy sok kritikán aluli szerelő-szerviz van, de ha azt mondod, hogy mind ilyen, akkor a jókat is bántod. Ha szar kenyeret árulnak a sarki közértben, akkor Te sem ott veszed. Vidd jó szervizbe!
A GSX-R-nél meg mindenki tud a dealer mode témáról...
Örülök, h jól aludtál.