A lamella az a súrlódásokozta hőterheléstől lesz görbe! Legalábbis a lemezek! Még el is szoktak szineződni! Egyébként ha csúszik a kuplungod, akkor még jobban felhevül, és még jobban el fog deformálódni! Nem beszélve arról, hogy a kopó lamellák is megsülnek! Úgyhogy ezt megszíjjtad! Valami nem gömbölyű!
Sziasztok.
Nekem olyan problémám lenne, hogy egy bizonyos mennyiségú km után a kuplungom nem emel ki rendesen. Ilyenkor a kuplungkarnál kitekerek és kész. Ha ezzel nem tudok rajta segíteni (kitekertem teljesen) a kuplung oldali deklinél állítok a holtjátékon, majd minden kezdődik előlről. Ezt azóta csinálja, mióta volt egy lamellecserém, a szerelő azt mondta, hogy kell egy kis idő, amíg összekopik, addig ezt fogja csinálni. Ez kb 2ezer km-el ezelőtt volt. Illetve egy másik probléma, hogy sebességbe, behúzott kuplungnál nem lehet tolni a motort. Segítsetek, mi lehet a probléma?
Előre is köszi a válaszokat.
A szíj nem nyúlik
és nem is a hossza lesz a fő gond , hanem , ha hátul a rugó nagyon erős , akkor elöl hiába "van lehetősége" feljebb menni a szíjjadnak , mert hátul az erősebb rugó nem fogja engedni ..... ...
illetve mégegy ... hosszabb szíjat nem rakhatsz bele ,mert akkor elveszti az erejét ami induláshoz kell ....
plusz még rengeteg dolgon kell változtass , hogy a megfelelő fordulaton nyissanak a kuplungpofák ...stb...stb ...
különböző görgősúlyokkal kell próbálkozni, és különböző erősségű rugókkal hozzá ...eléggé türelemjáték ...
keresnék egy husqvarna or 390-hez kapcsolási rajzot de leginkább teljes leírást. nagyon szépen köszönöm előre is a segítséget