Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

üdv!
keresnék egy husqvarna or 390-hez kapcsolási rajzot de leginkább teljes leírást. nagyon szépen köszönöm előre is a segítséget
alapjáraton olyan lesz mint egy dízel!
2 t ről van szó köszi
Szevasztok ha 1 crossmotor főtengejes akor milyen hangja van és
milyen ha csapszeges. előre is köszönöm válaszotokat
Bakker, te hatvani vagy?
A lamella az a súrlódásokozta hőterheléstől lesz görbe! Legalábbis a lemezek! Még el is szoktak szineződni! Egyébként ha csúszik a kuplungod, akkor még jobban felhevül, és még jobban el fog deformálódni! Nem beszélve arról, hogy a kopó lamellák is megsülnek! Úgyhogy ezt megszíjjtad! Valami nem gömbölyű!
Ha nem ítélt még el bíróság jogerősen, akkor ártatlan vagy! Istenem, de sok szűz édesanya van!
Amikor el volt kopva és csúszott mint az állat,no akkor.beépítésnél ellenőrizni illett volna.Ezt többen elmondják majd Neked itt a fórumon.
Nem láttad a mekkelek mesét ? azért csinált görbe tetőt mert ami görbe az egyenesedik ami egyenes az meg meggörbül
Ezt nem értem. Mitől lenne gőrbe a lamella? Bocsi, ha hülye a kérdés, nem vagyok egy észkombájn
Hiszen leírod.Nem emel ki a kuplungod.Görbék a lamellák. Milyen szerelő aki ezt nem vette észre? Nem emel ki, és csúszik.
hello

valaki nem tud Javitási utmutatot szerezni
Yamaha Rd 50 1987 7ho
köszike
Sziasztok.
Nekem olyan problémám lenne, hogy egy bizonyos mennyiségú km után a kuplungom nem emel ki rendesen. Ilyenkor a kuplungkarnál kitekerek és kész. Ha ezzel nem tudok rajta segíteni (kitekertem teljesen) a kuplung oldali deklinél állítok a holtjátékon, majd minden kezdődik előlről. Ezt azóta csinálja, mióta volt egy lamellecserém, a szerelő azt mondta, hogy kell egy kis idő, amíg összekopik, addig ezt fogja csinálni. Ez kb 2ezer km-el ezelőtt volt. Illetve egy másik probléma, hogy sebességbe, behúzott kuplungnál nem lehet tolni a motort. Segítsetek, mi lehet a probléma?
Előre is köszi a válaszokat.
Méghogy szent! Jaaaa! Én meg "ártatlan".
haveromé ez a moci,csak 80 ccm. lecserélnénk a hengert és a dugot 50-re ha lehet.tud valaki segiteni?
ha szétszedted a karbit lehet h elállítódott az úszószinted..
Hogy' mire nem vetemítenél te egy tiszta lelkű, szent embert! De azért kössz! És az Úr áldjon meg a jókívánságaidért!
Szia zikkzakk !Nem bánnám, ha a rövidre borotvált p...naszőr kidörzsölné a nyelved sarkát!Jó egészséget!
A szíj nem nyúlik
és nem is a hossza lesz a fő gond , hanem , ha hátul a rugó nagyon erős , akkor elöl hiába "van lehetősége" feljebb menni a szíjjadnak , mert hátul az erősebb rugó nem fogja engedni ..... ...
illetve mégegy ... hosszabb szíjat nem rakhatsz bele ,mert akkor elveszti az erejét ami induláshoz kell ....
plusz még rengeteg dolgon kell változtass , hogy a megfelelő fordulaton nyissanak a kuplungpofák ...stb...stb ...
különböző görgősúlyokkal kell próbálkozni, és különböző erősségű rugókkal hozzá ...eléggé türelemjáték ...
köszii igaz még kinai de remélem valaki leforditya nekem
ilyen a variátor benne. ettől félek, hogy hoszabb szíj kéne:S viszont talán nyúlik is a szíj valamennyit
nem gondolom, csak próbálok megoldást találni ami költésgmentes:)végülis ez is tuning:) egy próbát megér, csak nehogy sok legyen a leesztergált rész.
Azt is meg kellene nézni, hogy nem-e az eredeti hosszal is teljesen egymáshoz tolja-e a variátor tárcsáit! Ki tudja, lehet hogy igen!