Nem mondtál hülyeséget, csak ez a fórum nem erről szól! Azért jönnek ide az emberek, mert nem értenek hozzá, és nem akarják, h mindenféle szakszervíz átverje őket, nincs pénzük, meg a szaknyelvet sem értik. Ráadásul valami használható megoldást keresnek. Sztem nincs mindenkinek otthon SDS-e, de egy drótdarabja igen. És ezügyben meg te szóltál le... Jah, és ne mentegetőzz avval, h csaj vagy...
Üdv!
Na, én is írok egy kis okítást, csakhogy végképp összezavarjalak! Mielőtt cseréled azt aléptetőmotort, először kontaktozzatok egyet! Mérjétek meg a csatlakozók átmeneti ellenállását, hátha csak a ménykű nem jut el a kütyüig! Én egy SV1000-rel bíbelődtem a múltkor, c41-es hibakóddal, ami a benzinpumpát és a benzinpumpa relét jelenti! Minden alkatrész jó volt, csak kontakthibás volt a relé csatlakozója. Úgyhogy mielőtt a gatyádat rááldozod egy nyeszlett alkatrészre, mérjetek ki minden csatit. Nehogy a fél motort felújítsátok egy kontakthiba miatt!
Szevasztok milehet a hiba, a motorm magura kuplungtartályábólfogyaz olaj ,odafent a fedélnél rossza tömítés már miótamegvette, eddighavonta töltöttem hozzá párcseppet és jó volt, most viszont 2 motorozás és lemegy aszint, lehet hoyg akuplungolaj beszivárog odalent a motorblokkkba, mit tegyek, valakinek volt már ilyen jelenség?
Azt hittem ez motorszerelő topik, pedig csak hogyanfikázzukamásikatnerténmindenkinélokosabbvagyok
. Szerintem tanulhatsz még Te is, de én is, a liba is, a másik is, és mindenki. Ha itt pl. egymásnak segítenénk, akkor előbbre lehetne jutni.
Egyébként, ha azt gondolod, hogy egy helyes út van csak mindenhez, akkor egy kis vesekőgyanúval nézz be három-négy urológushoz. Na szerintem a vazelines kesztyű helyett Te is az ultrahangot választod a diagnózishoz. Na kb. ez a különbség a gémkapocs és az SDS között!
Mondtá te má egyszer nekem is hülyeséget,ne jáccad kicsi agyad,majd 10 év múlva talán,de egyszercsak rájössz,hogy azt hitted mindent tudsz,de nemtudsz semmit,úgyhogy inkább leskelődj fülelj,azt tanulj,de attól,hogy most a napi,mai technikát tanulod,ne legyé mán okos
Azért azt megnézném, hogy hibakódokból mennyir tudsz élő adatokat kiszedni, pl, mennyire van nyitva a szekunder fojtószelep, vagy mekkora a szívócsőnyomás a műszer szerint. A hibakódolvasás az első lépcső csak, ha az nem hoz eredményt, akkor bizony rá vagy szorulva a gyári-félgyári műszerre is. Nem egy olyan hibával találkoztam, hogy hibakód nuku, a motor szar, és a jeladó vagy beavatkozó egység olyan helyzetben "ragadt meg", hogy a ECU szerint a határértéken belül volt az érték.
Azért mert fiatal, meg azért mert liba, nem biztos hogy hülyeséget mond. Nem szégyen a tanulás akárhány év gyakorlat után sem. Tudod, a jó pap is.....
Na Peace!
Ezt csak neked linkeltem, mert még kislány vagy...
Sztem több szervízkönyvem van otthon mint neked...
Azért pár motort már megcsináltam ám a 17 év alatt...
Szia!
Elvittem egy szerelöhöz.Egy sima drotot dugott az egyik csokiba,amitöl diler modba kapcsolta a motor kijelzöjét.A hibakod ha jól emlékszem C28 volt de nem biztos.Egy táblázatból kiderült hogy a másodlagos folytoszelep motor krepált be.Holnap Briannál kezdem a napom aki kicseréli nekem ezt az alkatrészt.Remélem megoldodik a gond!Köszönöm mindenkinek a hozzászolását!
Sziasztok.A következő a problémám.Egy RS50-es indítás után kb 6ezres fordulaton kezd el pörögni 10-20mp-ig aztán szépen visszaáll alapjáratra.Ha újra beindítom akkor semmi gond.De ha huzamosabb ideig áll(pl pár óra) akkor újra eljátsza ezt.A karbit megnézetm.Elméletileg jó az úszószint és nincs párolgás.Volna ötletetek? Köszönöm előre is!
Na, én is írok egy kis okítást, csakhogy végképp összezavarjalak! Mielőtt cseréled azt aléptetőmotort, először kontaktozzatok egyet! Mérjétek meg a csatlakozók átmeneti ellenállását, hátha csak a ménykű nem jut el a kütyüig! Én egy SV1000-rel bíbelődtem a múltkor, c41-es hibakóddal, ami a benzinpumpát és a benzinpumpa relét jelenti! Minden alkatrész jó volt, csak kontakthibás volt a relé csatlakozója. Úgyhogy mielőtt a gatyádat rááldozod egy nyeszlett alkatrészre, mérjetek ki minden csatit. Nehogy a fél motort felújítsátok egy kontakthiba miatt!
. Szerintem tanulhatsz még Te is, de én is, a liba is, a másik is, és mindenki. Ha itt pl. egymásnak segítenénk, akkor előbbre lehetne jutni.
Egyébként, ha azt gondolod, hogy egy helyes út van csak mindenhez, akkor egy kis vesekőgyanúval nézz be három-négy urológushoz. Na szerintem a vazelines kesztyű helyett Te is az ultrahangot választod a diagnózishoz. Na kb. ez a különbség a gémkapocs és az SDS között!
Azért mert fiatal, meg azért mert liba, nem biztos hogy hülyeséget mond. Nem szégyen a tanulás akárhány év gyakorlat után sem. Tudod, a jó pap is.....
Na Peace!
Sztem több szervízkönyvem van otthon mint neked...
Azért pár motort már megcsináltam ám a 17 év alatt...
Elvittem egy szerelöhöz.Egy sima drotot dugott az egyik csokiba,amitöl diler modba kapcsolta a motor kijelzöjét.A hibakod ha jól emlékszem C28 volt de nem biztos.Egy táblázatból kiderült hogy a másodlagos folytoszelep motor krepált be.Holnap Briannál kezdem a napom aki kicseréli nekem ezt az alkatrészt.Remélem megoldodik a gond!Köszönöm mindenkinek a hozzászolását!
Üdv!
Tessék... És ez csak 1 oldal...