Szia!
Vidd be a mocit egy Suzuki márkaszervizbe. Ott elméletileg meg tudják mondani mi a baj. Ha jól emlékszem, a Suzuki nem csinált és nem csinál a mai napig olyan motort, aminek a fedélzeti számítógépébe bele lehet nyúlni a műszerfalon keresztül. Ehhez kell az SDS (Suzuki Diag. System), ami minden S. márkaszervizben kell hogy legyen. Ez egy olyan kütyü amit a fed. szám. géphez és egy laptophoz vagy szám.géphez kell csatlakoztatni, és azon keresztül lehet kideríteni a hibakódot.
Tudod miért SRAD az SRAD? SUZUKI RAM AIR DIRECT...
Nem viccből volt úgy megcsinálva rajta a légbeömlő rendszer. Ne is várd, h torlónyomásod legyen ott nagy tempónál. Inkább levegőhiány léphet fel, mert úgy töri meg a légáramlatot a vázad, h nem fog kapni ott semmi levegőt...
Sztem szerezz fejidomot+RAM csöveket, ha azt akarod, h menjen...
hát az volt hogy nem szólt senki semmit eggyik srác mondta hogy ő elviszi idomoshoz és megcsináltatja ingyen aztán a többitől kb 1500ft kaptam de azt is nekem kellet mondani hogy nem akarok pofátlan lenni de azért ezt mégis kikellene fizetni de néztem neten 8ezer ft egy plexi az idom javitás az nem lényeg azt megcsinálja az eggyik srác a festést azt is leszarom lefujom feketére azt kész de szertinem még kérni fogok tőlük valamennyit mert ez kb még benzinre se elég amit kaptam tőlük.
még jóhogy kifizetik... szomorú, ha nem is ajánlották fel...
ha bulin sörrel leöntöd haverod számítógépét és az elfüstöl? elköszönsz egy "jó volt a buli, csá!"-val!
szevasztok
tudom nem tartozik ide csak véleményeket kérek mert még nem voltam ilyen helyzetbe voltam hétvégén motoros talin és haverok nézték a motoromat de csak egyhelyben ültek rajta és rosszul állitották vissza a motort nem nézték meg hogy stabil-e és felborult és össze tört a plexije illetve 2 helyen eltörtött a fejidom és hát szerintetek kifizettessem velük mert nincs hozzá pofán nagyon én ilyen vagyok de viszont pénzem meg 0 szóval szerintetek nem lenne pofátlanság kár téritést kérni tőlük ?
Mi tüzijátékot csináltunk a hipermangánból! Kellett hozzá még kén és magnéziumpor! Jól nyomta a szikrát! Még jeladó sem kellett neki!
Ez a kromofágos téma viszont aggasztó! Még bosszút sem tud állni az ember a hűtlen felesége 206-os kurvarobogóján! Milyen demokrácia ez?
A csodát! Annyi kellett volna,ami 15 l fertőtlenítő oldat elkészítéséhez elég. (a hipermangánból). Ezért tartjuk azt a sok "politikust", hogy a hülyénél hülyébb rendelkezéseket hozzák.A kromofaggal meg műanyagot maratok !Van egy gyujtásjeladó , ohmos ellenállása jó, mégsem ad jó jelet .Erről maratom le a műgyantát.Aztán talán rájövök mi a kehéje. Szerintem menetzárlatos.
Van egy regi 750-es SRAD gsxr-em, a kovetkezo valtoztatasok tortentek rajta: idom lekerult, ngk cr9eix gyertya kerult bele + k&n legszuro. A fejidommal egyutt a legbeomlo nyilasok muanyagjai is lekerultek, igy csak a vazon levo nyilason kapja a levegot a motor, ami a menetiranyhoz kepest ferden all es kb. feleakkora mint a fejidomon levo beomlonyilas volt (amig volt fejidom :D).
A gond hogy a moci csoppet hangosabb lett + mintha felul nem huzna annyira mint elotte + hangyanyival tobbet fogyaszt. Ennek mi lehet az oka?
(Igazabol a problema nem hatalmas, csak olyan 160 felett tok olyan erzesem van mintha erolkodne szegeny :(, ordit mint allat de nem huz ugy mint regen. 260-on azert tulmegy igy is, csak nem olyan friss)
En arra gyanakszom hogy talan nem kap eleg levegot a moci hiszen ha a menetiranybol nezem kb fele akkora keresztmetszeten kapja a levegot a gep, csak nemtom hogy ekkora csokkenes a keresztmetszetben szamithat-e annyit hogy mar megerzi a motoros. Lehet ez esetleg a gyertyatol? A hang melyulese az mitol van?
Ki kell olvasni a hibakódot, és az majd többet mond. Ehhez "dealer mode"-ba kell kapcsolni a mocit (normál esetben "user mode"-ban van). Elvileg kell lennie egy csatlakozónak "Dealer Mode Coupler" amelyben a megfelelő kettő vezetéket össze kell kötni, majd gyújtásra tenni. Ekkor a "FI" helyett egy konkrét hibakódot fog kiírni, pl. "c04" ezt pedig egy táblázatból kinézed, hogy mi a konkrét hiba.
Sziasztok!
Ma elmentem motorozni és utközben Fi hibaüzenetet jelzett a motorom.(Suzuki gsxr600 k4)Elötte minden ok volt utánna nem volt benne erő alig akart felpörögni.115 nél többel nem ment.Azt tudom hogy a befecskendezövel nem stimmel valami.Tud valaki valami konkrétabbat mondani?
Hali! Yamaha fzr 600 4JH-s hoz első lánckerék rögzítő anya, biztosítólemezzel együtt nem porosodik valakinek? Az enyém elhagyott minket és még nem talált meg
légszűrőszivacs nem gyári, de tiszta
gyárit nem kaptam, én vágtam ki táblás légszűrőszivacsból
nem tudom mennyit befolyásolhat ez, 2 réteget tettem egy olajos és egy szárazat, mert elég vékonykának tűnt a szivacs
nem tudom mekkora lehet a gyári fúvókaméret
hogy lehetne visszább venni egy yamaha jog fogyasztásából?
pöccre indul hidegen-melegen megy rendesen (kb 60 a vége) nincs tuning benne mégis 5 litert eszik 45-50es tempónál, de ha lassabban van hajtva akkor sem fogyaszt lényegesebben kevesebbet
szivatóját megnéztem (elektromos) az elzár rendesen
nej most kezdett melóba járni vele és roppant idegesítő hogy annyit eszik mint egy 600as gép.....
Vidd be a mocit egy Suzuki márkaszervizbe. Ott elméletileg meg tudják mondani mi a baj. Ha jól emlékszem, a Suzuki nem csinált és nem csinál a mai napig olyan motort, aminek a fedélzeti számítógépébe bele lehet nyúlni a műszerfalon keresztül. Ehhez kell az SDS (Suzuki Diag. System), ami minden S. márkaszervizben kell hogy legyen. Ez egy olyan kütyü amit a fed. szám. géphez és egy laptophoz vagy szám.géphez kell csatlakoztatni, és azon keresztül lehet kideríteni a hibakódot.