Vagy forrasztasd meg, vagy tudok egy másik módszert is. Van egy aluhegesztő ismerősöm, és amikor elvittem hozzá a motorom hűtőjét, azt mondta hogy nem áll neki hegesztgetni, mert van benne valami gumi tömítés, ami a hegesztéstől szétolvadni. Aztán adott valami ragasztót, az ereszcsatornákat ragasztják vele, valami kétkomponensű anyag, olyan keményre megszilárdult hogy sztem forgácsolni lehetne. Ez tavaly májusban volt, azóta is kifigástalanul eltömi azt az apró lyukat ami volt rajta. Előtte próbálkoztam az autósboltban kapható folyadékkal, amit beleöntesz és kész. Persze nem való semmire. Ha gondolod megkérdem mi volt az a ragasztó, ha jól tudom praktikerben lehet kapni.
Sziasztok! Nem tud valaki egy jó tippet adni, mit lehetne kezdeni a hűtőimmel ha szivárog belőlük a víz? Már elvittem hűtőshöz, 2000 Ft-ért mindenhol szépen megforrasztotta, csak ott nem, ahol folyatott. Valaki próbálta már az ilyen tej/tojás és társai tip. népi módszereket? vagy inkább kísérletezzek továbbra is a szilikonos ragasztóval?
hát én nekem az eggyik szervízbe azt mondták hogy kb 5-6 ezer körül lenne de ez nem bíztos mert v4-es a mocim és az kicsit több időt igényel amugy nem tudom az óra díjat mondom csak saccolok hogy mennyibe lehet de ha 4ezer az óra díj akkor én elhiszem nem vittem még szervízbe a motorjaimat
A két részt különbözik eléggé. Az "állórész" a generátorod tekercse. Ha az lenne szar, nem lenne jó a töltésed.
A jeladónak meg ugye a gyújtáshoz van köze. Szóval inkább jeladó. Mérd meg az ellenállását a jónak meg a rossznak.
Jóestét.
Suzi DR 600 gyújtásproblémás.Pufog durrog a motor,alapjárat nincs .
Gyertya új,csatlakozásokat átnéztem,kölcsön trafót,gyújtáselektronikát próbáltunk rá.Semmi.
Aztán kölcsönbe kaptam rá oldaldeklit az állórésszel jeladóval,azzal úgy néz ki jó.
A kérdésem az,hogyan lehetne kimérni mi beteg az oldaldeklimben?Állórész v. jeladó?
én se tudom mennyi csak a hasamra csaptam aztán mondtam egy árat de kb 2000-3500 körül tippelek mert félig lebontva viszem oda és nem kell annyit dolgozni rajta meg hát mi is szétszedtük és azért tudjuk mennyi idő szét kapni a beállitás meg szerintem nem lehet több 20-25 percnél én igy gondolom.
hát igen ez baj mert én dunaújvárosi vagyok és most oda vissza benzinbe az kb 2ezerbe kerülne nekem és most itt a városunkba kb 1000ft körül csinálná meg de ezt még nem tudom pontoson hogy mégis mennyit kell majd perkálni.
és merre vagy helyileg mert oké hogy megcsinálod meg köszi hogy igy felajánlod csak ha az ország másik végébe vagy akkor semmi értelme hogy elvigyem hozzád.
Nézd át a biztonsági kört,oldal támasz-kapcsoló üres-kapcsoló stb, vagy a gyújtáskörben van valami kontakt hiba,ami a blokk, illetve a motor rázkódásakor jelentkezik.De még husz más baja is lehet.Én az "üres"kapcsolóra gyanakszom.
Sziasztok. Kezdő motoros vagyok van egy kis kondom a motorral.(Hayabusa K3) Elején ugy kezdődőt, hogy elinditotam a motort sebeségbe raktam és amikor kiengetem a kuplungot lefuladt a motor.(adtam gázt böven) elején arra gondoltam hogy a kitámasztó biztonsági kapcsoloja szorakozik. De mostanában egyre gyakraban még elinditani sem tudom (az indito motort forgatja). Akkor olyan is előfordul hogy lasítok a motorral viszaváltok egyesbe és szintén leáll a motor.
A segítséget előre is köszönöm.
Zsolt
Szia!
A sportlégszűrő nem árt, úgy legalábbis jobban kap levegőt... Utánállítani viszont szükéges lenne... Szakszervízben megfelelő műszerrel be tudják neked állítani a motort.
Sziasztok!
Van 1 GSXR600K4-es motorm.Vettem rá 1 Leo vince spordobot.A fogyasztása baromira megnött a motornak.Ha bele kerül a sportlégszűrő vissza áll a fogyasztása?Kell utólag állítani valamit?
Csak kiváncsi vagyok.Létszi segítsetek!
A jeladónak meg ugye a gyújtáshoz van köze. Szóval inkább jeladó. Mérd meg az ellenállását a jónak meg a rossznak.
Suzi DR 600 gyújtásproblémás.Pufog durrog a motor,alapjárat nincs .
Gyertya új,csatlakozásokat átnéztem,kölcsön trafót,gyújtáselektronikát próbáltunk rá.Semmi.
Aztán kölcsönbe kaptam rá oldaldeklit az állórésszel jeladóval,azzal úgy néz ki jó.
A kérdésem az,hogyan lehetne kimérni mi beteg az oldaldeklimben?Állórész v. jeladó?
2. (vagy) cseréld/tisztítsd ki a légszűrőt
Tudna nekem valaki segiteni?Győr-Győr környékén lehet e fékpados , teljes motor-futóműdiagnosztikát csináltatni?
Attila
A segítséget előre is köszönöm.
Zsolt
A sportlégszűrő nem árt, úgy legalábbis jobban kap levegőt... Utánállítani viszont szükéges lenne... Szakszervízben megfelelő műszerrel be tudják neked állítani a motort.
Van 1 GSXR600K4-es motorm.Vettem rá 1 Leo vince spordobot.A fogyasztása baromira megnött a motornak.Ha bele kerül a sportlégszűrő vissza áll a fogyasztása?Kell utólag állítani valamit?
Csak kiváncsi vagyok.Létszi segítsetek!
Köszönöm de mire felgurulok pestre az másik 15 ropi,arrol nem beszélve hogy így nem szivesen megyek vele messzebbre....