Helló Mondenki !
Nekem lenne egy DERBI DRD PRO motorom 17,5 karbival, csak 70-t megy mit lehetne vele csinálni ,hogy jobban menjen ?
Most 87,5 főfuvóka van benne ,a súber közép állásba van !
köszi előre is minden segítséget .
Pár kérdés Uraim, várom a megoldásokat ha van pár szabad percetek írni:)
Van egy Honda Pax Club motorom, ugyanaz a blokkja mint a Honda -Tactnak, AF15vázszám, AF05motor. Egyik kérdésem, 12 v 6V aksis? Másik, mekkora az ajánlott szíjméret, és ha eggyel szélesebbet rakok bele akkor többet fog-e menni 50nél, valamint milyet lenne érdemes vennem bele, melyik motor szíja jó bele. Ezek után egy apróság, mekkora a tankja:) ÉS végül, egy beletört kulcsot hogy szokás kivenni a ghyujtáskapcsolóból?
üdv.
segítségeteket kérném: aprilia rx 50 es moc..
valami van az alapjáratával.. nem mindig van... néha hidegen nincs néha melegen van amior meg soha nincs alapjárat.. karbi ki van pucolva... bármien gondolatot szivesne fogadok... már nagyon elegem van belőle... oylan mintha leffuladna, mintha sok benzint kapna... de viszon ha kicsi gázt adok nem füstöl tehát sztem nem üzemanyag ellátással van gond.. segitsetek pls..
Ha kell 1 jó szerelő,hívj , !
Red Moto Service 06-20/4687396 piros.zsolt@upcmail.hu
...minden a motorodért!
Javítás-Alkatrész-Tuning-Vizsgáztatás
-stb.
Széles utat !
Egy kérdésem lenne, mielőtt jönnének a beszólások, a kérdés egy haverral való vitábol ered, és mivel tapasztalni még nem tudtuk sem kipróbálni igy a ti véleményetekre lennék kiváncsi, ill ha valaki probálta már a tapasztalatokra!
naszoval a kérdés hogy motor szállitás szerintetek megoldható e futón, vagy raktérben, kikötés nélkül egy olyen szerkezettel, ami az első és a hátsó kerék tengelynél lévő felfogatással fogná meg a motort. Egy emelő szerü szerkezet lenne, csak nem az emelőszemre, hanem egy megfelelő méretű tengelyen átdugott csővel tartaná a motort. Igy a felborulás (megfelelő szerkezet rögzités esetén) lehetetlen. Viszont ez a viszonlag merev és fix támasztás nem lenne valamire rosz hatással? Rázkodásnál bukkanónál, stb, mennyire terhelné meg a keréktengelyt? Köszi a tippeket!
Akkor, ha lavetted a fedelet, akkor keress egy jó hegsztő embert, és tegyetek a felületre egy monnyuk M6-os anyát, a furatra, amiben a beszakadt csavar van. Az anya furatán beCOzva ügyesen hozzáhegeszthető a csavar maradványa. Utána az anya segítségével kitekerhető a cucc.
Magnézium blokknál nem tudom mi van, úgyhogy akkor nem mondtam inkább semmit.
De aluból már többször megoldottam így.
1 kétütemű 125-ös rezóját ki lehet herélni, vagy érdemes?
kiégettem de nem lett erősebb a gép.
Új dugó gyűrű, prox, henger fúrva frankón bejáratva..
és gyenge...
mi lehet még esetleg kipufogó?
Abból következtettem, hogy a blokk összehúzó csavarok általában M6-osak, 10-es fejjel. Mint az ominózus csavar mögötti. (a képen)
Márpedig ennek ugyanakkora a feje.
Persze tévedhetek is...
Nekem lenne egy DERBI DRD PRO motorom 17,5 karbival, csak 70-t megy mit lehetne vele csinálni ,hogy jobban menjen ?
Most 87,5 főfuvóka van benne ,a súber közép állásba van !
köszi előre is minden segítséget .
Van egy Honda Pax Club motorom, ugyanaz a blokkja mint a Honda -Tactnak, AF15vázszám, AF05motor. Egyik kérdésem, 12 v 6V aksis? Másik, mekkora az ajánlott szíjméret, és ha eggyel szélesebbet rakok bele akkor többet fog-e menni 50nél, valamint milyet lenne érdemes vennem bele, melyik motor szíja jó bele. Ezek után egy apróság, mekkora a tankja:) ÉS végül, egy beletört kulcsot hogy szokás kivenni a ghyujtáskapcsolóból?
segítségeteket kérném: aprilia rx 50 es moc..
valami van az alapjáratával.. nem mindig van... néha hidegen nincs néha melegen van amior meg soha nincs alapjárat.. karbi ki van pucolva... bármien gondolatot szivesne fogadok... már nagyon elegem van belőle... oylan mintha leffuladna, mintha sok benzint kapna... de viszon ha kicsi gázt adok nem füstöl tehát sztem nem üzemanyag ellátással van gond.. segitsetek pls..
Lenne egy kérdésem! Nincs vkinek K1-s 750 Gsx-r-hez szerelési kézikönyve? Mert sehonnan nem tudtam letölteni.
Előre is kösz!
Red Moto Service 06-20/4687396 piros.zsolt@upcmail.hu
...minden a motorodért!
Javítás-Alkatrész-Tuning-Vizsgáztatás
-stb.
Széles utat !
Egy kérdésem lenne, mielőtt jönnének a beszólások, a kérdés egy haverral való vitábol ered, és mivel tapasztalni még nem tudtuk sem kipróbálni igy a ti véleményetekre lennék kiváncsi, ill ha valaki probálta már a tapasztalatokra!
naszoval a kérdés hogy motor szállitás szerintetek megoldható e futón, vagy raktérben, kikötés nélkül egy olyen szerkezettel, ami az első és a hátsó kerék tengelynél lévő felfogatással fogná meg a motort. Egy emelő szerü szerkezet lenne, csak nem az emelőszemre, hanem egy megfelelő méretű tengelyen átdugott csővel tartaná a motort. Igy a felborulás (megfelelő szerkezet rögzités esetén) lehetetlen. Viszont ez a viszonlag merev és fix támasztás nem lenne valamire rosz hatással? Rázkodásnál bukkanónál, stb, mennyire terhelné meg a keréktengelyt? Köszi a tippeket!
Igen! De nem indul meg! :(
Akkor, ha lavetted a fedelet, akkor keress egy jó hegsztő embert, és tegyetek a felületre egy monnyuk M6-os anyát, a furatra, amiben a beszakadt csavar van. Az anya furatán beCOzva ügyesen hozzáhegeszthető a csavar maradványa. Utána az anya segítségével kitekerhető a cucc.
Magnézium blokknál nem tudom mi van, úgyhogy akkor nem mondtam inkább semmit.
De aluból már többször megoldottam így.
jolly moto
kiégettem de nem lett erősebb a gép.
Új dugó gyűrű, prox, henger fúrva frankón bejáratva..
és gyenge...
mi lehet még esetleg kipufogó?
Márpedig ennek ugyanakkora a feje.
Persze tévedhetek is...