Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

szevasztok
egy olyan kérdésem lenne hogy van egy vfr 400-asom és amikor elundulok vele és húzom neki a gázt akkor megtorpan és kicsit nehézkesen indul egykerekezni se tudok vele a karbikat megnéztük és tiszta és ha elvinném szinkronoztatásra akkor szerintetek ez elmulna tanácsokat várok előre is köszönöm
A szelephézagot pedig korongokkal tudod állítani! Vékonyabbal, vagy vastagabbal! Az emelőtőke alatt találod őket!
Úgy nem lesz jó! Úgy kell, hogy: henger fel, műanyagok a helyükre. majd látni fogod, hogy a henger öntvényében van egy ülék a rergéscsillapító műanyagnak, ha a hengerfej fel van téve, akkor már se ki, se be! A lánc az akár utóljára is maradhat! Feltéve, ha le van véve a primer hajtás fogaskereke!
okés értem köszi
akkor a követerő képen fogom öszerakni ha nem jó szolj !
henger hengerfej fel ! aztán műanyagokat helyére vezlántbe vez tengely be vezsérlést beálít lehúzom aztán feszítőt betekerem és mehet utánna minden a hejére ? ugye jól írtam?


jah és a szelephézagot hogyal lehet álítani ? ha netán nem lenne jóó..
Az egyeneset előtte, az íveset lehet utána is! És aztán a veztengelyeket!
értem
de most én arra vagyok kíváncsi hogy a lánc előtt avgy után rakjam e be ?
mert ugye az is foglalja a hejet......
Ja, a két hosszú műanyagra gondolsz? Azt jó már akkor amikor a henger fent van, mert utána már nem tudod majd! Legalábbis az egyeneset tuti hogy nem!
értem
csak az érdekel hogyha megvan a vez lánc meg minden akkor hogyan továb
rengeteget szerelek de a vezérlésel nem akarok játszani engem az érdekel hogy az a 2 műanyag izét mikor kell beletenni ?

én úgy gondolom hogy hengerfej lennt van.....

szal szelepek helyére meg minden utánna vez tengelyeket fel 2 műanyag feszítőt helyére aztán vezlánc fel a megfelelö hejre....ha minden ok akkor lehúzni!

jó a sor rend ?
FeszítőKET? Csak egy van! A többi csal reggéscsillapítást szolgál! Egyébként a feszítőt azután kell berakni, miután lehúztad a veztengely csapágycsészéit! Aztán lassan forgasd át, hogy jól van-e összerakva. átforgatás után ellenőrizd, hogy minden jelölésen van-e. Ha viszont akad, akkor ne erőltesd mert szelepgörbülés lesz a vége! Rosszabb esetben törés!
Nincs mit!
Köszi az infókat!
10 volt körül jó, 8 volt alatt valami baj van. Esetleg meleg motornál kivenni a dekliből a főtengely dugót, és megpróbálni krovával forgatni a főtengelyt, nem szorul-e valami a blokkban .
Ezek már meg voltak , sőt az önindítót is szétkaptam de semmi változás , és csak melegen csinálja. Milyen értéken kell lenni az indítás közben? Azt még nem mértem meg.
Meg kellene mérni, hogy indítózás közben mennyire esik le a feszültség az aksin. Meg megnézni a sarukat, a testkábelt, önindító csavarját ahova a + megy, esetleg a relét. Egy rosszul érintkező saru, oxidréteg miatt is lehet.
OK köszi!
Egyébként azért kérdeztem, mert ha meleg a moci (80-100 fok) akkor az önindító ngyon nehezen indít. Az aksi új.
Sziasztok!
Hol kaphatok yamaha xj 600 51j (3km)-hez szelepdekni tömítést?
Az jó. Az a lényeg, hogy 13 fölött legyen, de 14.4 alatt minden fordulatszámon. De ez minden savas ólomakkumlátorral szerelt 12 voltos járműre igaz .
Igazad van , de ahogy írtad én a feszültségre gondoltam.
Akkor 13-13,9 V az Ok?!
Hy!

Mivel msot nemetorszagban vagyok, a mocit otthon nagy generaloztuk! Fullra fellett ujitva a hengerfej, ujra lett gyuruzve, es a tomitesek is ujjak, midnent japanbol rendeltem hozza! Most el akaorm adni, de szeritnetek mennyit fog ki birni, eveket, vagy 10-20ezer kilometert...?
Az aksit nem volttal tölti, hanem amperrel. Működő motornál a feszültség 13-14.4 volt között kellene lennie.
Tudja valaki hogy 750 srad hány V-al tölti az aksit? Tól-ig.
helló megint én
lennél olyan kedves és leírod nekem a pontos menetet !
megvan minek hogyan kell álnia csak hogy a feszítőket mikor kell berakni meg ilyenek..........
jah meg a szelephézagot hogyan lehet áítani ?
Kinai motorhoz, robogóhoz quadhoz, minden amire szükséged lehet.
REDHOTMOTORS.HU
Márkafüggetlen szervizünk is vár.
Szerviz tel:06204842543
Vidd kulcsmásolóhoz! Profihoz.
mivel néha jó ezért sztem szimering nem rosz... légszűrő nélkül is volt régen alapjárat szóval az sem lehet gond... én gyujtásra gyanakszom vagy a kipuffot kell pucolni ezek okozhatnak ijet?