szevasztok
egy olyan kérdésem lenne hogy van egy vfr 400-asom és amikor elundulok vele és húzom neki a gázt akkor megtorpan és kicsit nehézkesen indul egykerekezni se tudok vele a karbikat megnéztük és tiszta és ha elvinném szinkronoztatásra akkor szerintetek ez elmulna tanácsokat várok előre is köszönöm
Úgy nem lesz jó! Úgy kell, hogy: henger fel, műanyagok a helyükre. majd látni fogod, hogy a henger öntvényében van egy ülék a rergéscsillapító műanyagnak, ha a hengerfej fel van téve, akkor már se ki, se be! A lánc az akár utóljára is maradhat! Feltéve, ha le van véve a primer hajtás fogaskereke!
okés értem köszi
akkor a követerő képen fogom öszerakni ha nem jó szolj !
henger hengerfej fel ! aztán műanyagokat helyére vezlántbe vez tengely be vezsérlést beálít lehúzom aztán feszítőt betekerem és mehet utánna minden a hejére ? ugye jól írtam?
jah és a szelephézagot hogyal lehet álítani ? ha netán nem lenne jóó..
értem
csak az érdekel hogyha megvan a vez lánc meg minden akkor hogyan továb
rengeteget szerelek de a vezérlésel nem akarok játszani engem az érdekel hogy az a 2 műanyag izét mikor kell beletenni ?
én úgy gondolom hogy hengerfej lennt van.....
szal szelepek helyére meg minden utánna vez tengelyeket fel 2 műanyag feszítőt helyére aztán vezlánc fel a megfelelö hejre....ha minden ok akkor lehúzni!
FeszítőKET? Csak egy van! A többi csal reggéscsillapítást szolgál! Egyébként a feszítőt azután kell berakni, miután lehúztad a veztengely csapágycsészéit! Aztán lassan forgasd át, hogy jól van-e összerakva. átforgatás után ellenőrizd, hogy minden jelölésen van-e. Ha viszont akad, akkor ne erőltesd mert szelepgörbülés lesz a vége! Rosszabb esetben törés!
10 volt körül jó, 8 volt alatt valami baj van. Esetleg meleg motornál kivenni a dekliből a főtengely dugót, és megpróbálni krovával forgatni a főtengelyt, nem szorul-e valami a blokkban .
Ezek már meg voltak , sőt az önindítót is szétkaptam de semmi változás , és csak melegen csinálja. Milyen értéken kell lenni az indítás közben? Azt még nem mértem meg.
Meg kellene mérni, hogy indítózás közben mennyire esik le a feszültség az aksin. Meg megnézni a sarukat, a testkábelt, önindító csavarját ahova a + megy, esetleg a relét. Egy rosszul érintkező saru, oxidréteg miatt is lehet.
Mivel msot nemetorszagban vagyok, a mocit otthon nagy generaloztuk! Fullra fellett ujitva a hengerfej, ujra lett gyuruzve, es a tomitesek is ujjak, midnent japanbol rendeltem hozza! Most el akaorm adni, de szeritnetek mennyit fog ki birni, eveket, vagy 10-20ezer kilometert...?
helló megint én
lennél olyan kedves és leírod nekem a pontos menetet !
megvan minek hogyan kell álnia csak hogy a feszítőket mikor kell berakni meg ilyenek..........
jah meg a szelephézagot hogyan lehet áítani ?
mivel néha jó ezért sztem szimering nem rosz... légszűrő nélkül is volt régen alapjárat szóval az sem lehet gond... én gyujtásra gyanakszom vagy a kipuffot kell pucolni ezek okozhatnak ijet?
egy olyan kérdésem lenne hogy van egy vfr 400-asom és amikor elundulok vele és húzom neki a gázt akkor megtorpan és kicsit nehézkesen indul egykerekezni se tudok vele a karbikat megnéztük és tiszta és ha elvinném szinkronoztatásra akkor szerintetek ez elmulna tanácsokat várok előre is köszönöm