Csúnya is lenne ha ez 6-os lenne Csak megismerek egy 5-ös csavart így gépész iskolával, na meg ránézésre is látszik (bár a képen nem lehet egyértelműen kivenni, de hidd el ez nem 6-os... )
Nem hiszed el, de kézzel tekertem be, és akkor kezdtem volna el rendes crovával, de fél fordulatot sem ment, hanem elkönnyült és vége... Szóval nem volt nagy nyomaték... Hacsak nem olyan erős a 2 ujjam
Ha valaki tud adjon tanácsot.Van egy 250-es etz-m,fel lett ujítva az egész blokk ki lettek cserélve a kuplunglamellák.Ahogy be akarom húzni a kplungot nagyon nehezen lehet behúzni,olyan mintha nem emelne ki.Ha megy a motor akkor meg már egy kis húzásnál is reszelő,csikorgó hang jön a kuplung felől.Nem tudok rájönni mi lehet a baj.Tud valaki segíteni?
Meg a szar 5,6 os lágyvas csavarokat veszik , ahelyett, hogy imbusz csavart vennének,az alapból 8,8-as, de van 10,10 es csavar is ! És az utóbbi kettő biztos nem szakad bele!
nagyobb csavaroknál mi is csináltuk
tuti a rozsdamentes pálca ehhez
5ösbe a co is szenved...
pont a közepébe pontozni és megfúrni 4.5össel és kijön a csavar menete
ilyen egyszer sikerült nekem 25 év alatt......
ha van hely lesz belőle legrosszabb esetben 6-os menet
nem hiába kellene ám kidobálni a csavarokat kiszedés után....csak sóher a nép.....meg lusta újat beszerezni.....
Tudok rá megoldást ! Ha nem túl mélyen van a beszakadt csavar , akkor egy ügyes hegesztő felhegeszti rövid pöttyökkel CO géppel , majd fogóval ki kell hajtani.
A mai olajcserém elmaradt, vagyis félbe szakadt, mint az olajszűrő csavarja is.
Hogyan lehetne kivadászni belőle a bennmaradó csavart ? (5-ös) Van rá valami spéci szerszám vagy balmenetes ketyere ?
PLS HELP
Nagyobb motoroknál az alsó tartományt hangolják csendesre és környezetbarátra. Ezért nem gondolnám, hogy a főfúvókát, ami 3/4-full tartományban kap főszerepet, spórolnák el. Ezt egyszerűen ellenőrizheted, ha a gyertya könnyen hozzáférhető: a meleg motornak adod az ívet 10-15 percig, fullgáznál kuplung be (gáz el), motor leállít, megáll, gyertyát kiszed (kezet nem égetni meg). Ha az "őzbarna", akkor kár hozzányúlni.
Azért akarok bele nagyobb fúvókát mert gyárilag kisebb van benn mint ami kellene... yamaha XT 125 a donor (blokk és karbi), viszont míg az XT-ét 105-ös fúvókával szerelig addig az én Tomos-omat csak 100-assal, pusztán azért hogy kicsit környezet barátabb legyen... ha a teljesítményen akranának vissza venni akkor nem egy teljessen nyitott akra rendszerrel adnák ki XD
Lenne két kérdésem, és előre is nagyon köszönöm, ha tudtok segíteni.
Elsőként az lenne a kérdésem, hogy nemrég vettem egy első fékmunkahengert egy derbi motorra, elvileg azon volt. Feltettem a motorra, amin az előző munkahenger tökéletesen működött viszont a motor eldőlése után letörtek a karfogó fülei. Ezek utána ez a munkahenger alig akar megmozdulni. Gondoltam régen kapott olajat és nagyon nehezen mozog, szétszedtem és bekentem olajjal miután kitisztítottam a belsejét. A gumigyűrűk közül az egyik kicsit sérült, de nagyon pici a karc rajta. Ezek után összeraktam, tettem olajat a munkahengerbe és próbáltam megindítani a dolgot. Ezek után annyi tapasztaltam, hogy benyomás után kb 5 perc alatt jön vissza akkor is maximum a félútig.
Azt szeretném kérdezni, hogy valaki szembe került-e már ezzel a problémával és tudnátok-e tanácsot adni mit kezdjek ezzel a munkahengerrel.
A másik kérdésem ugyanerre a motorra vonatkozik. Mivel a motor felújítás alatt volt, ami közben henger csere is történt, most próbálom összehozni, hogy el is induljon a gép.
Szikra van, benzin elvileg egy új karburátorból van, és levegő is van. Nagyon nem akar beröffenni a kicsike, pedig egy másik karbival már egyszer elindult, de mivel az nagyon kicsi karbi volt és törött volt a szivatókarja le kellett cserélni. Szerelő ismerősöm azt mondta lehet a főtengely szimeringek rosszak már és lehet ott kap olyan falsot amitől nem indul el. Esetleg valakinek van valami ötlete, hogy ezt anélkül, hogy szétbontanám feleslegesen a blokkot honnan tudnám leellenőrizni?
Nagyon köszönöm, ha bármelyikben tudnátok segíteni!
Miért raksz nagyobb főfúvókát?:
Csak úgy, és gondolod hozzácsapsz egy nyitottabb légszűrőt...?
Abszolút hibás a koncepciód szvsz. A motor egy légpumpa. Ha növeled az átmenő levegőt, igazítod hozzá a főfúvókát először, olyat, amelyik a legnagyobb erőt eredményezi max fordulat körül. Azután hangolod az alacsonyabb fordulatokhoz.
Az majd kiadódik! Lehet hogy a subertűn is kell majd állítani, mert a főfúvóka csak teljes gázon "dolgozik", részterhelésen a fúvókatű szabályozza a levegőhöz keverendő benzin mennyiségét! De ez majd akkor derül ki, ha kipróbálod!
A fedelet le tudod venni?