ugy néz ki hogy egy tengelyen van egy félkör alakú súly. Olyasmi mint a fötengely egyik sonkája amin van egy jelölés.Egy kis pont aminek ösze kell lenni hangolva h ne rázzon szét semmit.
egy idióta kérdés tőlem ::
125ös gyorsaságikban illetve endúróban(2T) van kiegyensúlyozó tengely?
ha van valaki képet tudna róla lökni? még nem találkoztam ilyennel
mert lehet hogy az enyémben is az zakatol picit
csak a kiegyensúlyozótengelyt szokták a főtengelyhez igazítani! Ha nincs és mégis zakatol a vas, akkor vizsgáld meg a fogaskerekeket és a csapágyakat, nem-e ki vannak feküdve!
Szerintetek az mitöl van hogy ha sebességbe inditózok kuplungal akkor nehezebben teker az öninditó.Nem is rögtön alapjáratra ugrik ha beindul hanem kb 500-rol megy fel alapra.
Üresben meg semmi,nem gond csak érdekel mitöl lehet ez?
A kuplung pedig kiemel rendesen,nemrég volt lamella cserélve...
most vettem észre a gyertyán a made in france feliratot
a csigazabáló gyertya nem lehet a ludas? legalábbis részben?
zsiguli anno el sem akart indulni ilyen gyertyával..........
de ha álló helyben van forgatva a cagiva, sokkal remegősebb mint az xt
4t gépekben is van ilyen?
125ös gyorsaságikban illetve endúróban(2T) van kiegyensúlyozó tengely?
ha van valaki képet tudna róla lökni? még nem találkoztam ilyennel
mert lehet hogy az enyémben is az zakatol picit
Szerintetek az mitöl van hogy ha sebességbe inditózok kuplungal akkor nehezebben teker az öninditó.Nem is rögtön alapjáratra ugrik ha beindul hanem kb 500-rol megy fel alapra.
Üresben meg semmi,nem gond csak érdekel mitöl lehet ez?
A kuplung pedig kiemel rendesen,nemrég volt lamella cserélve...
a csigazabáló gyertya nem lehet a ludas? legalábbis részben?
zsiguli anno el sem akart indulni ilyen gyertyával..........
2.ra már csak eltalálom hová akartam