Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Remélem hosszabb lesz 5 szemmel, és ugrálni fog, ha ilyen hülye vagy... de csak a csere után gyere rá amikor már kivetted a lengővillát, és visszaraktad...
Az is egy barom lehetett... a maradék pár szemet meg pillanatragasztóval összeragaszotta mi?
Gratulálok ha annyi eszed van...
jobb ötlet nincs esetleg ha sikerül rávarázsolni .... egyszerübb a szerszámmal megcsinálni .. de mi a gond olyan húzós ha elviszed valakihez ?
DE, sokat is segített... Már sok ilyen emberkét felvilágosítottam én is!
Most csak tőszavakban írom le, mert már unom.
Kicseréled otthon az első és hátsó fogaskereket, és a lánccal elviszed szervizbe.
Erre gondoltam en is, es igy is akarom, szerintem jobb ha nem szedem szet a lancot, ha nem muszaj. Csak nem egyszeru, es ezert kerdeztem, gondoltam valakinek van valami jobb otlete
egyik ismi a zzr-en szétkapta a hátulját és úgy tette bele a láncot
mondjuk nem a leggyorsabb módszer.........
Szivesen máskor is ! fel lehet szerelni láncszerelő szerszám nélkül is ha kiveszed a hátsó villát (legalábbis néhány motornál)
én meg arra jutok hogy ez ilyen, és nincs mit tenni.........
ha betömöm ronggyal a légszűrőt akkor nem igazán torpan gázadásra, de akkor meg nem igazán megy.........
Ezzel sokat nem segitettel, de azert koszi.
Sziasztok.Tudtok segiteni,2005 ös 636 om van.
Télen szét volt szedve,és miota összeraktam menet közben folyamatosan világit a immobiliser lámpa.Mit lehet vele tenni?
Köszi
Van egy olyan gyanúm, hogy a gyújtásod esetleg nem jó helyen van?Esetleg stroboszkóp lámpával rendelkező ismerősöd?Vagy egy hibátlannal megpróbálni ?!Tanácstalan vagyok, mint aki nincs felhomályosítva!
Elviszed egy szervizbe ..... vagy megveszed a speciális szerszámot amivel szét lehet szedni aztán összenyitolni ..... 20000 és 45000 közt már van használható szerszám ....
Hello. Vettem uj lancszettet a mocimra, es azt szeretnem kerdezni, hogy mit ajanlotok, hogy tudom konnyebben es egyszerubben kicserelni, vagy hogyan csinaljam. CBR 600-am van, F2 es Regina lancott vattem, gyarilag ossze van rakva, vagyis nincs vege. Meg nem csinaltam es jol jonne valami info. Elore is koszonom
cdi&trafó
Valaki legyen szives megmondani h egyik pillanatrol a másikra miért kezdett el DURROGN i az RMZ ha visszaengedem a gázt v motorfék üzemben..
Sziasztok!

Érdeklödnék nincs-e valakinek valami használható infója Honda Xl 125-ös vezérlés beálitásáról.

van a lendkeréken 1 F, 1 T betü,meg két vonás. mit hova kell álitani.
ha valaki tud segiteni, az alábbi e-mail címre kérném az infókat:xbaggio@freemail.hu
elöre is köszi.
xbaggio
Hello mindenkinek!
Tanácstalan vagyok,kérlek segítsetek !
Van egy honda MTX 125 cc 1983-as utcai enduróm azt szeretném kérdezni hogy a 80cc mtx szintén 83-as endurónak a km/h illetve a komplett műszerfalát rá tudom e rakni a 125cc-re?!
Előre is köszi
Szevasztok!
Ezen milyen gyújtás van?
no
eszembe jutott egy esztergályos gyors leköszörültettem vele 130ra a 150es fúrót
de semmi változás
100on is 118on 130on mindenhol leáll gyors gázhúzásra
súblertű le-fel állítgatva mindig ez van..........
sőt a 130ason mintha jobban leállna
Szasztok

TTR 600 2001-es szelephézagait meg tudná mondani valaki?
Kösz elöre is
Nem is igen van, de fúrd 1,5-re most 1,35 van benne.
addig keresgéltem amíg nem találtam egy fúvókát.......
mondjuk 66os volt a legnagyobb
felfúrtam 100ra akkor is ugyanez a jelenség
torpan, leáll
tehát nagyobbra kellene fúrni
150es (1,5mm) a következő fúróméretem nem nagy ez az ugrás?
1,2 1,3 ilyen fúróról nem hallottak a boltosok
könyűek a görgőid, légkulcs nélkül nem szakszerú azzal meg 5 perces munka
nem lehetne a fúvókát vmivel betömni és kifurni? 118asra asszem 0,18 as fúróval?