Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hello!
Aprilia Sr 50 Di-Tech robogómmal az a problémám hogy elindítom és utánna kb 10-15 másodperc múlva leáll, folyamatosan ezt csinálja!Új gyertya van benn! (Injektor befecskendez ha ráadom a gyújtást, és addig megy amíg azt a benzint el nem égeti majd lefullad! Mitől lehet ez mi lehet a baja?
Hmmm...én a durrogást a karbisoron a levegő csavarral tudtam javítani... Talán 2,5-ről 3,5-re tekertem? Vagy zártam? Már nem tudom, de csökkent a durrogások száma, nyitott dobnál...
Ma mentem pár kör kipuff nélkül is.
Hidegen semmi különös,de miután bemelegszik motorfékre olyanokat durrog,hogy pfff.
Ha a dob rajta van akkor is ezt csinélja csak mivel gyári nem hallani a durrogást. Ez a sok benzin miatt van?
ÉS ha igen akkor miért csak melegen,elvileg hidegen is sokat kap akkor.(mondjuk szivatót sose használok)de ha zárok a kaján tök gyengén megy.
Hát nem igazán. Ha lenne olajhűtő, akkor megérteném...
Lehet kifolyt neked is a túloldalon mint nekem...
A szűrőre gondoltam tehát mondom 2,5L,de nem 3-om.
7deci nem fér a szűrőbe...
Olajhűtő nincs....
Van rajta olajhűtő? Meg az olajszűrőbe is megy valamennyi...
Hali

A blokk oldalára az van írva nekem hogy 2300ml oil.
Namármost cseréltem ma olajat meg szűrőt.
Vettem 3L Repsol Full Syntetic olajat mondván hogy bőven elég lesz.

Beleöntöttem 2L beindít járat stb. megvártam míg lefolyik,utánna még 3-om decit,és elmentem egy pá körre.
Hazajövök vártam egy órát nézem a kis ablakocskába semmi olajszint. Addig addig míg beleöntöttem mind a 3-om litert és éppen elég lett,most a pont középen van.

Na akkor most hogy van ez? Miért van a blokkra 2300ml írva mikor a 3L éppen elég lett?
lehet jönni van errefele jóféle pacalleves
Jóestét mindenkinek!
80cc honda MTX endurónak a műszerfalát szeretném rátenni egy 125cc honda MTX-re meglehet ezt oldani?Még nincs megvéve a műszerfal de nem szeretném fölösen kidobni a pénzt! Köszi a segítséget!
Az vagyok. De inkabb megyek akkor masik varosba itt a kornyeken, mint hogy odaig menjek. Majd lanccsere utan esetleg.
nem tudom milyen bonyolult lehetett
nekem az xt-n kb 1 óra kivenni a rugóstagot másik óra lehet a lengőkar (bár még nem próbáltam)
zzr némileg burkoltabb
nekem simán szét van az összekötőszem valami hidegvágóval ütögetve...
eddig bírta ezután is fogja
Ok. Meg a telót is ellenőrizhette...
nem adok tanácsot ilyent még nem csináltam.......
csak leírtam mit csinált egy ismerős
1 nap alatt kész volt
legalább megzsírozta a lengőkar csapágyát
elég hosszú túra lenne ... székelyföldi gyerek vagy ?
Híííjj bazzzz... Akkor nem igazán tudsz ideugrani kicseréltetni mi? Nincs a közeledben valami márkaszervíz?
Ugy 500 km-re
Mennyire vagy Mo-tól? Itt 2-3000Ft-ért kicserélik bárhol...
Na ja, erre nem is gondoltam... Vagy kifúrni?
meik város ? Biharhoz közel van ?
kikötni ? az melóigényes ! egy darab fekete szigszalag megoldja a dolgot és már nem is világít
Koszi a jokivansagot. Elvinnem en szervizbe, csak tudod itt nalunk nem minden sarkon van szerviz, sot a varosomba nincs is sajnos.
Kikötöd?
A moci beindul? Nem merült le az elem a kulcsban? Lehet az a baj, h sokáig volt aksi nélkül?
Te meg ne adj hülye tanácsokat inkább...
Légyszi'! valaki!
Ha tudtok olyan embert,akinek van Suzuki GR650 típusú motorja szóljatok már nekem.Ritka lehet nálunk,és szeretném vele felvenni a kapcsolatot egy kis eszmecserére.
Köszi!