Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hello! Már többször hallottam,gondoltam megkérdezem,azt hogy 2üteműeknél,ricinusolaj a bengába? Igaz,hogy nagyon szép kékes füstje,illata lessz és persze nagyon jó a paripának?
Én tudom! Már szinte becsukott szemmel szerelem! Főtengelyt T-jelölésre, kipuff vezérműtengely 1-es jelölését osztósíkra, aztán a kipuff veztengely 2-es jelölésétől számolva a 15. lánccsap kerül a szívó veztengely 3-as jelöléséhez! És lehúz 10Nm-el!
Nagyon helytelen ez a negativ hozzáállás !
50 év múlva földöntúli boldogság lesz az is ha messzebb tudok vizelni a lábfejemnél, nem motort berúgni
Mi lesz veled a következő 50 évben , ha mér most ennyire leadod!Fel a fejjel! Semmi remény !
de szerintem 20 évesen.....
40felé már nincs annyi lelkesedés az emberben
régebben mi is szimóval verettünk, volt hogy útközben cseréltem gyűrűket mert ette...
holnap tervben van egy kisebb kanyar, nyugis tempóban max 100-150km tesztvezetés, milyen a gyertya mennyi a fogyasztás stb stb
A Simsonka a 4,5 lúval nem ment ennyit. És 220 km -es köröket tettem vele.
kicsit idióta 14:40es hajtása van 5.ben 40-50km/h sebesség ami rezgésmentes
utánna vibrál egész rendesen, 90km/h már zsibbadok bokáig
ez egy enduro nem speed.....
Én anno domini: Simson Starral , kijött átlagsebességnek 27 km/ óra ! Nem rossz érték !
hááát egyszer talán szavadon foglak.....
annyit egyenlőre nem terveztem motorozni egyszerre evvel...
előbb a hajtásán kell nyújtani, mert túl pörgős jószág, utánna lehet vele messzebb is menni
Én meg azt valószínűsítem, nincs a helyén a gyújtásod!Motorozz ide, aztán stroboszkóp lámpával megnézem!
addig eljutottam a cagivával, hogy: kisebb fúvóka, súblertű legfelül, légszűrőszivacs 3 rétegben
így hidegen-melegen 1-2 rúgásra indul (persze ha eltalálja az ember a lendületet)
teljes (gyors) gázhúzásra leáll, de "normális" huzigálásra nem, esetleg picikét torpan
de így lehet használni

ami még zavaró ha meg van kergetve hörögve leáll majd kicsi szünet után 5-6 rugdosás és beindul és megy
nem olyan mint amikor kifogy a karbiból a benzin, mert akkor sehogy sem megy, nekem meg nagyobb fordulaton még menne, de kisebben leáll
sziasztok
nem tudja véletlenül valaki hogy a drz-400-s-s en hogyan kell belőni a vezérlést ?
mert elszakadt a vez lánc és nem tudom mi hogy merre van
és most megvan minden csak be kellene állítani....


Egyébként semmi köze hozzá! Ha jól van beállítva a láncfeszesség akkor nem szakad el!
Attól függ hogy mit állítasz a középső rugón keményebbre! Ha a láncvágót, akkor ...........
Sziasztok, ha a középső rugón állítok hogy keményebb legyen..
El tudja szakítani a láncot egy ugratásnál?
Köszöntem szépen a segítséget,megnézünk mindent!
pl ilyen
vedd le a kipufot és nézd meg nem e kormos a gyűrűk alatt a dugesz ha minkét gyűrű alatt kormos akkor kopott !
Lehet, hogy igazad van,olyan a jelenség, mintha sovány lenne a keverék,vagy kicsi a kompresszió.majd a konzilium kitalálja.
Hello! Lenne egy kérdésem,problémám annak aki ért hozzá!
Van egy Rc 125-öm,és eddig mióta megvettem 1 rugásra indult.Nemrég meglett tekercselve.rendesen működött ,ugynaugy egy rugás,és pötyögött,aztán egyszercsak nem akart indulni rugásra.,csak tolásra,és azóta csak tolásra akar indulni,csak ha meleg akkor indul rugásra.Mi lehet a baj? (szikra van mint a lórúgás akkora) Lehet h kompresszió hiba? Nagyon nem tudok már másra gondolni...Köszönöm a segitséget!
Na a görgőprobléma megoldódott, lett helyette másik...:) Hogy kell lennie a dekniben a berugókar rugójának? Valaki egy fényképet esetleg tudna mutatni, mert akárhjogy is rakom össze, nem jön vissza a kar:S Egy honda Tact/pax club a motor, de nagy különbség nem lehet semmiben, egy képet nagyon megköszönnék
Hát én már nem tudom... Teljesen betekertem és ki a gyárira, és még rá... akkor nyitottam elvileg... nem esküszök meg rá, mert állítgattam sokat...
szerintem valamelyik relével lehet a probléma
Na most nyitottad vagy zártad?
Nem mind1.