Hello! Lenne egy kérdésem,problémám annak aki ért hozzá!
Van egy Rc 125-öm,és eddig mióta megvettem 1 rugásra indult.Nemrég meglett tekercselve.rendesen működött ,ugynaugy egy rugás,és pötyögött,aztán egyszercsak nem akart indulni rugásra.,csak tolásra,és azóta csak tolásra akar indulni,csak ha meleg akkor indul rugásra.Mi lehet a baj? (szikra van mint a lórúgás akkora ) Lehet h kompresszió hiba? Nagyon nem tudok már másra gondolni...Köszönöm a segitséget!
Érted, hogy mondom ugyi?
Pl van az 1, 2, 3 láb. Elsőnek mérsz az 1-2 között, aztán a 2-3 között.
Úgy tudod megtalálni a 2 lábát, h az 1-3-on a teljes értéket fogod mérni.
lehet ezzel a kondival akkor nem lenne akora szikra nyomás alatt,hogy begyujtana?Tököm kivan az utángyártott cumokkal.
-gyürü nem fekszik fel sík felületre
-mekszakitó bütykei nincsenek egy síkban
-mekszakitó tengelyvége lóg
-dugattyúba már szinte berakás elöt beleszorul a gyürü a gyürü horonyba mert olyan keskeny a horony
-subertü még szemmel se hasonlit az eredeti német geometriájára
-stb
Felkinálom étkezésre a nemiszervem azoknak akik ezeket gyártják!
Mivel nem tudom mit és hogyan kell mérni ezért nekiálltam és erre jutottam:
Digitális multiméter sípolós állásba:
Szenzort levettem és két lábon olyat mértem hogy:
Alapállásban 400-és kb 2000-ig felmegy ahogy csavarom a potmétert. De nem ugrál össze vissza hanem szépen lassan ahogy csavarom úgy növekszik. Nemtudom ez jelenheti e azt hogy jó a Szenzor?
A bukógomba már rajta volt mikor vettem,délután lefotózom a felfogatást....
Hali!
Runner01 lenne egy olyan kérdésem, hogy a bukógombát hogy rögzítetted a motorodon, pontosan mien csavarral és hogyan. Megköszönném ha leirnád vagy elküldenéd az e-mail címemre.
Nagy szüksegem lenne rá előre is köszi!
Van 3 lába! 1 hez képest változik a másik 2ő. Az 1ik fogyni fog, a másik nőni. Ha ezt a kettőt összeméred akkor megkapod a teljes értékét. Aztán ezt kell úgy variálni, h minden lehetséges verzióban megmérd, és közben tekergetni is kell...
nemnéztem....
nem kelleett sakkoznom , hogy mi volt a hiba , mert mozgott a régi kondi , és beleért a lendkerékbe ....
tettem bele újjat , és nem volt jó , erre átdobtam a mogyorófa felett az új kondit , és tettem bele egy másik újjat .... azzal jó volt ....
De mind a 2 lábon ugyan abban a tartományban mérek általában.
0.20-4.63 ig.
Van egy Rc 125-öm,és eddig mióta megvettem 1 rugásra indult.Nemrég meglett tekercselve.rendesen működött ,ugynaugy egy rugás,és pötyögött,aztán egyszercsak nem akart indulni rugásra.,csak tolásra,és azóta csak tolásra akar indulni,csak ha meleg akkor indul rugásra.Mi lehet a baj? (szikra van mint a lórúgás akkora ) Lehet h kompresszió hiba? Nagyon nem tudok már másra gondolni...Köszönöm a segitséget!
Pl van az 1, 2, 3 láb. Elsőnek mérsz az 1-2 között, aztán a 2-3 között.
Úgy tudod megtalálni a 2 lábát, h az 1-3-on a teljes értéket fogod mérni.
A Kompresszió hiányra viszatérve.
CSak azért nem hiszek ebben mert akkor nem menne szerintem 200 fölött a motor ha kevés lenne a kompresszió.
Mind a két lábán tudtad ezt a változást mérni?
0.20-kb 4,60 ig változik ahogy csavarom.
http://www.youtube.com/watch?v...
-gyürü nem fekszik fel sík felületre
-mekszakitó bütykei nincsenek egy síkban
-mekszakitó tengelyvége lóg
-dugattyúba már szinte berakás elöt beleszorul a gyürü a gyürü horonyba mert olyan keskeny a horony
-subertü még szemmel se hasonlit az eredeti német geometriájára
-stb
Felkinálom étkezésre a nemiszervem azoknak akik ezeket gyártják!
http://www.youtube.com/watch?v...
Ez az összevisszaság mitöl lehet.?
Jelenleg 3 hengerrel megy a motor azért van olyan érdekes hangja....
Mivel nem tudom mit és hogyan kell mérni ezért nekiálltam és erre jutottam:
Digitális multiméter sípolós állásba:
Szenzort levettem és két lábon olyat mértem hogy:
Alapállásban 400-és kb 2000-ig felmegy ahogy csavarom a potmétert. De nem ugrál össze vissza hanem szépen lassan ahogy csavarom úgy növekszik. Nemtudom ez jelenheti e azt hogy jó a Szenzor?
A bukógomba már rajta volt mikor vettem,délután lefotózom a felfogatást....
Runner01 lenne egy olyan kérdésem, hogy a bukógombát hogy rögzítetted a motorodon, pontosan mien csavarral és hogyan. Megköszönném ha leirnád vagy elküldenéd az e-mail címemre.
Nagy szüksegem lenne rá előre is köszi!
ha valakinek szerelési útmutató kellene...
Dugjam a helyére és a jel kábelre mérjek rá?
Ha igen mit mérjek stb..
köszönöm
üdv.
nem kelleett sakkoznom , hogy mi volt a hiba , mert mozgott a régi kondi , és beleért a lendkerékbe ....
tettem bele újjat , és nem volt jó , erre átdobtam a mogyorófa felett az új kondit , és tettem bele egy másik újjat .... azzal jó volt ....