Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ebből következik , hogy az egy 4,7 kiloohmos potméter,és ha nem szakadozik akkor nem az a baj.De ezt majd Bigoneoszi is meg fogja írni.
Megnéztem,igen mind a 2 lábon ugyan azt mérem,csak néha ha koppanásik forditom felmegy 10.00 köré is és onnan jön vissza néha nem érdekes....

De mind a 2 lábon ugyan abban a tartományban mérek általában.
0.20-4.63 ig.
Hello! Lenne egy kérdésem,problémám annak aki ért hozzá!
Van egy Rc 125-öm,és eddig mióta megvettem 1 rugásra indult.Nemrég meglett tekercselve.rendesen működött ,ugynaugy egy rugás,és pötyögött,aztán egyszercsak nem akart indulni rugásra.,csak tolásra,és azóta csak tolásra akar indulni,csak ha meleg akkor indul rugásra.Mi lehet a baj? (szikra van mint a lórúgás akkora ) Lehet h kompresszió hiba? Nagyon nem tudok már másra gondolni...Köszönöm a segitséget!
Érted, hogy mondom ugyi?
Pl van az 1, 2, 3 láb. Elsőnek mérsz az 1-2 között, aztán a 2-3 között.
Úgy tudod megtalálni a 2 lábát, h az 1-3-on a teljes értéket fogod mérni.
Asszem nem de mindjárt megnézem újra....

A Kompresszió hiányra viszatérve.
CSak azért nem hiszek ebben mert akkor nem menne szerintem 200 fölött a motor ha kevés lenne a kompresszió.
Hmmm... Az pedig jónak tűnik...
Mind a két lábán tudtad ezt a változást mérni?
20 kohm-os állásban ezt csinálja.

0.20-kb 4,60 ig változik ahogy csavarom.
http://www.youtube.com/watch?v...
"nem lenne akora szikra nyomás alatt,hogy begyujtana?"Na ugye! Má mennyit okosodsz!
lehet ezzel a kondival akkor nem lenne akora szikra nyomás alatt,hogy begyujtana?Tököm kivan az utángyártott cumokkal.
-gyürü nem fekszik fel sík felületre
-mekszakitó bütykei nincsenek egy síkban
-mekszakitó tengelyvége lóg
-dugattyúba már szinte berakás elöt beleszorul a gyürü a gyürü horonyba mert olyan keskeny a horony
-subertü még szemmel se hasonlit az eredeti német geometriájára
-stb

Felkinálom étkezésre a nemiszervem azoknak akik ezeket gyártják!
CSináltam egy gyenge minőségű felvételt a szikrárol.:

http://www.youtube.com/watch?v...

Ez az összevisszaság mitöl lehet.?
Jelenleg 3 hengerrel megy a motor azért van olyan érdekes hangja....
Próbáld meg 20 kohm-os állásban is.
Hali

Mivel nem tudom mit és hogyan kell mérni ezért nekiálltam és erre jutottam:

Digitális multiméter sípolós állásba:
Szenzort levettem és két lábon olyat mértem hogy:
Alapállásban 400-és kb 2000-ig felmegy ahogy csavarom a potmétert. De nem ugrál össze vissza hanem szépen lassan ahogy csavarom úgy növekszik. Nemtudom ez jelenheti e azt hogy jó a Szenzor?

A bukógomba már rajta volt mikor vettem,délután lefotózom a felfogatást....
Hali!
Runner01 lenne egy olyan kérdésem, hogy a bukógombát hogy rögzítetted a motorodon, pontosan mien csavarral és hogyan. Megköszönném ha leirnád vagy elküldenéd az e-mail címemre.
Nagy szüksegem lenne rá előre is köszi!
http://www.carlsalter.com/moto...
ha valakinek szerelési útmutató kellene...
Van 3 lába! 1 hez képest változik a másik 2ő. Az 1ik fogyni fog, a másik nőni. Ha ezt a kettőt összeméred akkor megkapod a teljes értékét. Aztán ezt kell úgy variálni, h minden lehetséges verzióban megmérd, és közben tekergetni is kell...
Kompressziómérés megmutatja...
Nincs ott nagy baj,csak komplett gyűrűcsere lesz,-jó esetben.
Sajna elég sokna...
Szar az aksid, és nincs benne elég Amper...
Bazz, jólvan, éjjeles voltam, és nem úgy fogott az agyam...
Na, akkor avval játszhatsz még...
Aki tudja leírná nekem létszive hogy hogyan lehet kimérni a TPS szenzort.
Dugjam a helyére és a jel kábelre mérjek rá?
Ha igen mit mérjek stb..

köszönöm
üdv.
nemnéztem....
nem kelleett sakkoznom , hogy mi volt a hiba , mert mozgott a régi kondi , és beleért a lendkerékbe ....
tettem bele újjat , és nem volt jó , erre átdobtam a mogyorófa felett az új kondit , és tettem bele egy másik újjat .... azzal jó volt ....
és szikra neked is volt levegőben kint?
ezek az utángyártott keletimotoralkatrészek azéé hagynak kívánnivalót maguk után ...