mentem egy kört a cagivával
kb 50km
a gyertya elektródák barnák, de mellette fekete
ugyanúgy horkant gázadásra mint eddig
de lett egy új hiba:
ha kicsit megerőltetem a gépet (terepen nyúztam) gondol egyet és hörögve leáll
utánna nem is indítható
5-10 perc után 1 rúgásra indul (többnyire)
mi a rák lehet evvel?
Sikerült elfogadható szinten beállítani a motort,megérte a 2 nap szerelés.(kb 10x vettem le a karbisort,ami ezen a motoron nem túl egyszerü)
Viszont a lényeg hogy ha be van dugva a TPS szenzor akkor erőtlen a szekér.
Gyertyasort még nem cseréltem,elvileg tavaly volt. Az esetleg nem lehet hogy a gyertyák nem bírják az extra szikrát ha be van dugva a TPS.?
Én úgy értelmeztem hogy kb ez a szerepe a szenzornak,megnöveli a gyujtást... ha hülyeséget írok javítsatok ki...
A másik lábon fordítva mérem ezt tehát ahogy húzom a gázt úgy növekszik.
Már csak az a kérdés hogy 0 gázállásnál mennyi legyen az érték.
Mert ugye lehet állítani a szenzort. 0,4-1.40 ig tudom állítani.
Nem tudjátok esetleg hova kell?
Tegnap telefújtam a szenzort féktisztítóval,lehet meggyógyult.
Ha úgy van ahogy írtad , hogy néha felugrik 10 000-re akkor én a helyedben előszőr potit cserélnék. Kisebb a veszteség ha mégsem sz a hibás. Remélem Bigoneoszi is erre tippel.
Azok a jelenségek amiket leírtál azt valószínűsítik, hogy legkevesebb 50 000 km van benne . Ha szétszedsz egy 25 000 -t futott motort , jó eséllyel még a hónolási nyomok látszanak a hengerben. Számolj utána, mennyi idő alatt sűrít a dugattyú pl:6000 fordulaton, és rájössz , hogy mi okozza, hogy nagy fordulaton "jó" .
Megnéztem,igen mind a 2 lábon ugyan azt mérem,csak néha ha koppanásik forditom felmegy 10.00 köré is és onnan jön vissza néha nem érdekes....---Amikor felmegy-felugrik 10,ig akkor szakad!
kb 50km
a gyertya elektródák barnák, de mellette fekete
ugyanúgy horkant gázadásra mint eddig
de lett egy új hiba:
ha kicsit megerőltetem a gépet (terepen nyúztam) gondol egyet és hörögve leáll
utánna nem is indítható
5-10 perc után 1 rúgásra indul (többnyire)
mi a rák lehet evvel?