Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

mentem egy kört a cagivával
kb 50km
a gyertya elektródák barnák, de mellette fekete
ugyanúgy horkant gázadásra mint eddig
de lett egy új hiba:
ha kicsit megerőltetem a gépet (terepen nyúztam) gondol egyet és hörögve leáll
utánna nem is indítható
5-10 perc után 1 rúgásra indul (többnyire)
mi a rák lehet evvel?
Hali

Sikerült elfogadható szinten beállítani a motort,megérte a 2 nap szerelés.(kb 10x vettem le a karbisort,ami ezen a motoron nem túl egyszerü)

Viszont a lényeg hogy ha be van dugva a TPS szenzor akkor erőtlen a szekér.

Gyertyasort még nem cseréltem,elvileg tavaly volt. Az esetleg nem lehet hogy a gyertyák nem bírják az extra szikrát ha be van dugva a TPS.?
Én úgy értelmeztem hogy kb ez a szerepe a szenzornak,megnöveli a gyujtást... ha hülyeséget írok javítsatok ki...
ha lenne egy kisebb kép , akkor esetleg ....ezen túl nagyok a számok és nem tudom melyik az 5-ös ....
Legyszi szerintetek mi lesz a szabadonfuto az 5- os amit hajt az onindito es az 5 a (kepen lathato)pedig hajtja az 1-est elore is koszi
Menj egy kört és kiderül.
A másik lábon fordítva mérem ezt tehát ahogy húzom a gázt úgy növekszik.

Már csak az a kérdés hogy 0 gázállásnál mennyi legyen az érték.
Mert ugye lehet állítani a szenzort. 0,4-1.40 ig tudom állítani.
Nem tudjátok esetleg hova kell?

Tegnap telefújtam a szenzort féktisztítóval,lehet meggyógyult.
Visszaraktam a helyére a szenzort,összedugtam és az ECU csatlakozóján mértem újra.

Az eredmény:
0-gázállásnál: 4.37
Full gáznál: 1,40

Namost a gázjarral ha finom vagyok ezt 1-esével is tudom arrébb vinni tehát szerintem a szenzor jó.

Kérdés hogy az értékek jók e így.
Szálszakadás meg ilyenek kilőve,szenzor is jó.
Máshol van a xar a palacsintába,jó lenne megtalálni....
PÜFF !
Nekem a Hondámhoz nem volt bontókban, ez meg Japó piacos gixxer...
És egy 4,7 kohmos potit beépíteni? Nincs valami elektroműszerész ismerősöd ?
Bontókba nincs már kérdeztem sokat...
Bontó?
Nem jó hozzá más sztem...
Vagy a potméterről az ECU hoz menő vezeték, vagy a csatlakozója szakadt. Esetleg .
Igen kicserélném a Szenzort csak az istennek nem találok sehol hozzá. Esetleg más tipusé nem lenne jó?
Hát ja. Főleg ha az ECU lenne rossz, akkor nem is menne a gyújtásrendszer sem...
Ha úgy van ahogy írtad , hogy néha felugrik 10 000-re akkor én a helyedben előszőr potit cserélnék. Kisebb a veszteség ha mégsem sz a hibás. Remélem Bigoneoszi is erre tippel.
10 KOhm köré? Az nem igazán jó...
Csak javasolni fogok, mert megírtad már!
Azok a jelenségek amiket leírtál azt valószínűsítik, hogy legkevesebb 50 000 km van benne . Ha szétszedsz egy 25 000 -t futott motort , jó eséllyel még a hónolási nyomok látszanak a hengerben. Számolj utána, mennyi idő alatt sűrít a dugattyú pl:6000 fordulaton, és rájössz , hogy mi okozza, hogy nagy fordulaton "jó" .
kompresszióban nem hinni kell, hanem mérni
Szoval akkor a Szenzor jó?
Akkor mivel lehet a baj ECU? ugye nem...
96-os évjárat és óra szerint 25ekm van benne ami nemtudom mennyire hihető....
Megnéztem,igen mind a 2 lábon ugyan azt mérem,csak néha ha koppanásik forditom felmegy 10.00 köré is és onnan jön vissza néha nem érdekes....---Amikor felmegy-felugrik 10,ig akkor szakad!
Hány éves a motor, és mennyi a kilométer? Aztán nekem mindegy,ha nem érdekel , hogy füstöl , akkor járj vele így ha megy!